Ik hoop het ook, maar ik vrees dat mn (weinige) bruinige afscheiding maandag en dinsdag misschien toch een ongi is geweest maar ja dan zouden de "klachten"ook weg moeten zijn toch? ik word zo langzamerhand een beetje gek van mn lichaam en onzeker .... In ieder geval bedankt voor jouw ervaring met het testen, dan weet ik dat het niet bij voorbaat al negatief is omdat ie vorige week negatief was. Alleen die bruinige afscheiding houdt me toch wel bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja hij zou nu wel positief kunnen zijn.
Ik heb eens een aantal dagen elke dag een test gedaan en toen was hij de ene dag negatief , de andere dag een heel licht streepje en nog een dag later een duidelijk streep.
Het heeft gewoon met de hoeveelheid HCG te maken die er in je urine zit.
Dus het zou best mogelijk zijn!
![]()
![]()
![]()
ik gooi er vast een paar jompels tegenaan in de hoop dat je binnenkort een positieve test krijgt!
Ja heb ik weleens van gehoord hoor.... maar ik denk/dacht dat dat soort dingen nooit bij mij zullen gebeurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef dutchie het volgende:
Diaan, heb je nog nooit van innestelingsbloedingen gehoord? Die vinden ook altijd rond of kort voor de normale ongesteldheid plaats. Die kunnen je ook op het verkeerde been zetten, waardoor je denkt ongesteld te zijn.
Had ik nl. bij mijn 1e zwangerschap. Balen als een stekker, die avond maar even lekker aan de pimpel geweest. En vlak daarna alles plotseling weg. Toen wist ik het al wel meteen, want dat was met mijn normale cyclus nog nooit gebeurd.
Dus...het..kan...nog....steeds....![]()
![]()
Ik vind het een geweldig voorstelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Xanthe het volgende:
Zullen we samen as. zondag testen? Zou wel leuk zijn 2 positieve testen of kunnen we elkaar goed bijstaan bij 2 negatieve testen.
En als 1 van ons een positieve test zou hebben... neemt het misschien de verdrietige gevoels een beetje weg omdat we blij zijn voor de ander (?).
Het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:55 schreef Xanthe het volgende:
sorry dat ik zo'n stuk ongeduld ben hoor
Okay...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
als woensdag testdag word, doe ik ook mee!! dan is het nl mijn NOD (cyclus van 26 dagen gerekend, meestal is het 25)
IK WIL STREEPJES HIER!!!!
Voor mij is het ook geen megaramp hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Xanthe het volgende:
Tuurlijk Diaan kunnen we elkaar steunen, troosten, samen blij zijn en wat dies meer
Hopenlijk dat laatste (en laat dat pot jan dorie gewoon zo zijn voor jou!!! anders moet ik straks die eierstokkies van jou eens een hartig woordje toespreken)
Ik zou het uiteraard wel leuk vinden als ik nu toch en positieve test krijg , maar ergens voelt het ook niet als een mega ramp als dit niet zo is , ik ben net begonnen tenslotte!
Hier dus nog steeds niet en ook geen test gekocht
Ik heb zelf enorm last daarvan sinds de zwangerschap, maarja, je weet het pas zeker na een test meid....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Xanthe het volgende:
Was in principe wel de bedoeling om de 15e te testen. Dat is de verjaardag van mijn mam en op die dag hadden we 2 jaar terug voor het eerst een positieve test (hoe de zwangerschap daarna is verlopen is dan weer wat minder) , maar nu met die afscheiding word ik wel wat nerveus en onzeker.... Kan dit nou van een zwangerschap zijn????
Zit mezelf nu tegen te houden om niet snel een test te gaan halen![]()
Stimuleer nog even extra dat ik alsnog het huis uit vlucht om een test te halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb zelf enorm last daarvan sinds de zwangerschap, maarja, je weet het pas zeker na een test meid....
Ik weet het niet of dat van een zwangerschap kan zijn, ik twijfel daar zelf ook altijd over. Ik heb ook behoorlijk last van afscheiding en aantal dagen geleden heel erg zelfs... maar wat ik van mn eerste zwangerschap kan herinneren, was dat ik er toen heel erg last van had en constant met inlegkruisjes liep...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Xanthe het volgende:
Was in principe wel de bedoeling om de 15e te testen. Dat is de verjaardag van mijn mam en op die dag hadden we 2 jaar terug voor het eerst een positieve test (hoe de zwangerschap daarna is verlopen is dan weer wat minder) , maar nu met die afscheiding word ik wel wat nerveus en onzeker.... Kan dit nou van een zwangerschap zijn????
Zit mezelf nu tegen te houden om niet snel een test te gaan halen![]()
tja... mmmm... sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Stimuleer nog even extra dat ik alsnog het huis uit vlucht om een test te halen![]()
![]()
Hoe "weet" je dat? Mijn lichaam houdt me heel vaak voor de gekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Belana het volgende:
[..]
tja... mmmm... sorry
Maar hoe voel je je? Ik "wist" namelijk wel al dat ik zwanger was...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Xanthe het volgende:
* Xanthe zegt tot zo , hete kolen worden iets te warm![]()
En ik "voel" ook allerlei dingen, zoals zere borsten, misselijk met eten... maar ja wat ik al gezegd heb, ik heb het gevoel dat mn lichaam/geest me weervoor de gek houdt..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:44 schreef Belana het volgende:
heb ik nooit zo gehad diaan, maar dat is zo persoonlijk. Tja meid, ik kan me voorstellen dat je je vanalles afvraagt...
Ik heb een gemiddelde genomen... de vorige keer had ik een cyclus van 38 dagen en daarvoor een normale cyclus, maar morgen zit ik dan op de 35e dag van deze cyclus. En heb natuurlijk wel afgelopen zondag en maandag wat lichtbruinige afscheiding gehad, alleen met afvegen.. heb tampon in gehad, maar dat deed gewoon zeer en zat ook niets in.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef Belana het volgende:
Ik zie nu wel dat je vlak voor je vermoedelijke NOD zit... hoe lang is deze cyclus dan geweest inmiddels?
I know.... ik wacht toch alleen even 38e cyclusdag af...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef Githa het volgende:
Diaan, ik dacht ook elke maand zwanger te zijn. Ik had immer allerlei klachten die ik anders nooit had. De maand dat ik echt zwanger bleek te zijn geloofde ik er helemaal niet meer in. Jah, zal wel weer....maar toch een vette plus.
Zeker weten doe je het pas met een test![]()
Dank je... en er is geen man overboord hoor als het niet zo zou zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Belana het volgende:
tuurlijk, alleen een test geeft zekerheid! Nou ja, gewoon nog een paar dagen wachten dan... sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |