quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Andiyan het volgende:
Gaan ze volgende liveshow nu allemaal een paar seconden langer optreden?![]()
Nou ja, daar zit wat in.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
I-JayEen collega van mij vind hem gewoon goed. Zegt-ie: tjah je moet van zijn stem houden
![]()
Ben benieuwd wat hij donderdag zegt over I-Jay (dan zie ik die collega weer). Ben wel heel erg benieuwd wat hij van zijn optreden vondquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit wat in.. Maar wat I-Jay heeft durf ik echt geen stem te noemen hoor.
.
ga jij eens gewoon werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jerney wordt gewoon NAT van negers
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:44 schreef BVO het volgende:
Ik snap gewoon echt die positiviteit van de jury over hem niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Herhalinmg is vanavond.
Ik ga wel kijken, heb het zaterdag niet echt goed kunnen zien.
\Backstage word niet herhaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....
Weet iemand of ze Backstage ook herhalen? Want dta heb ikniet gezien...
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\Backstage word niet herhaald![]()
Khoor morgen of k kaartjes heb..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!![]()
Vorige keer werd dat toch wel herhaald?
btw CDP ga je zaterdag nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |