quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Svennie moet bij z'n ouders Idols kijken, hij komt straks langs..
Beter dan vorige weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chantal ziet er niet uit.
Als je hem net hebt gecapd welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef Stefkuh het volgende:
Wat een vette mix van van Love u more! is dit te downen??
Daarom zit ze er ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Jerney moet Conamos nog even promoten met d'r muziek van Nederlandse bodem? Wel leuk thema overigens, genoeg leuke liedjes.
Mag ook in het Engels ja, als het maar van een Nederlandse artiest/band is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef J-net het volgende:
Maar ja Nederlands product... is dat allemaal Nederlands of bv ook Jerney met Earth wind and fire... is ook Nederlands product
Dat is anders dan de vorige jaren, toen zongen ze echt allemaal in het Nederlands.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mag ook in het Engels ja, als het maar van een Nederlandse artiest/band is.
Dan kunnen we duidelijk stellen dat die niet gaan komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar goed, waar blijven nu die gastjuryleden? Vorige week waren ze er ook al niet.
Is dat niet een apart thema?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:08 schreef J-net het volgende:
[..]
Dat is anders dan de vorige jaren, toen zongen ze echt allemaal in het Nederlands.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke ronde altijd, ben benieuwd!
Je houd van een vrouw met verstand?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Tetraktys het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik chantal niet goed vind presenteren?
Helaas bloedserieus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Flyduck het volgende:
Nou ik ga voor het eerst eens naar Idols kijken, maar deze eerste kandidaat belooft niet veel goeds.. of was dit een grap?
Omdat ze alleen maar via de autocue kan oplezen en er verder weinig spontaniteit inzit.... (misschien moet ze zingend gaan presenteren zodat het wat beter gaat)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Tetraktys het volgende:
kan iemand me vertellen waarom ik chantal niet goed vind presenteren?
Je komt er uitgerekend bij de slechtste in, blijf nog maar even kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Flyduck het volgende:
Nou ik ga voor het eerst eens naar Idols kijken, maar deze eerste kandidaat belooft niet veel goeds.. of was dit een grap?
Hele goede uitvoering dit, lijkt me een kwal die Serge maar dit deed hij uitstekendquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was weer drama, ze zijn wel erg mild over Serge met z'n geknepen stemmetje.
Goed zoekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik had zo'n leuk topic over de slechte band geopend - ben ik kwijt
Fluitsma en consorten spelen dramatischquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik had zo'n leuk topic over de slechte band geopend - ben ik kwijt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Hele goede uitvoering dit, lijkt me een kwal die Serge maar dit deed hij uitstekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |