Hou je ons wel op de hoogte hoe het met je gaat?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Maar je komt wel terug op 29 juni hè Beaker?
Nou ja... erna dan... Na je honeymoon!
Als ik me goed herinner is Tutje Ticootje.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:59 schreef PM-girl het volgende:
Tutje, je staat niet in het lijstje?
Jammer, dat de duvels je gevonden hebben, volgende keer beter!
![]()
o, ok! Komt Tico niet meer terug dan?(ik ben nogal eenkennig wat namen betreft!)quote:Op maandag 2 januari 2006 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner is Tutje Ticootje.
Toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik ga voor je
Ben benieuwd of je tot zondag kan wachten.
Ik hoop het, want wat zijn die krengen duur zeg! Ik heb nu een duopak gekocht, 16 euro!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
PM, niet zo pessimistisch, misschien heb je aan 1 test wel genoeg!
Zijn er wel , maar uit ervaring kan ik zeggen dat goedkoop niet altijd even goed is (Romed testen gaven bij mij positieve testen terwijl ik niet zwanger was en andersom) , maar kijk eens op http://www.zwangerschapstesten.nl/quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik hoop het, want wat zijn die krengen duur zeg! Ik heb nu een duopak gekocht, 16 euro!
IS daar ook niet een goede maar goedkoper alternatief voor?
Ja hij zou nu wel positief kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hier trouwens nog steeds niets te zien.. wel zere liezen, borsten, opgezette buik..... nog een weekje wachten.
Hoe lang voor de NOD kun je eigenlijk testen cq heb je een positieve test? ik heb nl. door omstandigheden vorige week woensdag getest op 25e cyclusdag en die was negatief... kan die nu dan wel positief zijn?
Volgens mij vind jij het zelfs spannender dan ik zelf nu... Ik denk echt dat ik gewoon ongesteld ga worden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef PM-girl het volgende:
Diaan en Xanthe, jullie maken het wel spannend!![]()
Xanthe, even offtopic, maar je username vind ik erg mooi! Niet dat ik dat nu pas ontdek, maar ik vergat het telkens te zeggen!
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat mn (weinige) bruinige afscheiding maandag en dinsdag misschien toch een ongi is geweest maar ja dan zouden de "klachten"ook weg moeten zijn toch? ik word zo langzamerhand een beetje gek van mn lichaam en onzeker .... In ieder geval bedankt voor jouw ervaring met het testen, dan weet ik dat het niet bij voorbaat al negatief is omdat ie vorige week negatief was. Alleen die bruinige afscheiding houdt me toch wel bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja hij zou nu wel positief kunnen zijn.
Ik heb eens een aantal dagen elke dag een test gedaan en toen was hij de ene dag negatief , de andere dag een heel licht streepje en nog een dag later een duidelijk streep.
Het heeft gewoon met de hoeveelheid HCG te maken die er in je urine zit.
Dus het zou best mogelijk zijn!
![]()
![]()
![]()
ik gooi er vast een paar jompels tegenaan in de hoop dat je binnenkort een positieve test krijgt!
Ja heb ik weleens van gehoord hoor.... maar ik denk/dacht dat dat soort dingen nooit bij mij zullen gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef dutchie het volgende:
Diaan, heb je nog nooit van innestelingsbloedingen gehoord? Die vinden ook altijd rond of kort voor de normale ongesteldheid plaats. Die kunnen je ook op het verkeerde been zetten, waardoor je denkt ongesteld te zijn.
Had ik nl. bij mijn 1e zwangerschap. Balen als een stekker, die avond maar even lekker aan de pimpel geweest. En vlak daarna alles plotseling weg. Toen wist ik het al wel meteen, want dat was met mijn normale cyclus nog nooit gebeurd.
Dus...het..kan...nog....steeds....![]()
![]()
Ik vind het een geweldig voorstelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Xanthe het volgende:
Zullen we samen as. zondag testen? Zou wel leuk zijn 2 positieve testen of kunnen we elkaar goed bijstaan bij 2 negatieve testen.
En als 1 van ons een positieve test zou hebben... neemt het misschien de verdrietige gevoels een beetje weg omdat we blij zijn voor de ander (?).
Het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef Xanthe het volgende:
sorry dat ik zo'n stuk ongeduld ben hoor
Okay...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
als woensdag testdag word, doe ik ook mee!! dan is het nl mijn NOD (cyclus van 26 dagen gerekend, meestal is het 25)
IK WIL STREEPJES HIER!!!!
Voor mij is het ook geen megaramp hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Xanthe het volgende:
Tuurlijk Diaan kunnen we elkaar steunen, troosten, samen blij zijn en wat dies meer
Hopenlijk dat laatste (en laat dat pot jan dorie gewoon zo zijn voor jou!!! anders moet ik straks die eierstokkies van jou eens een hartig woordje toespreken)
Ik zou het uiteraard wel leuk vinden als ik nu toch en positieve test krijg , maar ergens voelt het ook niet als een mega ramp als dit niet zo is , ik ben net begonnen tenslotte!
Hier dus nog steeds niet en ook geen test gekocht
Ik heb zelf enorm last daarvan sinds de zwangerschap, maarja, je weet het pas zeker na een test meid....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Xanthe het volgende:
Was in principe wel de bedoeling om de 15e te testen. Dat is de verjaardag van mijn mam en op die dag hadden we 2 jaar terug voor het eerst een positieve test (hoe de zwangerschap daarna is verlopen is dan weer wat minder) , maar nu met die afscheiding word ik wel wat nerveus en onzeker.... Kan dit nou van een zwangerschap zijn????
Zit mezelf nu tegen te houden om niet snel een test te gaan halen![]()
Stimuleer nog even extra dat ik alsnog het huis uit vlucht om een test te halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb zelf enorm last daarvan sinds de zwangerschap, maarja, je weet het pas zeker na een test meid....
Ik weet het niet of dat van een zwangerschap kan zijn, ik twijfel daar zelf ook altijd over. Ik heb ook behoorlijk last van afscheiding en aantal dagen geleden heel erg zelfs... maar wat ik van mn eerste zwangerschap kan herinneren, was dat ik er toen heel erg last van had en constant met inlegkruisjes liep...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Xanthe het volgende:
Was in principe wel de bedoeling om de 15e te testen. Dat is de verjaardag van mijn mam en op die dag hadden we 2 jaar terug voor het eerst een positieve test (hoe de zwangerschap daarna is verlopen is dan weer wat minder) , maar nu met die afscheiding word ik wel wat nerveus en onzeker.... Kan dit nou van een zwangerschap zijn????
Zit mezelf nu tegen te houden om niet snel een test te gaan halen![]()
tja... mmmm... sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Stimuleer nog even extra dat ik alsnog het huis uit vlucht om een test te halen![]()
![]()
Hoe "weet" je dat? Mijn lichaam houdt me heel vaak voor de gekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Belana het volgende:
[..]
tja... mmmm... sorry
Maar hoe voel je je? Ik "wist" namelijk wel al dat ik zwanger was...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe zegt tot zo , hete kolen worden iets te warm![]()
En ik "voel" ook allerlei dingen, zoals zere borsten, misselijk met eten... maar ja wat ik al gezegd heb, ik heb het gevoel dat mn lichaam/geest me weervoor de gek houdt..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef Belana het volgende:
heb ik nooit zo gehad diaan, maar dat is zo persoonlijk. Tja meid, ik kan me voorstellen dat je je vanalles afvraagt...
Ik heb een gemiddelde genomen... de vorige keer had ik een cyclus van 38 dagen en daarvoor een normale cyclus, maar morgen zit ik dan op de 35e dag van deze cyclus. En heb natuurlijk wel afgelopen zondag en maandag wat lichtbruinige afscheiding gehad, alleen met afvegen.. heb tampon in gehad, maar dat deed gewoon zeer en zat ook niets in.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef Belana het volgende:
Ik zie nu wel dat je vlak voor je vermoedelijke NOD zit... hoe lang is deze cyclus dan geweest inmiddels?
I know.... ik wacht toch alleen even 38e cyclusdag af...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef Githa het volgende:
Diaan, ik dacht ook elke maand zwanger te zijn. Ik had immer allerlei klachten die ik anders nooit had. De maand dat ik echt zwanger bleek te zijn geloofde ik er helemaal niet meer in. Jah, zal wel weer....maar toch een vette plus.
Zeker weten doe je het pas met een test![]()
Dank je... en er is geen man overboord hoor als het niet zo zou zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Belana het volgende:
tuurlijk, alleen een test geeft zekerheid! Nou ja, gewoon nog een paar dagen wachten dan... sterkte!
hopelijk heb je bij mij ook gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef dutchie het volgende:
XantheJAAAAA
told you so, told you so!!
Ik doe mn best * zit hier met tranen in de ogen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:19 schreef Xanthe het volgende:
Nu jij nog Diaan , je komt me wel snel volgen hoor!
Maar eerlijk is eerlijk ik durf nog niet door naar het Z&G topic , dus blijf hier nog even met jullie mee duimen.
Kan het niet eens bevatten!
volgens de pendel is ze zwangerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Xanthe het volgende:
Je maakt me nieuwsgierig! En dat vertel je ook niet even! HAhaaha
Ja, ik denk dat ik eens een andere test haal. De Etostest gaf wel aan dat je nog niet echt kon testen voor de 'NOD' dag, en dat heb ik als ik terugreken dus wel gedaan. Dus ik ben nu echt 'at loss'. ik laat het wel horen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef Xanthe het volgende:
Spannend Linda! Misschien een andere test kopen dan die van de Etos?
Of eens kijken of er een nummer is dat je kunt bellen van die test (als je het doosje/bijsluiter niet meer hebt eens met de Etos bellen ervoor) om te kijken wat zij zeggen.
er word ook wel gezegt niet testen voor je nod want dan geeft ie maar 1 streepje,dat is ook zo met de trekpleister testenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik eens een andere test haal. De Etostest gaf wel aan dat je nog niet echt kon testen voor de 'NOD' dag, en dat heb ik als ik terugreken dus wel gedaan. Dus ik ben nu echt 'at loss'. ik laat het wel horen!
Gefeliciteerd Linda! Wanneer ben je uitgeteld? hier 22 septemberquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef linda856763 het volgende:
I know, ik keeg hem maar niet goed in beeld. Maar ik haal net de vulling uit dat clearblue testje en daar staan alsnog streepjes op. 2 hele blauwe. Voor de liefhebbers:[afbeelding]
![]()
![]()
Kan je dan slechts 1 tip geven , vertel het haar persoonlijk (en niet via de telefoon). MOcht het dan toch moeilijk zijn ben je dr voor dr.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:58 schreef linda856763 het volgende:
Ik ga nog ff niet door naar Z&G, het is nog wel erg vroeg.....Ik ben nog steeds in shock. Dit was mijn eerste eisprong na 8 jaar anticonceptie...
Mijn zusje is al een paar jaar bezig (niet al te fanatiek, wil niet aan de 'MMM', vind het zonder kinderen ook nog leuk). Ik voel me nu bijna schuldig t.o.v. haar...
Breng je me toch weer aan het twijfelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Linda! Wanneer ben je uitgeteld? hier 22 september
vergeet ik vervolgens nog de rest van mijn reactie te plaatsen
Die test waar de streepjes op staan schijnt niet zo te werken. Had ik ook toen ik mijn digitale test deed , maar toch had ik een --
Weet je, ik weet al van haar dat ze het geen enkel probleem zou vinden en alleen maar blij voor me zou zijn, we hebben het er wel eens over gehad. Maar het is meer mijn verantwoordelijkheidsgevoel. Maar ik ga het haar zeker persoonlijk vertellen...over een paar maandenquote:Kan je dan slechts 1 tip geven , vertel het haar persoonlijk (en niet via de telefoon). MOcht het dan toch moeilijk zijn ben je dr voor dr.
ja idd ze maakt het heel spannend voor ons.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn!
Ze maakt het wel spannend hoor voor ons
quote:Alle sporten die risico geven om iets tegen u buik te krijgen, of sporten waarbij u makkelijk valt zijn niet verstandig om te doen. Belangrijk bij het sporten is dat u goed naar uw lichaam luistert en uw tempo desnoods aanpast. Zorg voor voldoende vocht en stop als u klachten krijgt.
Oeh, de stress. Ik heb vannacht aldoor wakker gelegen, en vandaag knikkende knieën, wee gevoel in de maag....En dat was echt van de zenuwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenlijk wachten tot de 38/39e dag maar of ik dat ga redden........
Zoiets kun je beter in Z&G vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef linda856763 het volgende:
mmm. Kan ik nu wel skiën? Over twee weken gaan we een weekje.![]()
[..]
Dag hoeveel ben je nu dan ? .... en de vraag is of je dat wil redden, het risico is dat hij negatief is en jij over een paar dagen of ongi bent of een tweede test moet gaan kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenlijk wachten tot de 38/39e dag maar of ik dat ga redden........
mn cyclus schommelt nogal door de maanden heen... 38 dagen was het langst de laatste cyclus was dat en ik ben nu al een week overtijd (uitgaande van "normale" cyclus), zit dus op dag 35 en heb heel veel supervage klachten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef Githa het volgende:
[..]
Dag hoeveel ben je nu dan ? .... en de vraag is of je dat wil redden, het risico is dat hij negatief is en jij over een paar dagen of ongi bent of een tweede test moet gaan kopen.
het blijft moeilijk, ieder maand![]()
Dank je wel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef Xanthe het volgende:
Linda niet twijfelen hoor! De test gaf toch duidelijk de teks ZWANGER weer
Diaan ik vind je wel een super dappere meid!
Je bent het toch echt wel , als je het zo lang kunt volhouden om niet te testen! Vind ik heel dapper....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dank je wel...voel mezelf niet zo dapper, eerder erg onzeker....
![]()
misschien is het wel gewoon angst om een negatieve test te zien.... hoop doet leven zezggen ze toch altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Je bent het toch echt wel , als je het zo lang kunt volhouden om niet te testen! Vind ik heel dapper....
Zo had ik dr nog niet over nagedacht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
misschien is het wel gewoon angst om een negatieve test te zien.... hoop doet leven zezggen ze toch altijd
Hmmm ik ben wel gevoelig voor hypnoses, ben al eens eerder gehypnotiseerd geweest.... maar ik wil wel bij voorkeur smorgens testen.... dus als je dat op een ochtend doet, kan het misschien wel eens helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Zo had ik dr nog niet over nagedacht!
* Xanthe gaat Diaan hypnotiseren en zegt vervolgens;"Diaan als ik in mijn vingers knip dan pak je een test en ga je naar de wc en voert hier de test uit zoals in de bijsluiter beschreven. Daarna kom je terug naar hier om ons de uitslag te geven."
KNIP
Als ik dinsdag red... doe dan maar LOL. Alvast gefeliciteerd met je moeder en veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Xanthe het volgende:
Hahahahaha oke , dat word dan niet eerder dan dinsdag
Morgen is mams jarig en moeten we daar s'morgens heen omdat ze smiddags weg gaan om elders de verjaardag te vieren met vrienden.
En ik verwacht maandag naar het ziekenhuis te moeten.
Dank je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik dinsdag red... doe dan maar LOL. Alvast gefeliciteerd met je moeder en veel plezier morgen.
Kun je dan al meteen zo vroeg komen????
ja klopt dat bedoelde ik idd. Het is wel goed dat je onder toezicht van de gyn blijftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dank je.
Ik neem aan dat je met dat laatste het ziekenhuis bedoeld? Als er niets veranderd is willen ze een bloedtest doen , blijf onder toezicht van de gyn nl. , dan krijg ik over 3 weken de 1e echo en over 6 weken de 2e en dan om de 3 weken.
Geluk bij een ongeluk noem ik hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja klopt dat bedoelde ik idd. Het is wel goed dat je onder toezicht van de gyn blijftspannende weken hoor.... op zich wel leuk dat je dan zoveel echo's krijgt. De reden is minder leuk echter.
volgens de pendel een knulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:39 schreef Xanthe het volgende:
Glossy word het volgens het pendelen een jongen of een meisje
volgens de pendel moet je ff geduld hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
glossy, pendel voor mij dan ook maar alsjeblieft hihi....
pendel je mij zwanger??
of ik er in geloof weet ik niet ,ik heb het bij me zelf gedaan en door 2 anderen laten doen die ik totaal niet kon en ze wisten ook niks van mij alleen me naam,en daar kwam allemaal het zelfde uit,of het toeval is of niet ik merk het wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef leonieke het volgende:
Geloof je daar eigenlijk echt in glossy?![]()
dank! ik ga me ook aanmelden, maar ik vertik het om kratjes buiten te zetten enzo. Even vragen of ze nog alternatieven hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef dutchie het volgende:
Linda ook jij van harte gefeliciteerd. Dat is wel een hele duidelijke streep. (prima kandidaat voor Moeders voor Moeders)
Diaan, als ik voorspellende gaven heb dan moet het bij jou haast ook wel snor zitten.
maartquote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet niet of ik daar in moet geloven, ik kan niet zeggen dat ik het niet geloof, dus Glossy, als je je verveelt, mag je ook mijn toekomst pendelen!
pfff juli pas ....quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef glossy het volgende:
[..]
volgens de pendel moet je ff geduld hebben.
in juli word je zwanger
Zou een mooi verjaardagscadeau zijn!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Githa het volgende:
PM-girl, Dan ben je in maart toch nog zwanger![]()
mei 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Slaapmeisje het volgende:Oh dit is leuk. Glossy wil je ook voor mij pendelen alsjeblieft?
Misschien ook handig om het jaar erbij te pendelen... in mijn geval dan.
je krijgt een kind in 2010quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef leonieke het volgende:
En Glossy kun je dan misschien toch even zien of ik ooit kids ga hebben?![]()
ja dit jaarquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef PM-girl het volgende:
O,ik hoop wel dat je maart 2006 bedoelde!!
je kan het met een naald en draad doen of je ring aan een draad doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef leonieke het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk glossy? Dat je ook het jaar erbij kunt zeggen?
ik heb niks persoonlijks van jou nodig ik kan het met mijn ring doen of met naald en draad.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar hoe doe je dat dan van andere mensen? Je hebt geen ring van mij ofzo. Heb je dan niets nodig dat persoonlijk van ons is?
Vroeger zeiden ze me ooit dat je dat moest doen met een (trouw)ring van die persoon waarvan je iets wilt weten
ik heb het 2x door iemand laten doen die ik niet kan en zij konden mij ok niet en ik heb het zelf ook gedaan en er kwam bij ale 3 het zelfde er uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Misschien heb ik het ergens gemist, maar heb je ook voor jezelf gependeld glossy? En zo ja, wat is daaruit gekomen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat worden dan spannend weken voor jou glossy. Ik zie dat je 5 februari je NOD hebt dat betekent dat je nu zo ongeveer in je eisprongperiode zit. Wat doe je hier achter de pc en achter de pendel? Klussen jij
meisjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef Belana het volgende:
wat leuk dit glossy! Ik hoop enorm voor jou dat het uitkomt! Voor iedereen trouwens!
En, wat krijg ik? een meisje of een jongen?
tussen 19 en 23 januari heb ik me vruchtbare periode,dus mag nu nog ff hier blijven zittenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat worden dan spannend weken voor jou glossy. Ik zie dat je 5 februari je NOD hebt dat betekent dat je nu zo ongeveer in je eisprongperiode zit. Wat doe je hier achter de pc en achter de pendel? Klussen jij
Dat zou wel heel leuk zijnquote:
volgens de pendel al vrij snel...... februari 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Glossy, pendel mij eens?
Er zijn zoveel mensen die zich afvragen hoe of wat, mss kan jij ze antwoord geven.
Ik was net op een verjaardag met wat mensen die ik al een tijdje niet gezien had: 'Hoi! Nog gefeliciteerd met het trouwen! En?' (Waarbij de blik dan dus al op mijn buik gericht was.)
Je zei dat je nog helemaal niet bezig wasquote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef Brighteyes het volgende:Ok dan!
We zullen zien hè! Zou het 'Orakel van OUD' gelijk krijgen?
Iig weet ik nog van niks en stinkie zit me ookaan te kijken.
meisjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef sjak het volgende:
Joepie, pendel uurtje. Wat krijg ik, Glossy?
Dank je Glossy!quote:
We zijn ook nog helemaal niet bezig... Vandaar onzequote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
Je zei dat je nog helemaal niet bezig was![]()
Zeker dat je ons niets verzwegen hebt?![]()
Maar toch welgekomen neem ik aanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn ook nog helemaal niet bezig... Vandaar onzedus.
Als het al zo is, dan zou het wel een ongelukje zijn dus.
Ik ben dus heel benieuwd of de pendel ook dat kan voorzien.
de pendel zegt dat je geen miskraam krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:37 schreef Xanthe het volgende:
Hmmmm oke Glosy nog een vraagje... Gaat deze zwangerschap goed verlopen?
(Dus geen miskraam).
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef glossy het volgende:
[..]
de pendel zegt dat je geen miskraam krijgt
april 2007 zegt de pendelquote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Meimeltje het volgende:
Geloof dat iedereen het nu wel zou willen weten
Zal daarom mijn vraag maar niet stellen
jongen klopt en de pendel zegt dat je deze maand zwanger raaktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Rottdog het volgende:
Zit hier echt helemaalwordt verschrikkelijk nieuwsgierig zo
![]()
Nou is er ooit bij mij gependelt dat ik nog een kindje zou krijgen en dat dat een jongetje zou zijn, klopt dat
Zo ja wanneer ongeveer![]()
ja hoor mag welquote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef Anitra het volgende:
Glossy ik zit helemaal op het puntje van mijn stoel!!
Mag ik jou mailen met een vraag?
Kreeg ik daar ff een portie kippenvelquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef glossy het volgende:
[..]
jongen klopt en de pendel zegt dat je deze maand zwanger raakt
je hebt mailquote:
dan word je zwangerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat er een kindje geboren wordt of gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |