Ik kan het niet inzien.quote:
Jouw post is verwijderd omdat je:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:17 schreef Rasje het volgende:
Nou Klowjow, ik snap nog steeds niet waarom mijn post eruit is gegooid bij het onderwerp over het ingestorte hotel in Mekka en dat er anderen zijn die in onbegrijpbare taal met elkaar lopen te communiceren. Dan word ik nogal cynisch, ja. Als ik de titel van sommige topics al zie .....en dat laat men gewoon staan ????
Die opmerking van "het boeit me niet" was dus cynisch bedoeld op een opmerking van aan andere poster. Als het me niet had geboeid had ik sowieso nooit gereageerd. En ik heb de woorden "een zooi doden" volgens mij nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jouw post is verwijderd omdat je:
[1] op een edit reageert
[2] met een post die sowieso nergens zinvol is, namelijk: "het boeit me eigenlijk helemaal niet"
[3] in een topic over een zooi doden, waarbij de ouders van één van je discussiepartners ook nog eens midden in de tragedie zit.
Lijkt me wel voldoende om je post te verwijderen. Overigens vreemd dat je hem dan gewoon weer terugplaatst om later nog eens verbaasd te zijn over het feit dat ik hem nog een keer weg haal. Je andere punt, dat er mensen in een vreemde taal posten, daar heb ik in het topic zelf al wat over gezegd. Dat is dus (ook) niet de bedoeling, en zal verder verwijderd worden.
Nee, ik zeg net dat het een topic betreft waar een zooi doden zijn gevallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef Rasje het volgende:
[..]
Die opmerking van "het boeit me niet" was dus cynisch bedoeld op een opmerking van aan andere poster. Als het me niet had geboeid had ik sowieso nooit gereageerd. En ik heb de woorden "een zooi doden" volgens mij nooit gebruikt.
Te retorisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow, wat was er mis met mijn vraag over Auswitch?²
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Was het vollemaan gister of word jij steeds radicaler?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tja.... ze zeggen het ik ken ook 1 iemand die het niet gelooft.
Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik geen mening of het echte hersenbloeding of een kunstmatige is. Zolang Israel blijft bestaan en het mooie en emotionele televisie oplevert(Waar zelfs sjon de mol een dikke real life piemel tot aan het plafond van krijgt) ben ik content.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zij willen ook mooie real life televisie
En moslims mogen van mij Sharon vervloeken, maar die geitenwollensokken niet. Die staan overigens helemaal niet op 1 lijn met de moslims die sharon vervloeken, want die moslims zijn godzijdank zo rechts als de pest.
Wat een user die JohnDope, ik lach me rot.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef JohnDope het volgende:
Terrorist, televisiemaker, what ever, als er een kernoorlog uitbreekt zou het me een zorg zijn...... Ik kan je 1 ding vertellen, ik zit tot het bittere end aan de buis gekluisterd.
Kan je me helpen de vraag juist te formuleren, ik ben nl. zeer geïnteresseerd.quote:
Een kenmerk van een retorische vraag is toch juist dat het eigenlijk geen vraag is? <-- voorbeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan je me helpen de vraag juist te formuleren, ik ben nl. zeer geïnteresseerd.²
En je spelt de naam verkeerd....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
KlowJow, wat was er mis met mijn vraag over Auswitch?²
Dat is toch iets wat wel ter herstellen is lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En je spelt de naam verkeerd....
Het was in ieder geval slechts de bedoeling de quote van JD te verwijderen. Ik zal je post even vrijgeven, dan kun je deze aanpassen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, klowjow waarom edit jij mijn post in het Mekka ongeluktopic, je haalt weg dat ik daar uit eigen ervaring spreek en maakt er nu een post van alsof ik een beetje dom loop te ageren.
Wat jammer nou, ik moest echt om hem lachen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Johndope, NWS/POL, voorlopig. Mag mailen maar het geweldsverheerlijken zijn we een beetje zat.
Nee de mijne is nog steeds onterecht gesloten terwijl hier juist de vrijheid ervan isquote:Op zondag 8 januari 2006 02:50 schreef sp3c het volgende:
dan had je er maar een werkende link bij moeten geven, ook dit is al vaker tegen je gezegd.
en de OP blijft debiel, gebrabbel over 'dictators en vrijheid van mensen' slaat kant nog wal en lokt totaal niet uit tot enige vorm van discussie wederom dit is al vaker gezegd.
het bericht zelf is ook onzin overigens
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=410930&cftoken=98989173&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3978
bekijk die maar is, daar wordt letterlijk de vraag gesteld of die gasten te eten krijgen.
Burgemeester zegt iets in de trend van 'mjah ze zullen wel sluiproutes hebben maar op de officiele steunpunten hoeven ze echt niet te rekenen want ze zitten gewoon illegaal in dat bos'
*woordenboek zoek*quote:Op maandag 9 januari 2006 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, voortaan zal elke thread (die jij start) met een tendentieuze OP gesloten worden.
bij die Marokko topic ben ik wel de fout in gegaan maar dat zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, voortaan zal elke thread (die jij start) met een tendentieuze OP gesloten worden.
Dank je.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef Meki het volgende:
Klowjow gefeliciteerd met je FA
Geen probleem jongen, ik ben jouw "boksbal".quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef sp3c het volgende:
nu zit ik je een beetje te dissen de laatste tijd maar dat is all in good fun ff voor de duidelijkheid ... zijn weinig mensen hier op fok! die niet meteen beginnen te schelden en daar maak ik dan misbruik van
Duitse helm klinkt ook wat vaagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:35 schreef sp3c het volgende:
hoe zou jij hem noemen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb hem gesloten is dat ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |