mei 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 15:39 schreef Slaapmeisje het volgende:Oh dit is leuk. Glossy wil je ook voor mij pendelen alsjeblieft?
Misschien ook handig om het jaar erbij te pendelen... in mijn geval dan.
je krijgt een kind in 2010quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef leonieke het volgende:
En Glossy kun je dan misschien toch even zien of ik ooit kids ga hebben?![]()
ja dit jaarquote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef PM-girl het volgende:
O,ik hoop wel dat je maart 2006 bedoelde!!
je kan het met een naald en draad doen of je ring aan een draad doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:51 schreef leonieke het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk glossy? Dat je ook het jaar erbij kunt zeggen?
ik heb niks persoonlijks van jou nodig ik kan het met mijn ring doen of met naald en draad.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar hoe doe je dat dan van andere mensen? Je hebt geen ring van mij ofzo. Heb je dan niets nodig dat persoonlijk van ons is?
Vroeger zeiden ze me ooit dat je dat moest doen met een (trouw)ring van die persoon waarvan je iets wilt weten
ik heb het 2x door iemand laten doen die ik niet kan en zij konden mij ok niet en ik heb het zelf ook gedaan en er kwam bij ale 3 het zelfde er uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Misschien heb ik het ergens gemist, maar heb je ook voor jezelf gependeld glossy? En zo ja, wat is daaruit gekomen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat worden dan spannend weken voor jou glossy. Ik zie dat je 5 februari je NOD hebt dat betekent dat je nu zo ongeveer in je eisprongperiode zit. Wat doe je hier achter de pc en achter de pendel? Klussen jij
meisjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef Belana het volgende:
wat leuk dit glossy! Ik hoop enorm voor jou dat het uitkomt! Voor iedereen trouwens!
En, wat krijg ik? een meisje of een jongen?
tussen 19 en 23 januari heb ik me vruchtbare periode,dus mag nu nog ff hier blijven zittenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat worden dan spannend weken voor jou glossy. Ik zie dat je 5 februari je NOD hebt dat betekent dat je nu zo ongeveer in je eisprongperiode zit. Wat doe je hier achter de pc en achter de pendel? Klussen jij
Dat zou wel heel leuk zijnquote:
volgens de pendel al vrij snel...... februari 2006quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Glossy, pendel mij eens?
Er zijn zoveel mensen die zich afvragen hoe of wat, mss kan jij ze antwoord geven.
Ik was net op een verjaardag met wat mensen die ik al een tijdje niet gezien had: 'Hoi! Nog gefeliciteerd met het trouwen! En?' (Waarbij de blik dan dus al op mijn buik gericht was.)
Je zei dat je nog helemaal niet bezig wasquote:Op zondag 15 januari 2006 16:20 schreef Brighteyes het volgende:Ok dan!
We zullen zien hè! Zou het 'Orakel van OUD' gelijk krijgen?
Iig weet ik nog van niks en stinkie zit me ookaan te kijken.
meisjequote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef sjak het volgende:
Joepie, pendel uurtje. Wat krijg ik, Glossy?
Dank je Glossy!quote:
We zijn ook nog helemaal niet bezig... Vandaar onzequote:Op zondag 15 januari 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
Je zei dat je nog helemaal niet bezig was![]()
Zeker dat je ons niets verzwegen hebt?![]()
Maar toch welgekomen neem ik aanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zijn ook nog helemaal niet bezig... Vandaar onzedus.
Als het al zo is, dan zou het wel een ongelukje zijn dus.
Ik ben dus heel benieuwd of de pendel ook dat kan voorzien.
de pendel zegt dat je geen miskraam krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:37 schreef Xanthe het volgende:
Hmmmm oke Glosy nog een vraagje... Gaat deze zwangerschap goed verlopen?
(Dus geen miskraam).
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef glossy het volgende:
[..]
de pendel zegt dat je geen miskraam krijgt
april 2007 zegt de pendelquote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef Meimeltje het volgende:
Geloof dat iedereen het nu wel zou willen weten
Zal daarom mijn vraag maar niet stellen
jongen klopt en de pendel zegt dat je deze maand zwanger raaktquote:Op zondag 15 januari 2006 17:23 schreef Rottdog het volgende:
Zit hier echt helemaalwordt verschrikkelijk nieuwsgierig zo
![]()
Nou is er ooit bij mij gependelt dat ik nog een kindje zou krijgen en dat dat een jongetje zou zijn, klopt dat
Zo ja wanneer ongeveer![]()
ja hoor mag welquote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef Anitra het volgende:
Glossy ik zit helemaal op het puntje van mijn stoel!!
Mag ik jou mailen met een vraag?
Kreeg ik daar ff een portie kippenvelquote:Op zondag 15 januari 2006 17:41 schreef glossy het volgende:
[..]
jongen klopt en de pendel zegt dat je deze maand zwanger raakt
je hebt mailquote:
dan word je zwangerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat er een kindje geboren wordt of gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |