Ik luisterde helaas een goed nummer in het Engelsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk is het mij ook eens gelukt om als eerste te posten.
CDP, men heeft behoefte aan een Nederlandstalige TT we wonen immers in Nederland
maar over dat recept gesproken, je moet wel zorgen dat je er ook wat room bij doet anders kunnen de tomaten wat zuur lijken daarom moet je ze ook eerst een beetje smorenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik luisterde helaas een goed nummer in het Engels
\Kheb al veranderd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu wil ik best mijn bericht editten om mijn kop te redden, maar als CDP dat niet doet hang ik alsnog
die heb je wel verdientquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*verlangt naar een smilie*
Mwjah ik wil er eentje maken maar heb echt GEEN idee hoe dat moet..quote:
awwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. brakhele dag niks gegeten, alleen maar overgegeven
klinkt ziekigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. brakhele dag niks gegeten, alleen maar overgegeven
als ik alleen al eten zie ga ik bijna over m'n nekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
awwIk ben net van mn maagprobleem af..
Dan houd k de opmerking dat k keitrek in de Mc heb maar binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als ik alleen al eten zie ga ik bijna over m'n nek
dat heb ik nou ook altijd!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan houd k de opmerking dat k keitrek in de Mc heb maar binnen
Mwjah een chicken wrap v/d BK gaat er ook wel inquote:
Nee, er was er gisteren 1 jarigquote:
das jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee, er was er gisteren 1 jarig
morgen ook iemand
en vrijdag ook...
Vandaag niemand
ikkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef davidov het volgende:die gast begint nog meer op mn zenuwen te werken dan normaal
ken jij die mensen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das jammer![]()
er zijn er wel jarig!
Verjaardagen op 3 januari:
• Richelle
KNIP
• Juul
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das jammer![]()
er zijn er wel jarig!
Verjaardagen op 3 januari:
• Bacoteveel
Ja ok maar dat ga ik echt niet vieren hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee, maar dan zijn ze nog wel jarig!![]()
oh jammer had wel zin in een feestje!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja ok maar dat ga ik echt niet vieren hoor
Heb genoeg feestjes voorlopigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jammer had wel zin in een feestje!![]()
dan de volgende keer maar weer![]()
hongur!!!quote:
10 miles high clubquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook nog wel 's een pilot doen.
Mag ik éééven braken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[HOMO] 1526 - The Gay After Tomorrow
lieveTRS,
heb je al een fanclub?
want je verdient het
zelden zag ik een jongen van jou leeftijd die zijn maatschappelijke rol zo serieus nam
hulde hulde
Dat je zegmaar naar muziek kan zoeken, berichtjes kan luisteren, en een homo kan sturen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk zou er een combinatie van gay.nl en pandora.com moeten bestaan..
Neej. Meer dat je kunt kunt zeggen "zoek een jongen die overeenkomt met deze".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat je zegmaar naar muziek kan zoeken, berichtjes kan luisteren, en een homo kan sturen?![]()
je vergeet de belangrijke functie, die van naar next kunnen skippenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat je zegmaar naar muziek kan zoeken, berichtjes kan luisteren, en een homo kan sturen?![]()
En steeds kan afkeuren of goedkeuren en zo je ideale vriendje vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej. Meer dat je kunt kunt zeggen "zoek een jongen die overeenkomt met deze"..
Zou ook leuk zijn he, als ze allemaal al op je pc stondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet de belangrijke functie, die van naar next kunnen skippen![]()
alhoewel, die waren toch reeds allemaal op je HD aanwezig bij TEMP intenet files![]()
Aardig idee toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef davidov het volgende:
[..]
En steeds kan afkeuren of goedkeuren en zo je ideale vriendje vinden?
wees gerust, ieder fanclub heeft vaak ook een haatclub als tegenhangerquote:
Stroekie: edit jij je reactie even?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg jij behoord helemaal niet terug te lezen in reeds afgesloten topics![]()
Bareback Mountingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef wonderer het volgende:
Whehehe... op RTL 4, over Brokeback mountain, en die nicht aan tafel zegt zo "ook wel bareback mountain genoemd". En natuurlijk wil Daphne weten wat dat betekent, en die nicht "nee nee, dat leg ik je na de uitzending wel uit... is een term uit de nichtenwereld... ik weet ook niet wat het betekent!" Jaaaa jaaa....
Oh! Mounting! Natuurlijk, veel logischerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bareback Mounting
Ik lag dubbel...
Daphne gaat straks googlen en schrikt zich dood haha
Jeroen weet heus wat t betekent... zeker met zo'n geil vriendjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Mounting! Natuurlijk, veel logischerEn ik geloof er geen moer van, dat die vent dat niet wist
(ik heb voor mijn complete familie eens moeten uitleggen wat "rimmen" was... ik zou het gewoon zeggen, maar ja...
)
mijn oma heeft mij eens gevraagd wat orale sex was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Mounting! Natuurlijk, veel logischerEn ik geloof er geen moer van, dat die vent dat niet wist
(ik heb voor mijn complete familie eens moeten uitleggen wat "rimmen" was... ik zou het gewoon zeggen, maar ja...
)
Zulke dingen doet bever-oma niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mijn oma heeft mij eens gevraagd wat orale sex was.
Daar sta je dan..
Ja dat dacht ik daarvoor ook.quote:
goedkope vaasdingen not included.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Lang leve IKEA.. Helemaal vakkundig in elkaar gezet vandaag. Met een beetje hulp van mn vader natuurlijk.
Uiteraard. Ik heb andere dingen uitgestald.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
goedkope vaasdingen not included.
minder goedkope poppetjesdingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb andere dingen uitgestald.
Dat is toch dat je er vooral over práát?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ow..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is toch dat je er vooral over práát?
Hey man, dat zuigtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:45 schreef Timmah het volgende:
Alles doet het nog enzo. Oud en nieuw was supergezellig, alleen ging een beetje snel voorbij enzo. Niet echt in de stemming gekomen....Dat kwam ook voornamelijk omdat 2 dagen daarvoor mn iPod en 70 euro cash is gestolen..
Mijn broertje heet Rimme en mijn oom, die in Engeland woonde toen, vertelde fijntjes dat het ook een werkwoord was, ondere andere dat het iets met seks te maken heeft. Kijkt iedereen mij ineens aan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar sta je dan..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey man, dat zuigtAangifte gedaan enzo, natuurlijk? Wat een gedoe. *aai over bol geef*
Komt vast door dat zwart leer en alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje heet Rimme en mijn oom, die in Engeland woonde toen, vertelde fijntjes dat het ook een werkwoord was, ondere andere dat het iets met seks te maken heeft. Kijkt iedereen mij ineens aan...
Ja, en die zweep zal ook wel ideeen geven... hmm. Maar goed. Zonder stotteren en zonder rooie kop *trots*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt vast door dat zwart leer en alles.
Yeah,quote:
Donnie Darko zei ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Bubble Boy is gekozen.
DAT SCHREEF IK NIET!quote:
Houd jij niet van dirty sex dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT SCHREEF IK NIET!
dat schreef die hoer van een theatermama die eens moet leren onder z'n eigen naam in te loggen.
Bovendien heeft ie een angel-PC verbod!
Die heb ik een paar weken geleden gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Bubble Boy is gekozen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou er dan gebeuren als je jezelf als input aanlevert op zo'n site?.
quote:
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?quote:
ik doe toch nooit vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?
Jullie zitten elkaars typische smiley te imiteren, da mag heul nie!
Ik heb geen typische smileys.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?
Jullie zitten elkaars typische smiley te imiteren, da mag heul nie!
quote:
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen typische smileys..
IRL heb ik ook geen smileys.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.
Dus.
Niet zeuren, smilen!
Arme Nuvole, nu al slachtoffer van dementie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.
Dus.
Niet zeuren, smilen!
Dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
IRL heb ik ook geen smileys..
Pffrt. Tuurlijk durf ik dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen en dat durf je toch niet..
Ik heb even een pauze ingelast.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden gezien.
Superleuke film, en Jake he..
Okee. Zaterdagmiddag rond lunchtijd bij de B&J in E.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pffrt. Tuurlijk durf ik dat..
.
Bij de wattus?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Zaterdagmiddag rond lunchtijd bij de B&G in E..
B&J. Typfoutjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij de wattus?.
Brood & Groente?
Bezems & Gele Doekjes?
Ben & jerry's?quote:
ik was onder toezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT SCHREEF IK NIET!
dat schreef die hoer van een theatermama die eens moet leren onder z'n eigen naam in te loggen.
Bovendien heeft ie een angel-PC verbod!
Waar staat de wijnkaart?quote:
Ja, G_E. Wijn.quote:
Bladgroente.quote:
Is dat een minimeet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee. Zaterdagmiddag rond lunchtijd bij de B&J in E..
Doe niet zo gevoelig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:34 schreef wonderer het volgende:
"Ik vind het al ook ranzig om 2 hetero's te zien zoenen, laat staan 2 homo's"
Och... twee zoenende hetero mannen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:34 schreef wonderer het volgende:
"Ik vind het al ook ranzig om 2 hetero's te zien zoenen, laat staan 2 homo's"
Ik vroeg alleen waar de wijnkaart was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar dan zonder iemand erbij ofzo. Want Beav wil weer zuipen..
Mensheid - Jakequote:
Ho'.quote:
Juich maar niet te hardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Yes. We zijn weer onder ons, de kinderen zijn naar bed..
Nou, ik loop net binnen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan je niet slapen? Wil je een bekertje warme melk met honing?
Jozef woelt zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zegzegzegzegzeg, ga jij eens snel naar je kribbe!
Ja en Maria dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Pak 'm dan even op schoot en lees 'm nog een verhaaltje voor.
Maria moet maar even iets voor zichzelf gaan doen. Of een blokje om met de os en de ezel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en Maria dan?En die os en die ezel hiero..
Laat je wel nog wat over voor Caspar, Balthasar en Melchior? Die komen ook over een paar dagen.quote:
Jajaja en dan is er zeker weer zogenaamd onbevlekt niks gebeurd en zit ik met de sores in m'n huis!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maria moet maar even iets voor zichzelf gaan doen. Of een blokje om met de os en de ezel.
[dommevraag]quote:
Mja, Mordechaï en Johannes stuurden al een sms'je. Morgen ff naar de Konmar nog dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Laat je wel nog wat over voor Caspar, Balthasar en Melchior? Die komen ook over een paar dagen.
In de woorden van Jake Gyllenhaal: beep... perfect score, gold star.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[dommevraag]
Zeg rukpukske, speelt Jake ook in die film?
[/dommevraag]
Wil je dan geenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja en dan is er zeker weer zogenaamd onbevlekt niks gebeurd en zit ik met de sores in m'n huis!
Liever een Wijze uit het Oosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil je dan geenBarmhartige Samaritaan
zijn?
Vergeet je niet naar Egypte te vertrekken, voor je een koppie kleiner wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, Mordechaï en Johannes stuurden al een sms'je. Morgen ff naar de Konmar nog dan.
Had nog nooit gehoord van die film, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In de woorden van Jake Gyllenhaal: beep... perfect score, gold star.
Highway is héééel leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Had nog nooit gehoord van die film, bedankt voor de tip.
Ik heb October Sky hier staan om nog een keer te kijken.
Veertig dagen vasten he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar Egypte te vertrekken, voor je een koppie kleiner wordt gemaakt?
Een nieuwe heup?! Die lust is niet nieuw dan dus!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet zeggen, maar op 3 is een programma over oma's die nog aan sex doen. Er was er net een van 70, ze had al een nieuwe heup met een vriend die niet veel ouder is dan de meesten hier.
Kun je de muur al behangen met OV-kaarten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veertig dagen vasten he?Na het maken van pasfoto's voor mijn (laatste) OV-jaarkaart.
Rocky! Als je geen vriendje kan vinden, kun je altijd nog in een bejaardentehuis terecht! Er is nog hoop!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet zeggen, maar op 3 is een programma over oma's die nog aan sex doen. Er was er net een van 70, ze had al een nieuwe heup, met een vriend die niet veel ouder is dan de meesten hier.
Nee idd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een nieuwe heup?! Die lust is niet nieuw dan dus!
Nou, ik ben in korte tijd (nou ja....quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kun je de muur al behangen met OV-kaarten?
Eigenlijk schandalig dat je die na je studie moet inleveren, he.
Danku, TRS.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
Nuvole kijkesaanenzo:
[afbeelding]
[afbeelding]
9 euro bij de mediamarkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Danku, TRS.
Ik had al eens op imdb geloerd zonet.
Hij komt met stip op m'n dvd-voor-als-ik-ooit-weer-eens-geld-over-heb-lijstje.
Qua foto's naast elkaar leggen of hoeveel kaarten je al versleten hebt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in korte tijd (nou ja....) wel érg oud geworden hoor, als ik 't zo bekijk!
Ja, jij zegt danquote:
Niet zo miepen. 't is het waard, je kan toch wel een dag zonder eten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dan, maar wacht maar tot je op jezelf woont en betaalt, dan weeg je die 9 euro wel anders af.
OMG, ze laten zo'n oma in volle glorie (?) douchen.
Waarom kijk ik dit?![]()
Ohja, voor de jonge vriend van Betty..
9 euro is twee dagen, en nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo miepen. 't is het waard, je kan toch wel een dag zonder eten?
Je eet 2 dagen van 9 euro?quote:
Makkelijk, en lekker ook nog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je eet 2 dagen van 9 euro?
Ik kan niet wachten om arm te zijn.
Ieuw, ben je gek?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Makkelijk, en lekker ook nog.
De kinderen op vandaag weten door die verdraaide euro nog niet meer wat het geld waard is.![]()
Heb je al een baantje?![]()
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Qua foto's naast elkaar leggen of hoeveel kaarten je al versleten hebt?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, ben je gek?!
Ik wil later iets makkelijks doen waar ik veel geld voor krijg.
Dat had ik zeker niet verwacht toen ik dat postte, zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Laat het even weten als je erachter bent welke functie dat precies is, ik vermoed dat er meerdere geïnteresseerden zijn.![]()
Rechts lijkt op Albert Verlinde...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allebei
Beetje onduidelijke foto, maar links = ik op OV-jaarkaart nu en rechts = ik op mijn Sozialversicherungsausweis
Jawohl, ich hatte 'ne Deutsche Ausweis!(voor werk in Dld)
[afbeelding]
Die rechter is nu zes jaar oud...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rechts lijkt op Albert Verlinde...
Stoer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allebei
Beetje onduidelijke foto, maar links = ik op OV-jaarkaart nu en rechts = ik op mijn Sozialversicherungsausweis
Jawohl, ich hatte 'ne Deutsche Ausweis!(voor werk in Dld)
[afbeelding]
Die rechter is nu zes jaar oud...
Had ook niet verwacht dat het een reply was waar tegenop kon boksen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat had ik zeker niet verwacht toen ik dat postte, zeg.
Oke.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stoer!
Waxx goes Elvis lijkt het wel.
"It's now or never......."
Veel werk + bloed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat het een reply was waar tegenop kon boksen.![]()
Maar serieus, wordt tandarts.![]()
Burgemeester van de Wer0ld.quote:
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.
Deze maand is het JOUW schuld.
Het is helemaal JOUW schuld dat ik in de loop van de maand geen rooie rotcent meer over heb. Want morgen maak ik een afspraak bij de kapper om mijn haar weer te knippen zoals in mijn fotoboek te zien is.
Elvis...
Yeeaahhh... babyyyyyyhhhh....
quote:
Oh nou ja die rechter is gewoon voorobver met een voorspoiler en blonde plukken (dat was toen inquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.
Niet dat die rechterfoto niet goed is, ik moest gewoon heel even aan Elvis denken. En met Elvis is ook niks mis. Behalve dan dat 't een beetje triest is afgelopen met 'm, maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.
Wat betreft geboortdatum zou het kunnen, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn haar heeft een anderssoortige, rare kuif hoor
Misschien ben ik zijn reïncarnemelkatie wel!Ik heb ook opeens een dikke kop en een a-productief bestaan op dit moment.
Of is het een hint, qua 'a little less conversation'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet dat die rechterfoto niet goed is, ik moest gewoon heel even aan Elvis denken. En met Elvis is ook niks mis. Behalve dan dat 't een beetje triest is afgelopen met 'm, maar daar gaat het nu niet over.
Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb hónger!Maar het enige dat ik zou kunnen verorberen is een schapenvleesgerecht!
Niet doen he?
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat betreft geboortdatum zou het kunnen, toch?
En dikke mensen zijn gezellig.
A little more action, please?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of is het een hint, qua 'a little less conversation'?
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.
Heb je al wat gegeten vandaag?
En slanke mensen zijn gemeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Middag= laat in de middag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En slanke mensen zijn gemeen?.
Niet te anorexisch worden, helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.
En ik ben niet dik hoorkan nog gewoon zeg maar e.e.a. zien als ik sta te douchen. Normaal postuur, maar wil het wat strakker. Ben weer veeeelll te veel wezen Mac'en en Kebappen.
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik nu heeeeeeelll lief, toen ik 16 was, was ik 1m88 en 65 kg en nu 1.93 en 84 kgquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, en alle homo's zijn zooo leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in bed liggen rukken, zoals 14-jarigen dat behoren te doen?.
Zeg het eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
*water drink*quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.
[..]
![]()
[..]
Euh ....quote:
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent ECHT géén 14, fakertet!!!
Zát?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.![]()
quote:
Geen angst, alleen m'n vader is een arbeidertje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zát?!
Wee je gebeente, Tehrockstar!!!
Ik hoop voor je dat je geen vmbo-familie hebt, want die hebben het dan érg zwaar volgens mij.
http://www.zangerpatrick.nl
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Als ik jou nog eens tegen kom bij de AH XL, dan rij ik je woest omver met mijn winkelwagentje, zo recht tussen het fruit en de versgeperste sapjes..
Damn, die AH-sapjes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Als ik jou nog eens tegen kom bij de AH XL, dan rij ik je woest omver met mijn winkelwagentje, zo recht tussen het fruit en de versgeperste sapjes..
Een managerquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geen angst, alleen m'n vader is een arbeidertje.
Nee, gewoon iemand die iedereen onder de tafel lult maar toch een arbeidertje is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een managerZo'n hele slimme die al zijn personeel onder de tafel lult of hoe gaad die uitdruking
Rijk Moberg was het toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die iedereen onder de tafel lult maar toch een arbeidertje is.
How I wish that there were morequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*water drink*
Aaaaaaaaahhhh!!!!![]()
Okay Nuvole, ya want some action?
Oeh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
How I wish that there were more
Than the twenty-four hours in the day
’cause even if there were forty more
I wouldn’t sleep a minute away
Het kind was gewoon weer gevat, hij deed 't. * Nuvole wijst naar TRS.*quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
I’m gonna keep on the runquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh!Wie zingt/zingen dat?
Westlife?
Maar then it was inderdation nog geen woensdag dan.
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt een Grote Penis?.
.
Reumejoo euh Reumejoo, where art thou?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
I’m gonna keep on the run
I’m gonna have me some fun
If it costs me my very last dime
Allee, kom op opa, zet je leesbril maar op!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef petre86 het volgende:
omg stelletje spasten.. ik lees we snel.. maar zó snel
Oh, there’s black jack and poker and the roulette wheelquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Reumejoo euh Reumejoo, where art thou?
Of zoiets
en alles
nie nodig .. rolatorremkabelverstelmannetjeslurkertquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Allee, kom op opa, zet je leesbril maar op!![]()
Strepsil?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Just-Dennis het volgende:
Kuch
Nee die blue dingen, vicks ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Strepsil?
HahaiGelukkig nieuwjaar!
Iiiiiiiiiii have been wainting for these visitooooooorrrsss..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oh, there’s black jack and poker and the roulette wheel
A fortune won and lost on ev’ry deal
All you need’s a strong heart and a nerve of steel
Viva las vegas, viva las vegas
Viva las vegas turnin’ day into nighttime
Turnin’ night into daytime
If you see it once
You’ll never be the same again
ik weet een recept waarmee je voor minder dan een euro een maaltijd hebt, het is schraal, maar wel een maaltijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*water drink*
Aaaaaaaaahhhh!!!!![]()
Okay Nuvole, ya want some action?
Hoo hoo, zoooo ernstig is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet een recept waarmee je voor minder dan een euro een maaltijd hebt, het is schraal, maar wel een maaltijd
ingredienten
1 uit,
e blikje tomaten puree
macaroni
elleboogjes koken
ui glazig bakken
tomaten puree mee "bakken" ontzuren, water erbij en klaar is je eten, dit kan aangevuld worden met ham of gehakt, maar dan zit je al boven je budget
![]()
Okay nou dan krijg jij Vicks Bluequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee die blue dingen, vicks ofzo
alweer gelukkig nieuwjaar? 2007?
Oh ja, hiep hoiquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay nou dan krijg jij Vicks Blue*aangeef*
Hey ja maar ik dacht laten we de feestelijkheid niet zo gauw vergeten he? Het is nog maar de... vierde nu!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiii have been wainting for these visitooooooorrrsss..
Maar wat zing je nouhou?
en anders voor saus, 2 zakjes tomaten cup-a soup met te weinig waterquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, zoooo ernstig is het nou ook weer niet!
En macaroni en Italiaans überhaupt is
Zie je welquote:
?que?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
nie nodig .. rolatorremkabelverstelmannetjeslurkert
Nah, dán de soepbus of diner del mammaquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
en anders voor saus, 2 zakjes tomaten cup-a soup met te weinig water
Heb je ook al zo'n wit pak met veel glitters, een grote kraag en wijde pijpen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je welIk bén Elvis! Ik moet alleen nog even dermate diep zinken, dat ik denk fortuin te halen uit het casino hier om de hoek!
Oh-oooooooohhh....
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je ook al zo'n wit pak met veel glitters, een grote kraag en wijde pijpen?
Terwijl je korte stukjes zingt, persoonlijk gericht aan winkelende bakvissen tussen de 30 en 40.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaen dan doelloos door de winkelstraat lopen
en dan een broodje gezond bestellen
Héééérrrlijk! Met heel veel knipogen en quasi geile blikken
Errare humanum estquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ex equoMea culpa
Benedictus Leviticus felicidad.
Wel een beetje dat je zegt: ja, dat was een dág om nooit te vergeten?quote:
quote:
Doei TRS & J-D!quote:
Ik ben een raar mens?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Errare humanum est
mja opzich dat wel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel een beetje dat je zegt: ja, dat was een dág om nooit te vergeten?Zo van: die derde januari van 2006 staat in mijn geheugen, ja, als het ware: gekérft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |