Je eet 2 dagen van 9 euro?quote:
Makkelijk, en lekker ook nog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je eet 2 dagen van 9 euro?
Ik kan niet wachten om arm te zijn.
Ieuw, ben je gek?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Makkelijk, en lekker ook nog.
De kinderen op vandaag weten door die verdraaide euro nog niet meer wat het geld waard is.![]()
Heb je al een baantje?![]()
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Qua foto's naast elkaar leggen of hoeveel kaarten je al versleten hebt?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, ben je gek?!
Ik wil later iets makkelijks doen waar ik veel geld voor krijg.
Dat had ik zeker niet verwacht toen ik dat postte, zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Laat het even weten als je erachter bent welke functie dat precies is, ik vermoed dat er meerdere geïnteresseerden zijn.![]()
Rechts lijkt op Albert Verlinde...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allebei
Beetje onduidelijke foto, maar links = ik op OV-jaarkaart nu en rechts = ik op mijn Sozialversicherungsausweis
Jawohl, ich hatte 'ne Deutsche Ausweis!(voor werk in Dld)
[afbeelding]
Die rechter is nu zes jaar oud...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rechts lijkt op Albert Verlinde...
Stoer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Allebei
Beetje onduidelijke foto, maar links = ik op OV-jaarkaart nu en rechts = ik op mijn Sozialversicherungsausweis
Jawohl, ich hatte 'ne Deutsche Ausweis!(voor werk in Dld)
[afbeelding]
Die rechter is nu zes jaar oud...
Had ook niet verwacht dat het een reply was waar tegenop kon boksen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat had ik zeker niet verwacht toen ik dat postte, zeg.
Oke.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stoer!
Waxx goes Elvis lijkt het wel.
"It's now or never......."
Veel werk + bloed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat het een reply was waar tegenop kon boksen.![]()
Maar serieus, wordt tandarts.![]()
Burgemeester van de Wer0ld.quote:
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.
Deze maand is het JOUW schuld.
Het is helemaal JOUW schuld dat ik in de loop van de maand geen rooie rotcent meer over heb. Want morgen maak ik een afspraak bij de kapper om mijn haar weer te knippen zoals in mijn fotoboek te zien is.
Elvis...
Yeeaahhh... babyyyyyyhhhh....
quote:
Oh nou ja die rechter is gewoon voorobver met een voorspoiler en blonde plukken (dat was toen inquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.
Niet dat die rechterfoto niet goed is, ik moest gewoon heel even aan Elvis denken. En met Elvis is ook niks mis. Behalve dan dat 't een beetje triest is afgelopen met 'm, maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had het over die rechterfoto, die linker ziet er hartstikke goed uit, niet knippen, zo laten svp.
Wat betreft geboortdatum zou het kunnen, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn haar heeft een anderssoortige, rare kuif hoor
Misschien ben ik zijn reïncarnemelkatie wel!Ik heb ook opeens een dikke kop en een a-productief bestaan op dit moment.
Of is het een hint, qua 'a little less conversation'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet dat die rechterfoto niet goed is, ik moest gewoon heel even aan Elvis denken. En met Elvis is ook niks mis. Behalve dan dat 't een beetje triest is afgelopen met 'm, maar daar gaat het nu niet over.
Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb hónger!Maar het enige dat ik zou kunnen verorberen is een schapenvleesgerecht!
Niet doen he?
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat betreft geboortdatum zou het kunnen, toch?
En dikke mensen zijn gezellig.
A little more action, please?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of is het een hint, qua 'a little less conversation'?
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.
Heb je al wat gegeten vandaag?
En slanke mensen zijn gemeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Middag= laat in de middag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En slanke mensen zijn gemeen?.
Niet te anorexisch worden, helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.
En ik ben niet dik hoorkan nog gewoon zeg maar e.e.a. zien als ik sta te douchen. Normaal postuur, maar wil het wat strakker. Ben weer veeeelll te veel wezen Mac'en en Kebappen.
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik nu heeeeeeelll lief, toen ik 16 was, was ik 1m88 en 65 kg en nu 1.93 en 84 kgquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, en alle homo's zijn zooo leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in bed liggen rukken, zoals 14-jarigen dat behoren te doen?.
Zeg het eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
*water drink*quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.
[..]
![]()
[..]
Euh ....quote:
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent ECHT géén 14, fakertet!!!
Zát?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |