Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb hónger!Maar het enige dat ik zou kunnen verorberen is een schapenvleesgerecht!
Niet doen he?
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat betreft geboortdatum zou het kunnen, toch?
En dikke mensen zijn gezellig.
A little more action, please?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of is het een hint, qua 'a little less conversation'?
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sjaapie, sjaapie. Nee, doe maar niet.
Heb je al wat gegeten vandaag?
En slanke mensen zijn gemeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Middag= laat in de middag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En slanke mensen zijn gemeen?.
Niet te anorexisch worden, helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, na twee jaar alweer naar Aarde teruggestuurd.
En ik ben niet dik hoorkan nog gewoon zeg maar e.e.a. zien als ik sta te douchen. Normaal postuur, maar wil het wat strakker. Ben weer veeeelll te veel wezen Mac'en en Kebappen.
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan ben ik nu heeeeeeelll lief, toen ik 16 was, was ik 1m88 en 65 kg en nu 1.93 en 84 kgquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, en alle homo's zijn zooo leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in bed liggen rukken, zoals 14-jarigen dat behoren te doen?.
Zeg het eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van slanke mensen, hè?
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanmiddag een uitsmijter en vanavond een tosti, en om 23u kreeg ik honger en dat wordt steeds erger. Of trek, dan.
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
[..]
Moet jij niet nu een boek lezen en filosoferen zoals semi-intellectuele nichten met een midlife-crisis dat behoren te doen?
*water drink*quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Drink eens twee glazen water, dat vult ook al.
[..]
![]()
[..]
Euh ....quote:
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent ECHT géén 14, fakertet!!!
Zát?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wisjenogopwatvoorsoortschoolikzatwaxje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |