Staat 'ie toch al?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Deze foto moet er ook bij [afbeelding]
ik zie geen kruisjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie kruisjes.
Maar ze heeft dus ooit wél wenkbrauwen gehad!
Lionelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
All Night Long is niet van Stevie Wonder
Neen, die ben van Lionel Richie en die heeft ooit tegen mij gepraat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
Omdat die anderen niet volgespamd worden door BVO.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Andiyan het volgende:
BVO + Stevie Wonder![]()
Maar wel mooie openingspost![]()
Raffa heeft trouwens eerder haar derde topic dan een van de ander finalisten zijn/haar 2e.![]()
Dat had ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef sbientje het volgende:
ik zie geen fotos van picsplace
Forbidden
You don't have permission to access /img8/5/raffaela_2_.jpg on this server.
dus :|
Dat wist ik zelf natuurlijk ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Scandalous het volgende:
ach jah..... iedereen maakt wel eens een vergissingquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist ik zelf natuurlijk ook wel.
Hoe kom ik dan op Stevie Wonder![]()
.
quote:Ik ben zelf jehovah's getuigen geweest en toen deed ik als ik langs de deuren ging echt helemaal geen voet tussen de deur dus dat is ten eerste vette bullshit wat iedereen daarover zegt de mensen die dat zeggen houden gewoon vast aan de 'roddel'die al jaren bestaat van wat mischien 1 keer is gebeurd.. Ten tweede ik ben uit het geloof gegaan omdat ik het er absoluut niet mee eens was van wat ze geloven. Ik mag nu met niemand van het geloof meer praten including mijn moeder, broer, zus en zusje en dat is heel pijnlijk!! maar het is hun eigen geloof je mag dat niet veroordelen. ik zou er nooit meer bij terug gaan maarjekan er pas over oordelen als je er zelf bij hebt gezeten!!
Net als Kim Hollandquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Sexuele voorkeur: nieuwsgierig.
Ah, en ze is Jehova-getuige geweest.
[..]
zo site is zooooooooo FOUT! Maar goed..... (volgens mij wordt ik te oudquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
Van haar Sugababes site
[afbeelding]
[afbeelding]
Raffäela is vast nooit goed geweest in Nederlandsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef BVO het volgende:
Sexuele voorkeur: nieuwsgierig.
Ah, en ze is Jehova-getuige geweest.
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Raffäela is vast nooit goed geweest in Nederlands.
quote:Hele domme opmerking... Een kind heeft beide ouders nodig! Als de ouders niet in staat zijn voor een kind te zorgen, moet je het ze verbieden anders heeft zo'n kind anders ook geen leven!!!
Die kutwijven zijn ook allemaal hetzelfde he; zolang je maar barst van het geld en dit ook duidelijk laat zien hebben ze meteen een bui in hun kut hangen waar menig natte moessoen nog wat van kan lerenquote:Favoriete auto - duur
wow, proef ik hier enige frustratie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kutwijven zijn ook allemaal hetzelfde he; zolang je maar barst van het geld en dit ook duidelijk laat zien hebben ze meteen een bui in hun kut hangen waar menig natte moessoen nog wat van kan leren![]()
In een topic op het Sugababes forum ("Strand sletjes"quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef youvehadyourfun het volgende:
...niet alleen dr buik is plat maar erboven missen ook wat heuvels...![]()
![]()
![]()
quote:als die vrouwen grote tieten hebben kunnen ze er meestal zelf niks aan doen!! Ik vind juist dat ze lef hebben dat zo in van die mini bikini's durfen rond te lopen. Ik denk dat sommige meiden hier gewoon jaloers zijn. of ze zijn gewoon vlak van voren....
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef youvehadyourfun het volgende:
[..]
wow, proef ik hier enige frustratie?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat aan haar arrogantie tenonder....
Hind werd beschuldigd van arrogantie maar Raffaela ís het
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat aan haar arrogantie tenonder....
Hind werd beschuldigd van arrogantie maar Raffaela ís het
Ik hoop het..... ik hou niet zo van 'hind' arrogantiequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]Neem het niet zo serieus, ze houdt gewoon van een geintje en van het spelen met het publiek op zo'n manier. Volgens mij doet ze dat vooral omdat ze, zoals ze zelf ook zegt, behoorlijk onzeker is
.
Hind had gewoon hartstikke goed door dat zij veel beter was dan de rest en meer ster was dan de andere 9 bij elkaar. Dat zij niet als laf hondje mee wilde spelen met neppe onzekerheid, betekent niet dat ze arrogant is/wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het..... ik hou niet zo van 'hind' arrogantie![]()
Ik ook, ze doet gewoon wat ze moet doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Ze is nou niet echt mij favoriete kandidaat, maar die arrogantie vind ik nog wel meevallen eigenlijk
Nou, dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Ik heb het gevoel dat Raffaëla op termijn voor velen de Alice van vorig seizoen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |