Ik hoop met je mee, Christon of Serge zou ik ook niet erg vinden...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop op I Jay eruit volgende week.
*hoopt*quote:Op zondag 1 januari 2006 17:41 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop op I Jay eruit volgende week.
Inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 5 wat betreft gisteren:
3. Raffela (die heeft wel heel kapsones en dat zou haar nog wel eens op kunnen breken denk ik)
Ellen is eng en haar ogen helemaal. Kan daar echt niets moois aan vinden.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:39 schreef TheVulture het volgende:
En Ellen is mijn Idol, ogen om in te verdrinken
Neeeee, die ogenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:35 schreef MissX het volgende:
[..]
Ellen is eng en haar ogen helemaal. Kan daar echt niets moois aan vinden.
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zienquote:Op zondag 1 januari 2006 18:11 schreef TheVulture het volgende:
3. Raffela (die heeft wel heel kapsones en dat zou haar nog wel eens op kunnen breken denk ik)
Wat een verschrikkelijke huppelkut was die Renske ook weerquote:Op zondag 1 januari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Renske en Ariel waren net bij Life and Cooking.
net een hobbit.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke huppelkut was die Renske ook weer.
Ik denk dat ze nog wel even blijft. Maar ik reken op een overwinning voor Floortjequote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zien.
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ze niet winnen gaat. Ze is veel te apart en lijkt veel te arrogant (zoals Hind bij Idols 1). Maarja, ik hoop d;r nog lang te kunnen zien.
Marescha goed? Ik vond haar echt niet zo geweldig, haar workshop was vele malen beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:07 schreef superhero87 het volgende:
Wat zong Marescha goed gister! wat een verassing!
Mijn top 5 van gister:
1. Marescha
2. Aaron
3. Floortje
4. Raffaela
5. Ariel
Jij staat toch ook niet op elke foto als een model?quote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef MissX het volgende:
[afbeelding]
Sorry maar ik vind dit gewoon eng, net alsof ze uit het circus is weggelopen.
quote:Vanavond is het dan zover. De eerste grote live-show met de 13 finalisten van Idols. Voordat 2006 begint hebben we nog maar 11 kandidaten over. Vanavond nemen we afscheid van twee kandidaten. Best spannend en altijd weer vreemd. Het afscheid nemen wordt iedere ronde lastiger. Deze ronde is het lastigst omdat we de kandidaten nu beter kennen.
We hebben deze maand met alle 13 finalisten een single opgenomen. Althans, het was de bedoeling dat het een single zou worden. Helaas is er besloten dat er geen hoesje omheen komt en dat ie niet in de winkel komt te liggen. Het nummer, waarvan ik de titel nog niet mag prijsgeven, wordt vanaf vannacht exclusief verkocht als download via www.idols.nl. Best jammer, daar Jochem Fluitsma, Eric van Tijn en ik met veel plezier aan dit nummer hebben gewerkt en dan wil je dat iedereen de mogelijkheid krijgt om het nummer thuis te beluisteren. Laten we er maar van uitgaan dat iedereen tegenwoordig weet hoe je een download moet aanschaffen.
Speciaal voor vanavond hebben we een apart einde aan het nummer gemaakt, hetgeen te horen zal zijn in de Backstage-show. Zoals gezegd mag ik de titel(s) nog niet vertellen. Wel kan ik zeggen dat we, net als bij Idols 2, weer voor een cover hebben gekozen. Het speciale einde is het refrein van een nummer van dezelfde artiest als het eigenlijke nummer en het eigenlijke nummer heeft een soortgelijke boodschap als de single van Idols 2. Meer hints kan ik niet geven. Het wordt vast spannend vanavond.
Mijn favorieten zijn in de studio nog meer favoriet geworden. Ik ben benieuwd of ze tijdens de liveshow vanavond zich weer van hun beste kant laten horen en zien. We gaan in elk geval knallend het nieuwe jaar in. Veel plezier en de beste wensen voor 2006 aan jullie allen.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Svensational het volgende:
FINALE: De laatste 11!
Wat vinden jullie van dit topic eigenlijk, is het compleet genoeg of missen jullie nog iets?
Gaaf!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van dit topic eigenlijk, is het compleet genoeg of missen jullie nog iets?
Ik vind het handig, hoef ik niet steeds naar die Idols-site toe om iets te kijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Svensational het volgende:
Handig topic.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Svensational het volgende:
Foto is niet alles, maar zoals ze zaterdag op het podium stond:quote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef MissX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Svensational het volgende:
Vond d'r wel leuk bij L&C ... jammer dat ze nauwelijks boven de tafel uit kwamquote:Op zondag 1 januari 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke huppelkut was die Renske ook weer.
ik denk dat het niet de ware uitslag is.....quote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef J-net het volgende:
Zou de afbeelding op Idols.nl de ware uitslag zijn? Charissa staat wel achteraan...... Zou wel betekenen dat Floortjemaar weinig stemmen had.....
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat het niet de ware uitslag is.....
Ik bedoel: I-jaydie kan gewoon niet zo hoog staan!
Ik hoop het.... Christon als 1nalaatste... altijd positief toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef BVO het volgende:
Lijkt me eerder de optreedvolgorde voor zaterdag.
Zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop het.... Christon als 1nalaatste... altijd positief toch?![]()
Die haalt de finale wel joh.... maakt niet uit of ze eerste gaat.... of laatste...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker. Maar Raf als eerste...
.
Ach, dat wisselen ze toch elke week af.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Andiyan het volgende:
Gaan ze volgende liveshow nu allemaal een paar seconden langer optreden?![]()
Nou ja, daar zit wat in.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
I-JayEen collega van mij vind hem gewoon goed. Zegt-ie: tjah je moet van zijn stem houden
![]()
Ben benieuwd wat hij donderdag zegt over I-Jay (dan zie ik die collega weer). Ben wel heel erg benieuwd wat hij van zijn optreden vondquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit wat in.. Maar wat I-Jay heeft durf ik echt geen stem te noemen hoor.
.
ga jij eens gewoon werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jerney wordt gewoon NAT van negers
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:44 schreef BVO het volgende:
Ik snap gewoon echt die positiviteit van de jury over hem niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Herhalinmg is vanavond.
Ik ga wel kijken, heb het zaterdag niet echt goed kunnen zien.
\Backstage word niet herhaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....
Weet iemand of ze Backstage ook herhalen? Want dta heb ikniet gezien...
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\Backstage word niet herhaald![]()
Khoor morgen of k kaartjes heb..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!![]()
Vorige keer werd dat toch wel herhaald?
btw CDP ga je zaterdag nog?
volgens mij wel hoor.... weet het alleen niet meer zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef BVO het volgende:
Vorige keer werd het toch ook nooit herhaald?
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoor morgen of k kaartjes heb..
en denk dat t niet HH word omdat t deze week zo lang was ofzo=
Ik laat t je morgen wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!
Jammer dat het niet herhaald wordt, vorig jaar was het toch welzo??? Weet jij dat nog?
nee die opblaassterren zijn leukerquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Ja, waardeloos.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb geen RTL7 op deze TV.. Eerste aflevering die ik dus niet helemaal kan zien. Kreeg met O&N alleen maar kleine stukjes mee tussen het zuipen en feesten door.
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.
Maar dat zul je zelf wel al bedacht hebben.![]()
de uitslag staat ook op www.idols.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen in de re-run gezien... ik lig weer in katzwijm
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de uitslag staat ook op www.idols.nl
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb danquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge..
Ik was weer eens te ongeduldig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb dan
Ga naar Idols.nl
Klik op liveshows
Onder show: Idols: De Uitslag
Of klik gewoon op onderstaande link
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Inso, het bankengedoe is nu bezig. Renske zit nu op de bank, en na de reclame komt de rest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Iets boven die post beklaagde ik me over het feit dat ik geen RTL7 op deze TV heb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Inso, het bankengedoe is nu bezig. Renske zit nu op de bank, en na de reclame komt de rest.
Oh, ha ja dat was vorige pagina. Ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iets boven die post beklaagde ik me over het feit dat ik geen RTL7 op deze TV heb.
Toch.
Leuke foto's!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Sommige zijn echt leuk![]()
Die staan niet op de Rexona site!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef sbientje het volgende:
en waarom he b je renske er niet bijgezet CDP?
Wel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die staan niet op de Rexona site!
Ja als je ze opzoekt met die nummertjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel!
[afbeelding] [afbeelding]
De 11 die er nog inzitten op icoontjes-formaat:quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Maar die van Ariel had je wel, en die van Angelique niet!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja als je ze opzoekt met die nummertjes
Ik haalde ze van de pagina's af en Ariel's en Renske's pagina's waren al weg
Vaagheid..ik dacht andersom ..naja nu staan ze er allemaal..quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die van Ariel had je wel, en die van Angelique niet!
Ik zal zo de groepsfoto's ff hier neergooien:quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
Wat een ontzettende lelijke foto's.
Nou, Charissa dan, zouden d'r eerste weeën al zijn begonnen ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo, Angelique had een heftige nacht achter de rug?
tjah dat kan ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef Ayaxola het volgende:
Misschien komt het omdat Renske erbij staat![]()
![]()
Die foto van Charissa valt dan juist weer mee vind ik..quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou, Charissa dan, zouden d'r eerste weeën al zijn begonnen ofzo?![]()
Dat is nog steeds niet bekend...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef TimmyAsd het volgende:
wat is het thema trouwens?
Nee, maar het is sowieso een cover lijkt mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe weet Vaduz dan wat Serge gaat doenDas wel al bekend?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Svennie moet bij z'n ouders Idols kijken, hij komt straks langs..
Beter dan vorige weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chantal ziet er niet uit.
Als je hem net hebt gecapd welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef Stefkuh het volgende:
Wat een vette mix van van Love u more! is dit te downen??
Daarom zit ze er ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Jerney moet Conamos nog even promoten met d'r muziek van Nederlandse bodem? Wel leuk thema overigens, genoeg leuke liedjes.
Mag ook in het Engels ja, als het maar van een Nederlandse artiest/band is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef J-net het volgende:
Maar ja Nederlands product... is dat allemaal Nederlands of bv ook Jerney met Earth wind and fire... is ook Nederlands product
Dat is anders dan de vorige jaren, toen zongen ze echt allemaal in het Nederlands.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mag ook in het Engels ja, als het maar van een Nederlandse artiest/band is.
Dan kunnen we duidelijk stellen dat die niet gaan komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, waar blijven nu die gastjuryleden? Vorige week waren ze er ook al niet.
Is dat niet een apart thema?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat is anders dan de vorige jaren, toen zongen ze echt allemaal in het Nederlands.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke ronde altijd, ben benieuwd!
Je houd van een vrouw met verstand?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Tetraktys het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik chantal niet goed vind presenteren?
Helaas bloedserieus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Flyduck het volgende:
Nou ik ga voor het eerst eens naar Idols kijken, maar deze eerste kandidaat belooft niet veel goeds.. of was dit een grap?
Omdat ze alleen maar via de autocue kan oplezen en er verder weinig spontaniteit inzit.... (misschien moet ze zingend gaan presenteren zodat het wat beter gaat)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Tetraktys het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik chantal niet goed vind presenteren?
Je komt er uitgerekend bij de slechtste in, blijf nog maar even kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Flyduck het volgende:
Nou ik ga voor het eerst eens naar Idols kijken, maar deze eerste kandidaat belooft niet veel goeds.. of was dit een grap?
Hele goede uitvoering dit, lijkt me een kwal die Serge maar dit deed hij uitstekendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was weer drama, ze zijn wel erg mild over Serge met z'n geknepen stemmetje.
Goed zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik had zo'n leuk topic over de slechte band geopend - ben ik kwijt
Fluitsma en consorten spelen dramatischquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik had zo'n leuk topic over de slechte band geopend - ben ik kwijt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Hele goede uitvoering dit, lijkt me een kwal die Serge maar dit deed hij uitstekend![]()
mja dat heb ik niet, maar kan me zo voorstellen dat dit niet een eenmalige mix isquote:
Heeft ie juist veel moeite voor gedaan om dat er allemaal in te knallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haal die poep eens uit je oren, SCH.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haal die poep eens uit je oren, SCH.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar volgens mij was ie zo vals als het maar zijn kon... beetje verkeerd ingezet verder gaat het wel.....quote:
moet je ff terug lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is het thema, wie zijn er al geweest en hoe deden ze het?
Fanboyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het begon matig, maar op het einde was het leuk..
Dit soort liedjes liggen Charissa gewoon.
Er zijn er ook pas twee geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
nee, nog niks goeds gehoord vanavond
De jury moest kiezen tussen ariël en Charissa (die de minste stemmen hadden gekregen van de kijker) wie er naar huis moest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef Tetraktys het volgende:
Zei eric nou: "vorige week toen we je doorlieten"? is dat niet door smssend nederland bepaald? (heb niet gekeken vorige week...)
Nederlands product dus dit komt allemaal wel uit Nederland, maar niet per se Nederlandstalig dit jaar dus..... (of niet in deze show dat kan ook)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet Nederlands themaWat is het thema dan?
Muziek van Nederlandse bodem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet Nederlands themaWat is het thema dan?
Ze schreeuwt dat noem ik geen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, gelukkig nog iemand die kan zingen
Mijn gold mag ze anders ook wel diggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Een kakker als vriendje. Volgens mij is ze een GOLDDIGGER.
Kakker? Omdat ie lang haar heeft?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Een kakker als vriendje. Volgens mij is ze een GOLDDIGGER.
exactly!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Nouja, slecht is niet echt het juiste woord. Die uithalen waren gewoon goed![]()
Je kopkaas?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn gold mag ze anders ook wel diggen.
Nounou, wat schuift dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Jerruh het volgende:
tom_tom-, wil jij me vanavond smsen wie er uit is, ik moet werken en heb geen geduld :p
Wedden dat ze dan wél van kaas houdt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Je kopkaas?
Ja aan aan het einde van de showquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef Flyduck het volgende:
naja het einde was opzich nie zo slecht maar komop ze zijn toch op zoek naar een supertalent,.. die moet gewoon van het scherm af knallen
Racist.quote:
ja die live versie was echt zooowwww slechtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Jeetje wat slecht gezongen dat liedje nu van ABBA.![]()
Hou je in wil jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
die snol die Ten Sharp deed
Leuk he, een leuke meid, maar door Idols compleet verkrachtquote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef MissX het volgende:
[afbeelding]
ain't got no trouble in myyy liiiiiifequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een gedrocht die singel!!
Vond dit optreden van Marescha trouwens haar slechtste tot nu toe.
ik zag hem 1 sec.. neem maar aan dat jullie hem al vaker hebben gezien...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die uitstrraling van hem is een en al kak
Truequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een gedrocht die singel!!
Vond dit optreden van Marescha trouwens haar slechtste tot nu toe.
Deal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef Jerruh het volgende:
met terugwerkende kracht een ontmoeting met jacqueline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |