Ieuw, zangerbob.quote:
argh the horror! the horror!quote:
Moet je die clip op die boot zien.quote:
*klik*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet je die clip op die boot zien.Angstig meisje.
Toch die van Sony, of hebben ze je gisteren kunnen overtuigen dat het vullen van dat ding niet echt gebruiksvriendelijk was?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, zangerbob..
Nou deeveedee's en een lamme mp3-speler kopen.
Kópen?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, zangerbob..
Nou deeveedee's en een lamme mp3-speler kopen.
Ik ga niet weer mezelf die terreur aan doen door op die link te klikkenquote:
Nee, ik ga de goedkoopste kopen die ze hebben zodat ik deeveedeetjes kan kopen en fatsoenlijk naar huis kan, maar geld voor een taxi zit er niet in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch die van Sony, of hebben ze je gisteren kunnen overtuigen dat het vullen van dat ding niet echt gebruiksvriendelijk was?
Maar die is toch wereldberoemd in heel Zwolle??quote:
Nou, hij staat wel flink te swingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als de zoooooooonnnn weer gaat schijnen
zie ik jou weer staaaaannnn
Nou, wie weet valt hij dan af, anders ziet hij helemaal nķks staan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, hij staat wel flink te swingen.
doe dan maar niet op die linkjes van Waxxer klikken hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef Jerruh het volgende:
*leeft weer*
Het kotertje komt uit Schiedam, da's dichter bij jou dan bij mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die is toch wereldberoemd in heel Zwolle??
stel daarom ook voor dat deze NIET de maas gaat oversteken![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wie weet valt hij dan af, anders ziet hij helemaal nķks staan.
Geef Bob een frikadelquote:
Die linkte ik alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.zangerbob.nl/video1.html
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef Bob een frikadel
dan houdt hij thuis zijn mondje wel
Goed zooooooooooooo *knakworstjes voorschotel*
Je bent lief *chinees bestel*
Goed gedaaaaaaaaaaaaaaaannnn *Haribo pretpakket geef*
enz
Schiedamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het kotertje komt uit Schiedam, da's dichter bij jou dan bij mij
quote:Biografie
Bob, nu al een talent..!!
Bob is een jongen, uit Schiedam geboren op 28 april 1996 die al van af zijn vijfde jaar bezig is met zingen. Na met wat playbackshows en talentenjachten te hebben meegedaan en daarmee diverse prijzen te hebben gewonnen, werd Bob (dan pas 7 jaar oud) gevraagd of hij live tijdens een groot songfestival een gast optreden zou willen doen op de finale dag. Daar zei hij geen nee tegen, als je daar tussen mag komen met heel wat bekende genodigden en een grootschalig publiek.
Daarna ging het goed, hij hield hier diverse optredens aan over.
In een weekend was Bob op een feest waar ook zanger John van Leeuwen aanwezig was. Daar kende iedereen Bob al, ze vroegen dan ook aan Bob, "wil je straks voor ons wat zingen"
"natuurlijk zei hij".
Dat heeft hij dus gedaan, (John wist niet wat hij zag en hoorde van het klein mannetje). Hij vroeg dus ook aan Bob kunnen we samen nu een liedje doen "oké" zei hij . Het mooie was dat de John de tekst kwijt was, onder het zingen en moest toe zien hoe Bob gewoon door ging, hij zei later - "hij is goed, als je dat al voor elkaar hebt dan ben je goed". Een week later kregen we een telefoontje van die zelfde John, hij had het door verteld aan zijn studiomensen die daarop zeiden "wij willen hem wel eens hier hebben". Toen is het in een sneltreinvaart gegaan en kreeg hij daar te horen, na wat gezongen te hebben, "oké dit is de jongen waar wij wat in zien".
Na een paar afspraken gemaakt te hebben, is er besloten om 2 nummers te schijven. Dat is dan ook gebeurd bij Manfred Jongenelis studio's algemeen bekend in het land.
Dat hij talent heeft is zeker. Hij heeft al in voorprogramma's gestaan met o.a.:
Marianne Weber - Dennie Christian - Cooldown café - Dario - enz. enz.
Radio- en tv - interview "bij diverse omroepen" vond hij heel mooi om mee te maken. Bob speelt graag buiten, daardoor is zijn eerste cd genoemd, "een jongen van de straat" deze cd- release was in april 2004. De nummers zijn : "Een jongen van de straat" & "Een zomerse dag". Inmiddels, weten we dat er een gloednieuw album is verschenen met 10 topnummers. Er is hard aan het album gewerkt en het resultaat mag er dan ook zijn en zoals de titel "Dansen" al doet vermoeden zal Bob op menig feest de voetjes los van de grond krijgen bij zijn publiek.
Mis nog net de kindersurpise, en dat is toch net iets voor de doelgroepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef Bob een frikadel
dan houdt hij thuis zijn mondje wel
Goed zooooooooooooo *knakworstjes voorschotel*
Je bent lief *chinees bestel*
Goed gedaaaaaaaaaaaaaaaannnn *Haribo pretpakket geef*
enz
Maar de tweede trap is viehieeeees.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallooooooo je bent een kindje![]()
Dat moet je zélf doen!
Ik wil alleen maar dat die trap schoon is zodat ik naar beneden kan om mezelf te reinigen, is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Denk dat je beter afbent met een P.A.![]()
Waarschijnlijk is die hele familie zo dik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En daar zit'ie dan.... elke zondag de hele dag te ruften in zijn woonwagen.
Nee maar met P.A. had je die gewoon naar de winkel gestuurdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat die trap schoon is zodat ik naar beneden kan om mezelf te reinigen, is dat teveel gevraagd?
Geweldig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar met P.A. had je die gewoon naar de winkel gestuurd
en had jij de kamer niet uitgehoven, en had je gewoon door kunnen gaan met posten![]()
Toch las ik in z'n biografie niets over Tante Hannah Tokkiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die hele familie zo dik.
Die groene C&A-kleertjes en van die enkelsokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef davidov het volgende:
zum kotsenlijkt me hier zeer toepasselijk
'tis toch briljant. Dingen die frans bauer en andre hazes en al die andere (zangers) doen wordt nu gedaan door een jongen van een jaar of 9. Zo zie je weer de kwaliteit van al die nederlandse zangersquote:
We likken postzegels?quote:
Ik moet er wel om lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef EL_REY het volgende:
ey amigos!
even een questione tussendoor...
wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
Tja, die meneer doet een andere tekst vermoeden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef EL_REY het volgende:
ey amigos!
even een questione tussendoor...
wat vinden jullie hiervan?
[img]=http://images.fok.nl/ads/fok/fokweblogbanner1.jpg[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |