met?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ach microsoft doet precies hetzelfde
zacht op mijn kussenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:19 schreef davidov het volgende:
de klok sloeg drie keer
ogen zwaar in het donker
slapend val ik zacht
nie echtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:44 schreef DennisMoore het volgende:
En we hebben d'r weer zin an.
morguhquote:
gigantische papstraalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..
3 keer overgegeven vannachten vanmorgen ook nog een gigantische papstraal..
snap er niks van ..
Buik griepje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..
snap er niks van ..
En nu weer terug naar bed met warme kruik na een ontbijd van slappe thee met een droge beschuit ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..
snap er niks van ..
Zo gaat het hier al een maand, en daar komt de komende 2 maanden ook geen verbetering inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:25 schreef Semisane het volgende:
Ja hallo allGisteren fokking druk gehad.
Tot 19.00 uur gewerkt.
Vandaag maar vroeg naar huis.
Dat het bij jou druk is wilt nog niet zeggen dat ik het ook druk moet hebben, daarbij werd mijn drukte veroorzaakt door Microsoft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo gaat het hier al een maand, en daar komt de komende 2 maanden ook geen verbetering in![]()
dus join de club![]()
Koffie is voor grote mensenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:40 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben wakker wakker wakker wakker
Koffie
Okay blame jij microsucks, en doe ik de schuld van mijn drukte het kabinet in de schoenen schuivenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat het bij jou druk is wilt nog niet zeggen dat ik het ook druk moet hebben, daarbij werd mijn drukte veroorzaakt door Microsoft.
Wat ben je lief de laatste tijd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Koffie is voor grote mensen
jij krijgt limonade
Ja misschien wel en wat dan nog?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben je lief de laatste tijd!. Is je moeder/vader dood ofzo?
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja misschien wel en wat dan nog?
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.
Makkelijk is het inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee want afreageren op 14 jarige knulletjes is veilig, die zijn nog niet zo sterk.
Dan zou ik antwoorden........quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan zou ik je lief willen vragen om dat ergens anders op af te reageren.
Kan je dat al dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef TehRockstar het volgende:
Okeeee.
Maar, enniewee, negeertijd enzo..
Precies....maar dat wil nog niet zeggen dat we je niet waarderen hoor. Dat doen we...wellicht zelf meer omdat we je hebben om ons af te reageren....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Makkelijk is het inderdaad wel ja.
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies....maar dat wil nog niet zeggen dat we je niet waarderen hoor. Dat doen we...wellicht zelf meer omdat we je hebben om ons af te reageren....
Uuuh snap je het nog? :/
OLO ?quote:
kweet nie waar homo voor staat, maar olo staat voor: ontzettend laag onderwijs..quote:
Dat heb jij dus gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kweet nie waar homo voor staat, maar olo staat voor: ontzettend laag onderwijs..
jup, luie student hequote:
En dan.... *klik*?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga zometeen naar de meediejaamarkt en dan en dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |