"De hazelnoot valt niet ver van de boom", ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze moeten gewoon die bomen omzagen met de tree-huggers er nog in ..![]()
Ik kijk nu al uit naar het journaal van morgen..
Dat is natuurlijk ook precies de reden waarom je het hier met half NL probeert te delenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef hazelnoot het volgende:
Jullie hebt toch wel goed gelezen dat je niet voor dinsdag dat terrein mag betreden, hè?
Wat zijn jullie brutaal, zeg.
Overigens kun je dit bericht het beste niet doorvertellen om de concurrentie voor te zijn.
Tja, ik zal het bericht maar even aanpassen voordat het bericht om religieuze redenen geschrapt wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef DaForZz het volgende:
Je tekst is gericht aan God? (met je 'U').
Zuidgeestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef hazelnoot het volgende:
Let op mensen!
In het bos bij Schinveld (Limburg) zijn gouden sieraden en andere kostbare voorwerpen aangetroffen.
Mogelijk dat een onverlaat ze daar verstopt heeft om ze later op te halen.
Iedereen die een gouden sieraad of voorwerp vindt mag dat als trofee behouden als de rechtmatige eigenaar zich tenministe niet meldt. .
Vooralsnog is het bosterrein gesloten, maar zodra het weer opengesteld is kun je er aan de slag.
Neem je metaaldetector mee.
Gehoorbescherming en stofkapje zijn dringend gewenst.
Vanaf dinsdag 10 januari, als de kap van de bomen gerealiseerd is, kun je er terecht.
Het bosterrein ligt ten oosten van Schinveld langs de Duitse grens.
Voor alle duidelijkheid wil ik een ieder er nogmaals op wijzen dat je niet eerder dan aanstaande dinsdag het betreffende bosterrein kunt betreden omdat er maandag gekapt wordt en het gebied nu nog verboden terrein is en je anders de oorzaak bent van het uit zijn vel springen van burgemeester Zuidbroek.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben, hè?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef hazelnoot het volgende:
Het schijnt echt zo te zijn. Het is ook op de Limburgse televisie geweest.
Wat loop jij achter, zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
In Limboland hebben ze geeneens tv.![]()
In Limboland geloven ze nog in sprookjes (Heb je die pot goud al gevonden aan einde van de regenboog ? )quote:
Ik ben wel eens aan het eind, of het begin, tis maar hoe je het bekijkt, van de regenboog geweest. Ik neem aan dat jij daar nog nooit was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In Limboland geloven ze nog in sprookjes (Heb je die pot goud al gevonden aan einde van de regenboog ? )
Dat de boskap om 8.00 uur staat gepland, betekent volgens burgemeester Zuidgeest dat de ontruiming daarvoor al begint. Hoe laat, wilden hij, politie en marechaussee niet zeggen.quote:Groenfront!-activisten gaan er blijkens een schoolbord in het kamp vanuit dat er maandag ontruimt gaat worden. Niemand lijkt zich in Schinveld iets aan te trekken van de sinds donderdag geldende noodverordening rond de bossen bij het naburige AWACS-vliegveld.
Foto: ANP
Grappige actiequote:Burgemeester Onderbanken boos op Limburgse omroep
Uitgegeven op vrijdag 06 januari 2006 om 21:00:18
(Novum) - De redactie van de Limburgse omroep L1 heeft een schat begraven in de bossen van Schinveld en roept luisteraars via de radio op de bossen in te gaan. Burgemeester van Onderbanken Jos Zuidgeest is boos op de omroep, meldt L1 vrijdag.
De schat bestaat uit elf bollen met toegangskaarten tot een carnavalsfeest in Venlo. Zuidgeest noemt de actie volgens L1 'een ongeoorloofde actie, die niet door de beugel kan'. De burgervader zou stopzetting hebben geëist omdat redacteuren van L1 de wet zouden overtreden. Programmaleider Paul van Gessel van L1 wenst de burgemeester een gezonde dosis humor toe in deze barre tijden.
De gemeente Onderbanken en het ministerie van Defensie strijden sinds ruim twee jaar over de kap van een deel van de Schinveldse bossen. De bomen moeten volgens het ministerie verdwijnen om de bereikbaarheid van de Navo-vliegbasis Geilenkirchen in Duitsland te verbeteren. De Raad van State gaf vorige maand toestemming voor de kap van een deel van het bos. De bomenkap in de Schinveldse bossen in Onderbanken begint volgens de burgemeester maandag om 08.00 uur.
Volgens die redenatie heeft geen enkele actie zin. Maar het feit is dat als niemand actie zou hebben gevoerd tegen deze boskap, dit hele gebeuren nooit in de media zou zijn gekomen. Of de uiteindelijke boskap daarmee wordt voorkomen betwijfel ik, maar de actievoerders hebben in ieder geval hun punt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 06:52 schreef Tha_wrecka het volgende:
mijn vraag is dan, wat denken die krakers nu?
Een beetje een bos bezetten voor een paar weken, ze weten toch dat ze er uiteindelijk uit gedonderd worden en dat hun actie geen enkele zin heeft gehad?
Stond daar ook een molen, en was kort na deze gebeurtenis "alles anders"!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef hazelnoot het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aan het eind, of het begin, tis maar hoe je het bekijkt, van de regenboog geweest. Ik neem aan dat jij daar nog nooit was.
Het was er heel erg vochtig en warm, de zon schitterde door die kleine vochtdruppeltjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stond daar ook een molen, en was kort na deze gebeurtenis "alles anders"!?![]()
Ludieke linkse humor/acties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |