Xanthe, ik hoop ook zo dat ze er compleet naast zitten maar ik moet eerlijk bekennen dat sinds ze mij dat gezegt hebben ik er niet zo heel erg meer mee bezig ben. Hoe leg ik het nou uit, komt een beetje rot mijn strot uit anders. Ik was eerst echt heel erg bewust aan het vrijen om de dag en constant alles bij houden, en me afvragen wanneer ik dan een eisprong zou moeten hebben, wanneer ik evt uitgerekend zou zijn als het die maand raak was, ik was er gewoon VEELS TE VEEL mee bezig. En toen zei de dokter dat ik geen eisprong had en naar een gyn moest. Toen had ik nog de hoop dat de gyn me gelijk ging helpen met hormonen etc (ook al wist ik dat dat wel heel erg extreem snel zou zijn dan en dat zonder nader onderzoek) en toen die alleen maar zei dat ik moest blijven temperaturen en dat ik op de 3e dag eerst volgende cyclus bloed moet laten prikken, had ik het idee "het zal er wel nooit meer van komen" en ben ik me juist op andere dingen gaan richten, studie, werk, Morgaine, mijn man, het huishouden etc. En als ik nu vrij doe ik dat omdat ik er gewoon zin in heb en niet omdat het om de dag moet. En de maand is voorbij gevlogen, ik kijk het gewoon nog een paar weken aan, ik heb geen haast, ik heb ook nog geen kwaaltjes die op rode
![]()
maar ook niet die op zwangerschap wijzen.