Jeroen weet heus wat t betekent... zeker met zo'n geil vriendjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Mounting! Natuurlijk, veel logischerEn ik geloof er geen moer van, dat die vent dat niet wist
(ik heb voor mijn complete familie eens moeten uitleggen wat "rimmen" was... ik zou het gewoon zeggen, maar ja...
)
mijn oma heeft mij eens gevraagd wat orale sex was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Mounting! Natuurlijk, veel logischerEn ik geloof er geen moer van, dat die vent dat niet wist
(ik heb voor mijn complete familie eens moeten uitleggen wat "rimmen" was... ik zou het gewoon zeggen, maar ja...
)
Zulke dingen doet bever-oma niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mijn oma heeft mij eens gevraagd wat orale sex was.
Daar sta je dan..
Ja dat dacht ik daarvoor ook.quote:
goedkope vaasdingen not included.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Lang leve IKEA.. Helemaal vakkundig in elkaar gezet vandaag. Met een beetje hulp van mn vader natuurlijk.
Uiteraard. Ik heb andere dingen uitgestald.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
goedkope vaasdingen not included.
minder goedkope poppetjesdingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb andere dingen uitgestald.
Dat is toch dat je er vooral over práát?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ow..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is toch dat je er vooral over práát?
Hey man, dat zuigtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:45 schreef Timmah het volgende:
Alles doet het nog enzo. Oud en nieuw was supergezellig, alleen ging een beetje snel voorbij enzo. Niet echt in de stemming gekomen....Dat kwam ook voornamelijk omdat 2 dagen daarvoor mn iPod en 70 euro cash is gestolen..
Mijn broertje heet Rimme en mijn oom, die in Engeland woonde toen, vertelde fijntjes dat het ook een werkwoord was, ondere andere dat het iets met seks te maken heeft. Kijkt iedereen mij ineens aan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar sta je dan..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey man, dat zuigtAangifte gedaan enzo, natuurlijk? Wat een gedoe. *aai over bol geef*
Komt vast door dat zwart leer en alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje heet Rimme en mijn oom, die in Engeland woonde toen, vertelde fijntjes dat het ook een werkwoord was, ondere andere dat het iets met seks te maken heeft. Kijkt iedereen mij ineens aan...
Ja, en die zweep zal ook wel ideeen geven... hmm. Maar goed. Zonder stotteren en zonder rooie kop *trots*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt vast door dat zwart leer en alles.
Yeah,quote:
Donnie Darko zei ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Bubble Boy is gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |