Ik ga zo Las Vegas of Lost en 24 kijken +quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al anderhalve week vakantie dus kan niet eerder slapen dan een uur of drie!
zo he... even tot 0:00 uur wachten.... tot ik weg benquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo Las Vegas of Lost en 24 kijken +
prima TT toch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Blueroom #5: Met de terugkeer van een oude bekende!
Het verveelt snel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook vrij zijn...... lekker heel de dag niks doen.... heeeeeeeeerlijk!
post je weer in het forumquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
prima TT toch!
ik moet overigens morgen om half 8 weer met mijn strooiwagen op pad
oh dat heb ik hier vast nog niet verteld. Ik werk dus voor een bedrijf dat lease auto's verplaatst zeg maar, en nu moest ik vandaag in assen een auto ophalen.. bleek het een strooiwagen te zijn :| en toen had ik per ongeluk het zwaailicht aangezet en... nou jahilariteit...
nee joh...... ik vond het altijd lekker als ik vrij had van school... Alleen toen was internet nog niet echt 'IN' Ging altijd voor 2 gulden, 2uur internetten in de biebquote:
Een dagje vrij is wat anders dan twee weken achter elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh...... ik vond het altijd lekker als ik vrij had van school... Alleen toen was internet nog niet echt 'IN' Ging altijd voor 2 gulden, 2uur internetten in de bieb![]()
Toen ik net zo oud als jij wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dagje vrij is wat anders dan twee weken achter elkaar.
ik moest eerst van vlissingen naar groningenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Helemaal in Assen! Dan kwam je dus langs Hoogeveen
!
veel rijden dus..... verdiend het nog wat? Ik heb nu een saaie baanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eerst van vlissingen naar groningendus ik ben ook langs hoogeveen gekomen ja, en langs zwolle, amersfoort, utrecht, gorinchem
![]()
en natuurlijk langs middelburg, goes, bergen op zoom, roosendaal, almere, lelystad, leeuwarden en nog zon plaats waarvan de naam me te binnen schiet zodra ik op de invoer knop druk
edit - joure dus
nou... je moet een OV hebben, en dan is het een hongerloontje nog.. 7,10 per uur krijg ik, wel ook treintijd meebetaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
veel rijden dus..... verdiend het nog wat? Ik heb nu een saaie baan![]()
dus geen 1500 euro netto per maand???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou... je moet een OV hebben, en dan is het een hongerloontje nog.. 7,10 per uur krijg ik, wel ook treintijd meebetaald
ehquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus geen 1500 euro netto per maand???![]()
hmmm ik zoek een andere baan.... het liefst hetzelfde salaris... maar wel leuk werk.... en ik hou van autorijden vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
eh
is 1500 : 7 niet iets van 200 nogwat? als ik dat per maand werk, dan wel, maar het is een bijbaantje dus.. als ik 150 euro verdien ben ik blij
tot vorige maand verdiende ik 5,90 per uur![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef sbientje het volgende:
misschien kan je eens proberen om als directiechauffeur ergens aan de slag te gaan ofzo! lijkt mij een relaxed baantje.. of anders taxichauffeur, buschauffeur of heftruckchauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |