quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik ga voor je
Ben benieuwd of je tot zondag kan wachten.
Ik hoop het, want wat zijn die krengen duur zeg! Ik heb nu een duopak gekocht, 16 euro!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef bixister het volgende:
PM, niet zo pessimistisch, misschien heb je aan 1 test wel genoeg!
Zijn er wel , maar uit ervaring kan ik zeggen dat goedkoop niet altijd even goed is (Romed testen gaven bij mij positieve testen terwijl ik niet zwanger was en andersom) , maar kijk eens op http://www.zwangerschapstesten.nl/quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik hoop het, want wat zijn die krengen duur zeg! Ik heb nu een duopak gekocht, 16 euro!
IS daar ook niet een goede maar goedkoper alternatief voor?
Ja hij zou nu wel positief kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hier trouwens nog steeds niets te zien.. wel zere liezen, borsten, opgezette buik..... nog een weekje wachten.
Hoe lang voor de NOD kun je eigenlijk testen cq heb je een positieve test? ik heb nl. door omstandigheden vorige week woensdag getest op 25e cyclusdag en die was negatief... kan die nu dan wel positief zijn?
Volgens mij vind jij het zelfs spannender dan ik zelf nu... Ik denk echt dat ik gewoon ongesteld ga worden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef PM-girl het volgende:
Diaan en Xanthe, jullie maken het wel spannend!![]()
Xanthe, even offtopic, maar je username vind ik erg mooi! Niet dat ik dat nu pas ontdek, maar ik vergat het telkens te zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |