Ik dacht dat het aan mij lag, maar volgens mij was ie zo vals als het maar zijn kon... beetje verkeerd ingezet verder gaat het wel.....quote:
moet je ff terug lezenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is het thema, wie zijn er al geweest en hoe deden ze het?
Fanboyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het begon matig, maar op het einde was het leuk..
Dit soort liedjes liggen Charissa gewoon.
Er zijn er ook pas twee geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
nee, nog niks goeds gehoord vanavond
De jury moest kiezen tussen ariël en Charissa (die de minste stemmen hadden gekregen van de kijker) wie er naar huis moest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:26 schreef Tetraktys het volgende:
Zei eric nou: "vorige week toen we je doorlieten"? is dat niet door smssend nederland bepaald? (heb niet gekeken vorige week...)
Nederlands product dus dit komt allemaal wel uit Nederland, maar niet per se Nederlandstalig dit jaar dus..... (of niet in deze show dat kan ook)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet Nederlands themaWat is het thema dan?
Muziek van Nederlandse bodem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet Nederlands themaWat is het thema dan?
Ze schreeuwt dat noem ik geen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, gelukkig nog iemand die kan zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |