DAT SCHREEF IK NIET!quote:
Houd jij niet van dirty sex dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAT SCHREEF IK NIET!
dat schreef die hoer van een theatermama die eens moet leren onder z'n eigen naam in te loggen.
Bovendien heeft ie een angel-PC verbod!
Die heb ik een paar weken geleden gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Bubble Boy is gekozen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou er dan gebeuren als je jezelf als input aanlevert op zo'n site?.
quote:
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?quote:
ik doe toch nooit vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?
Jullie zitten elkaars typische smiley te imiteren, da mag heul nie!
Ik heb geen typische smileys.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
M'n G_E en m'n beav, wat doen jullie?
Jullie zitten elkaars typische smiley te imiteren, da mag heul nie!
quote:
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen typische smileys..
IRL heb ik ook geen smileys.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.
Dus.
Niet zeuren, smilen!
Arme Nuvole, nu al slachtoffer van dementie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ik had zostraks dus een gevat antwoord verzonnen, maar toen begon fok dus te fokken.
Dus.
Niet zeuren, smilen!
Dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
IRL heb ik ook geen smileys..
Pffrt. Tuurlijk durf ik dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen en dat durf je toch niet..
Ik heb even een pauze ingelast.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden gezien.
Superleuke film, en Jake he..
Okee. Zaterdagmiddag rond lunchtijd bij de B&J in E.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pffrt. Tuurlijk durf ik dat..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |