Mensheid - Jakequote:
Ho'.quote:
Juich maar niet te hardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Yes. We zijn weer onder ons, de kinderen zijn naar bed..
Nou, ik loop net binnen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan je niet slapen? Wil je een bekertje warme melk met honing?
Jozef woelt zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zegzegzegzegzeg, ga jij eens snel naar je kribbe!
Ja en Maria dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Pak 'm dan even op schoot en lees 'm nog een verhaaltje voor.
Maria moet maar even iets voor zichzelf gaan doen. Of een blokje om met de os en de ezel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en Maria dan?En die os en die ezel hiero..
Laat je wel nog wat over voor Caspar, Balthasar en Melchior? Die komen ook over een paar dagen.quote:
Jajaja en dan is er zeker weer zogenaamd onbevlekt niks gebeurd en zit ik met de sores in m'n huis!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maria moet maar even iets voor zichzelf gaan doen. Of een blokje om met de os en de ezel.
[dommevraag]quote:
Mja, Mordechaď en Johannes stuurden al een sms'je. Morgen ff naar de Konmar nog dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Laat je wel nog wat over voor Caspar, Balthasar en Melchior? Die komen ook over een paar dagen.
In de woorden van Jake Gyllenhaal: beep... perfect score, gold star.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[dommevraag]
Zeg rukpukske, speelt Jake ook in die film?
[/dommevraag]
Wil je dan geenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajaja en dan is er zeker weer zogenaamd onbevlekt niks gebeurd en zit ik met de sores in m'n huis!
Liever een Wijze uit het Oosten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil je dan geenBarmhartige Samaritaan
zijn?
Vergeet je niet naar Egypte te vertrekken, voor je een koppie kleiner wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, Mordechaď en Johannes stuurden al een sms'je. Morgen ff naar de Konmar nog dan.
Had nog nooit gehoord van die film, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In de woorden van Jake Gyllenhaal: beep... perfect score, gold star.
Highway is héééel leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Had nog nooit gehoord van die film, bedankt voor de tip.
Ik heb October Sky hier staan om nog een keer te kijken.
Veertig dagen vasten he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar Egypte te vertrekken, voor je een koppie kleiner wordt gemaakt?
Een nieuwe heup?! Die lust is niet nieuw dan dus!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet zeggen, maar op 3 is een programma over oma's die nog aan sex doen. Er was er net een van 70, ze had al een nieuwe heup met een vriend die niet veel ouder is dan de meesten hier.
Kun je de muur al behangen met OV-kaarten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Veertig dagen vasten he?Na het maken van pasfoto's voor mijn (laatste) OV-jaarkaart.
Rocky! Als je geen vriendje kan vinden, kun je altijd nog in een bejaardentehuis terecht! Er is nog hoop!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet zeggen, maar op 3 is een programma over oma's die nog aan sex doen. Er was er net een van 70, ze had al een nieuwe heup, met een vriend die niet veel ouder is dan de meesten hier.
Nee idd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een nieuwe heup?! Die lust is niet nieuw dan dus!
Nou, ik ben in korte tijd (nou ja....quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kun je de muur al behangen met OV-kaarten?
Eigenlijk schandalig dat je die na je studie moet inleveren, he.
Danku, TRS.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef TehRockstar het volgende:
Nuvole kijkesaanenzo:
[afbeelding]
[afbeelding]
9 euro bij de mediamarkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Danku, TRS.
Ik had al eens op imdb geloerd zonet.
Hij komt met stip op m'n dvd-voor-als-ik-ooit-weer-eens-geld-over-heb-lijstje.
Qua foto's naast elkaar leggen of hoeveel kaarten je al versleten hebt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in korte tijd (nou ja....) wel érg oud geworden hoor, als ik 't zo bekijk!
Ja, jij zegt danquote:
Niet zo miepen. 't is het waard, je kan toch wel een dag zonder eten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dan, maar wacht maar tot je op jezelf woont en betaalt, dan weeg je die 9 euro wel anders af.
OMG, ze laten zo'n oma in volle glorie (?) douchen.
Waarom kijk ik dit?![]()
Ohja, voor de jonge vriend van Betty..
9 euro is twee dagen, en nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo miepen. 't is het waard, je kan toch wel een dag zonder eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |