abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33779861
Let op mensen!
In het bos bij Schinveld (Limburg) zijn gouden sieraden en andere kostbare voorwerpen aangetroffen.
Mogelijk dat een onverlaat ze daar verstopt heeft om ze later op te halen.
Iedereen die een gouden sieraad of voorwerp vindt mag dat als trofee behouden als de rechtmatige eigenaar zich tenministe niet meldt. .
Vooralsnog is het bosterrein gesloten, maar zodra het weer opengesteld is kun je er aan de slag.
Neem je metaaldetector mee.
Gehoorbescherming en stofkapje zijn dringend gewenst.
Vanaf dinsdag 10 januari, als de kap van de bomen gerealiseerd is, kun je er terecht.
Het bosterrein ligt ten oosten van Schinveld langs de Duitse grens.

Voor alle duidelijkheid wil ik een ieder er nogmaals op wijzen dat je niet eerder dan aanstaande dinsdag het betreffende bosterrein kunt betreden omdat er maandag gekapt wordt en het gebied nu nog verboden terrein is en je anders de oorzaak bent van het uit zijn vel springen van burgemeester Zuidgeest.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben, hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door hazelnoot op 06-01-2006 22:25:36 ]
Boeven en gespuis horen in de politiek niet thuis.
pi_33779917
Ik zou niet kunnen wachten hoor
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:24:28 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33779919

Die bomen hadden trouwens al plat moeten liggen.
Vampire Romance O+
pi_33779935
dikke humor
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33780076
Die hazelnoot zit zich nu al te bescheuren in zijn boom en die rolt er geheid nog uit als er vanavond een puistige jongeman met een schep en metaaldetector opduikt.

Als ik die burgemeester was, zou ik dus een maar een paar puistekoppen inhuren en de hazelnootjes opruimen
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_33780157
nou derop af jongens
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:35:23 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33780253
Ze moeten gewoon die bomen omzagen met de tree-huggers er nog in .. Ik kijk nu al uit naar het journaal van morgen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33780722
Jullie hebt toch wel goed gelezen dat je niet voor dinsdag dat terrein mag betreden, hè?
Wat zijn jullie brutaal, zeg.
Overigens kun je dit bericht het beste niet doorvertellen om de concurrentie voor te zijn.
pi_33780739
Je tekst is gericht aan God? (met je 'U').
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:51:50 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33780743
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze moeten gewoon die bomen omzagen met de tree-huggers er nog in .. Ik kijk nu al uit naar het journaal van morgen..
"De hazelnoot valt niet ver van de boom", ofzo
Vampire Romance O+
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:58:52 #11
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33780975
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef hazelnoot het volgende:
Jullie hebt toch wel goed gelezen dat je niet voor dinsdag dat terrein mag betreden, hè?
Wat zijn jullie brutaal, zeg.
Overigens kun je dit bericht het beste niet doorvertellen om de concurrentie voor te zijn.
Dat is natuurlijk ook precies de reden waarom je het hier met half NL probeert te delen

Ga anders een leven zoeken ipv op zo'n lage manier de kap van dat bos tegen te houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door TR08 op 06-01-2006 22:06:52 ]
pi_33781060
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef DaForZz het volgende:
Je tekst is gericht aan God? (met je 'U').
Tja, ik zal het bericht maar even aanpassen voordat het bericht om religieuze redenen geschrapt wordt.
pi_33781235
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef hazelnoot het volgende:
Let op mensen!
In het bos bij Schinveld (Limburg) zijn gouden sieraden en andere kostbare voorwerpen aangetroffen.
Mogelijk dat een onverlaat ze daar verstopt heeft om ze later op te halen.
Iedereen die een gouden sieraad of voorwerp vindt mag dat als trofee behouden als de rechtmatige eigenaar zich tenministe niet meldt. .
Vooralsnog is het bosterrein gesloten, maar zodra het weer opengesteld is kun je er aan de slag.
Neem je metaaldetector mee.
Gehoorbescherming en stofkapje zijn dringend gewenst.
Vanaf dinsdag 10 januari, als de kap van de bomen gerealiseerd is, kun je er terecht.
Het bosterrein ligt ten oosten van Schinveld langs de Duitse grens.

Voor alle duidelijkheid wil ik een ieder er nogmaals op wijzen dat je niet eerder dan aanstaande dinsdag het betreffende bosterrein kunt betreden omdat er maandag gekapt wordt en het gebied nu nog verboden terrein is en je anders de oorzaak bent van het uit zijn vel springen van burgemeester Zuidbroek.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben, hè?

Zuidgeest
#geen
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 22:25:04 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33782006
Ben je gek man, dinsdag 10 januari!
Het schijnt echt zo te zijn. Het is ook op de Limburgse televisie geweest.
pi_33782240
Zie ook deze links. Bijvoorbeeld.

(het nieuws interesseert me voor geen meter maar goed)
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 22:36:47 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33782448
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:26 schreef hazelnoot het volgende:

Het schijnt echt zo te zijn. Het is ook op de Limburgse televisie geweest.

In Limboland hebben ze geeneens tv.
pi_33783015
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In Limboland hebben ze geeneens tv.
Wat loop jij achter, zeg.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 22:59:18 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33783240
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef hazelnoot het volgende:

[..]

Wat loop jij achter, zeg.
In Limboland geloven ze nog in sprookjes (Heb je die pot goud al gevonden aan einde van de regenboog ? )
pi_33786776
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In Limboland geloven ze nog in sprookjes (Heb je die pot goud al gevonden aan einde van de regenboog ? )
Ik ben wel eens aan het eind, of het begin, tis maar hoe je het bekijkt, van de regenboog geweest. Ik neem aan dat jij daar nog nooit was.
  † In Memoriam † zaterdag 7 januari 2006 @ 06:47:52 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33791062
http://www.telegraaf.nl/b(...)_begint_maandag.html

Boskap Schinveld begint maandag
SCHINVELD - Marechaussee en politie beginnen maandagochtend om 8.00 uur met het kappen van het bezette bos in Schinveld. Dat maakte waarnemend burgemeester J. Zuidgeest van Onderbanken vrijdag bekend.

quote:
Groenfront!-activisten gaan er blijkens een schoolbord in het kamp vanuit dat er maandag ontruimt gaat worden. Niemand lijkt zich in Schinveld iets aan te trekken van de sinds donderdag geldende noodverordening rond de bossen bij het naburige AWACS-vliegveld.
Foto: ANP
Dat de boskap om 8.00 uur staat gepland, betekent volgens burgemeester Zuidgeest dat de ontruiming daarvoor al begint. Hoe laat, wilden hij, politie en marechaussee niet zeggen.

De marechaussee treedt op in het bos, de mobiele eenheid van de politie eromheen. De politie zal een groot gebied afzetten.

Vanaf vrijdagmiddag houdt de politie mensen die het bos in willen, tegen. Vanaf maandag verwijdert de politie mensen actief uit het bos.

Hazelnoot is dus van dat enge groenfront
  zaterdag 7 januari 2006 @ 06:50:39 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33791075
geen goud, maar wel dit
quote:
Burgemeester Onderbanken boos op Limburgse omroep
Uitgegeven op vrijdag 06 januari 2006 om 21:00:18

(Novum) - De redactie van de Limburgse omroep L1 heeft een schat begraven in de bossen van Schinveld en roept luisteraars via de radio op de bossen in te gaan. Burgemeester van Onderbanken Jos Zuidgeest is boos op de omroep, meldt L1 vrijdag.

De schat bestaat uit elf bollen met toegangskaarten tot een carnavalsfeest in Venlo. Zuidgeest noemt de actie volgens L1 'een ongeoorloofde actie, die niet door de beugel kan'. De burgervader zou stopzetting hebben geëist omdat redacteuren van L1 de wet zouden overtreden. Programmaleider Paul van Gessel van L1 wenst de burgemeester een gezonde dosis humor toe in deze barre tijden.

De gemeente Onderbanken en het ministerie van Defensie strijden sinds ruim twee jaar over de kap van een deel van de Schinveldse bossen. De bomen moeten volgens het ministerie verdwijnen om de bereikbaarheid van de Navo-vliegbasis Geilenkirchen in Duitsland te verbeteren. De Raad van State gaf vorige maand toestemming voor de kap van een deel van het bos. De bomenkap in de Schinveldse bossen in Onderbanken begint volgens de burgemeester maandag om 08.00 uur.
Grappige actie
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 7 januari 2006 @ 06:52:23 #23
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_33791085
mijn vraag is dan, wat denken die krakers nu?
Een beetje een bos bezetten voor een paar weken, ze weten toch dat ze er uiteindelijk uit gedonderd worden en dat hun actie geen enkele zin heeft gehad?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 06:55:10 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33791095
stille hoop mischien, dat deze zinloze bomenkap voorkomen kon worden ?

niemand wil die bomenkap, men had daar kunnen volstaan met het kappen van een kleiner gedeelte, de 6 hectare die nu vlak moet is volkomen zinloos,
  zaterdag 7 januari 2006 @ 06:59:45 #25
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_33791122
Klonk; je hebt je zonder twijfel meer verdiept in deze kwestie dan ik. Feit blijft dat ik altijd zoiets heb van; de gemeente en provincie kondigen kappen aan, dus het gebeurt. Kan je niks aan doen met je thermo slaapzak en gamma zeiltje hoog in de bomen..

(dat neemt niet weg dat ik er tegen ben)
  zaterdag 7 januari 2006 @ 07:01:43 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33791134
klopt helemaal, maar soms is het nodig om niet alles zo maar over je heen te laten komen, en je neer te leggen bij het onoverkomelijke.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 07:05:19 #27
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_33791143
Heb je gelijk in Klonk. Zo ben ik momenteel verwikkeld in een juridisch web omdat ik een velg kapot gereden heb in een gat naast een witte streep op een rijksweg.
dat zijn van die dingen die je behoorlijk wat tijd kosten en het is maar de vraag of het vergoed wordt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 07:15:07 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33791166
maar dat zijn juist de dingen die je voor je gevoel moet doen
  zaterdag 7 januari 2006 @ 08:27:43 #29
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_33791561
Ik hoop dat de ME die groene paupers een flink pak slaag gaan verkopen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_33792058
Wat een ongelovige Thomassen zijn jullie.
Je snapt toch wel dat zo'n anoniem bos door iedereen gebruikt wordt voor uiteenlopende doeleinden.
Zo zijn er ook allerlei soorten mensen die dat bos gebruiken om allerhande zaken om wat voor reden dan ook te verstoppen.
Het is daarom vrijwel 100% zeker dat er ook diverse kostbare zaken verstopt zijn.
Ga dus gerust zoeken, maar doe dat wel na de bomenkap op maandag, omdat het nu nog verboden is daar te komen. Volgens mij heb ik dat hierboven al omschreven.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:33:40 #31
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_33792295
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 06:52 schreef Tha_wrecka het volgende:
mijn vraag is dan, wat denken die krakers nu?
Een beetje een bos bezetten voor een paar weken, ze weten toch dat ze er uiteindelijk uit gedonderd worden en dat hun actie geen enkele zin heeft gehad?
Volgens die redenatie heeft geen enkele actie zin. Maar het feit is dat als niemand actie zou hebben gevoerd tegen deze boskap, dit hele gebeuren nooit in de media zou zijn gekomen. Of de uiteindelijke boskap daarmee wordt voorkomen betwijfel ik, maar de actievoerders hebben in ieder geval hun punt gemaakt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:37:52 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33792347
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef hazelnoot het volgende:

[..]

Ik ben wel eens aan het eind, of het begin, tis maar hoe je het bekijkt, van de regenboog geweest. Ik neem aan dat jij daar nog nooit was.
Stond daar ook een molen, en was kort na deze gebeurtenis "alles anders"!?

Ludieke linkse humor/acties
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33793365
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Stond daar ook een molen, en was kort na deze gebeurtenis "alles anders"!?

Ludieke linkse humor/acties
Het was er heel erg vochtig en warm, de zon schitterde door die kleine vochtdruppeltjes.
Er was geen molen, wel veel bananenplanten.
pi_33796824
-edit: schelden-

[ Bericht 90% gewijzigd door kLowJow op 07-01-2006 15:18:49 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:09:05 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33797543
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33799736
Grappige actie hoor, maar het bericht is dus onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')