Wie: Huntelaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
wie of wat kan dit ajax nog redden?
dat is nog waar ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef RayMania het volgende:
Wat: De playoffs.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
kutzooi, heb talpa gemist.. Wat heeft ajax gedaan?
who gives a shitquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef PLAE@ het volgende:
En dit is dan 250Kon men niet wat werk maken van de openingspost misscihen?
![]()
Laat 2006 maar komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer van de eerste seizoenshelft, snel vergeten
zou schandalig zijn want met Huntelaar zouden ze juist naar 4-3-3 toe moeten werken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef HomerJ het volgende:
Als Rosales weg gaat spelen we dus definitief 4-4-2
idd kan de TS niet een wat uitgebreidere OP maken voor zo'n historisch momentquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef PLAE@ het volgende:
En dit is dan 250Kon men niet wat werk maken van de openingspost misscihen?
![]()
die heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
Wat zei JC ook alweer over AS Roma ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef ASroma het volgende:
jammer dat de opmars is gestopt, maar ik zie ze nog wel 2de worden.
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd kan de TS niet een wat uitgebreidere OP maken voor zo'n historisch moment
@terrorobbie, ajax heeft 4-2 verloren,huntelaar gaf 1 assist en scoorde 1 maal.
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt er nog iets speciaals gedaan dit topic?
ik moest het even op zijn talpa's brengenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik dan blijkbaar gemist![]()
vaak niet neequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?![]()
gelukkig is het een uitzondering. ik bedoel, het is geen Den Boschquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
Hoe sneu ben jij als je daar als Hagenees druk om gaat makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
nee dat is niet wat Nashje bedoelt. de zogenaamde schwalbe van Juanfran was dus door een verdediger gemaakt. Farfan was een voorbeeld van een aanvaller die moet scoren door een schwalbe te maken. das veel erger. en Juanfran kan best zijn uitgegleden,niemand apelleerde voor een pingel. dat de scheids er 1 geeft is zijn zaak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef mitt het volgende:
DIGGER, je wordt uitgescholden voor PSV fan
2 Miljoen hadden ze het overquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
Rosales naar Porto, hmm, lijkt mij een betere combi dan Ajax-Rosales. Ajax heeft er dacht ik 4.7 miljoen euro voor betaald, dus maar eens kijken wat Porto wil betalen...
Humor. Koop eerst maar een paar fatsoenlijke verdedigers. Heitinga en Vermaelen samen in het centrumquote:
Escudé wel, Grygera is net terug van een blessure.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Zijn Grygera en Escudé allebei geblesseerd?
Voor minder dan 4 miljoen laat Ajax hem, denk ik, niet gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
Rosales naar Porto, hmm, lijkt mij een betere combi dan Ajax-Rosales. Ajax heeft er dacht ik 4.7 miljoen euro voor betaald, dus maar eens kijken wat Porto wil betalen...
het grote kakkerlakken topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je dat kakkerlakken topic eens nodig is het foetsie
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Zijn Grygera en Escudé allebei geblesseerd?
Da's dan best klote voor julliequote:
Staat jouw naam dan in de titel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?
Nu weer ophoeren naar je eigen topic.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?
Nu weer ophoeren naar je eigen topic.
quote:Blind: Feyenoord kon Vlaar goedkoper kopen
Feyenoord heeft Ron Vlaar voor minder geld kunnen kopen dan dat er aan Ajax werd gevraagd. Dat beweert Ajax-trainer Danny Blind. De door de Amsterdammers geboden één miljoen euro werd door AZ resoluut van de hand gewezen. De Alkmaarders lieten Ajax weten een bedrag van 3,5 miljoen te willen ontvangen voor Vlaar, maar naar verluidt kon Feyenoord de verdediger vervolgens voor twee miljoen kopen.
Blind vertelde aan De Gelderlander dat de ongelijke onderhandelingspositie te wijten is aan de slechte verstandhouding tussen Ajax en AZ. De Alkmaarse club deed die beschuldiging af als 'onzin'. Vlaar speelt vanaf januari voor Feyenoord. Naar verluidt heeft AZ een verkoopclausule in het contract van de voorstopper laten opnemen. Hierdoor krijgt de club van trainer Louis van Gaal vijftig procent van de transfersom zodra Feyenoord Vlaar doorverkoopt aan een andere club.
De twintigjarige Hensbroeker kwam onvoldoende aan voetballen toe in Alkmaar en wilde om die reden vertrekken. Hij had zijn zinnen op Ajax gezet, maar AZ ging niet akkoord met het bod van de Amsterdamse club. AZ-preses Dirk Scheringa wil geen enkele speler meer naar Ajax laten gaan sinds technisch directeur Martin van Geel afgelopen zomer plotseling overstapte van de Alkmaarderhout naar De Arena. De voorzitter neemt het Ajax bovendien kwalijk dat de club geïnteresseerd is in spelers van AZ.
Zo grappig is het ook weer niet en voor jou geldt hetzelfdequote:
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.quote:
Idd, het tekent de man.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.
dit soort gedrag kan er nog wel eens de reden van zijn dat ze zicht niet definitief bij de 'top 3' gaan vestigen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.
Bosvelt,wie daarna door een opstootje van het veld werd gestuurd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie maakte de "overtreding" op Juanfran eik gisteren?
nee, Bosvelt kwam er daarna wel bij, maar maakte volgens mij die 'overtreding' niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Bosvelt,wie daarna door een opstootje van het veld werd gestuurd..
Maakt z'n rode kaart alleen maar leukerquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, Bosvelt kwam er daarna wel bij, maar maakte volgens mij die 'overtreding' niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maakt z'n rode kaart alleen maar leuker
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:53 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
, graftak die vent. Bah
ontopic:
Ik wens alle Ajacieden alvast een sportief maar vooral succesvol 2006 toe!
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:53 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
, graftak die vent. Bah
ontopic:
Ik wens alle Ajacieden alvast een sportief maar vooral succesvol 2006 toe!
Mijn prognose:
bekerwinst en cl afdwingen. Dan zou mijn seizoen nog enigszins positief zijn.
Ook de uitschakeling in de KNVB-beker door Willem II vond ik een down. Verder sluit ik me erbij aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Wat waren nou de Ups en downs dit jaar?
Ups:
Goede 2e competitiehelft 2004/2005
2-3 winst of Feyenoord en 4-2 Winst op AZ.
Winst Johan Cruijf Schaal op PSV(1-2)
Overwintering in de Champions Leaugue
Komst Hunterlaar & Rosenberg
Downs:
Uitschakeling UEFA Cup
4-0 verlies tegen PSV.
1-2 verlies tegen Feyenoord.
Slechte 1e competitehelft
De Jong die zijn contract niet verlengd
In de AD Sportwereld van een paar weken geleden stond dat Ajax Jenner op hun shortlist hebben staan (is ook al hier gemeld). Bovendien komt RKC-er Krohn-Dehli terug naar Ajax. Die is dan wel een middenvelder, maar volgens mij kan hij ook uit de voeten als buitenspeler (is 'ie dat nu trouwens ook niet bij RKC?).quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Rosales weg? Is het uitverkoop ofzo? En wie komen er (behalve Huntelaar) bij?
Nee bij RKC is hij bankzitter als de Ceulaar fit is.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
In de AD Sportwereld van een paar weken geleden stond dat Ajax Jenner op hun shortlist hebben staan (is ook al hier gemeld). Bovendien komt RKC-er Krohn-Dehli terug naar Ajax. Die is dan wel een middenvelder, maar volgens mij kan hij ook uit de voeten als buitenspeler (is 'ie dat nu trouwens ook niet bij RKC?).
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee bij RKC is hij bankzitter als de Ceulaar fit is.
Ach, hij heeft een Ajax-opleiding gehad en kent het Ajax-systeem dus goed. Ook een positief punt.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff Jenner, die jongen maakt twee goede schaarbewegingen en hij staat al meteen op de shortlist bij Ajax. Ik vind het prima dat er meer Nederlanders spelen bij Ajax, maar ik heb nog liever betere spelers.
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooitquote:Op zondag 1 januari 2006 12:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.
[..]
Komt hij van de Ajax opleiding ja? Wist ik niet eens, dat is wel een pluspunt inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.
[..]
Ach, hij heeft een Ajax-opleiding gehad en kent het Ajax-systeem dus goed. Ook een positief punt.
Omdat ie net terugkomt van een lange blessure, en daardoor speelt die belg van jullie.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooit![]()
Als jij niet kan uitvogelen op welke positie iemand staat als hij speelt, is dat jouw probleemquote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooit![]()
Dacht het wel ja; iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Ik google wel even ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Komt hij van de Ajax opleiding ja? Wist ik niet eens, dat is wel een pluspunt inderdaad.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74490/sc=f64a9fquote:Krohn-Dehli stond van 2000 tot 2004 al op de loonlijst van Ajax, dat hem had opgepikt in Denemarken, waar hij speelde bij Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby IF.
Hij heeft idd alleen in de jeugd gespeeld, ik heb 'm daar een paar keer zien spelen toendertijd. Wat me opviel was dat ie een goeie pass in de benen heeft maar erg licht was qua fysiek. Dat laatste punt heeft ie sterk ontwikkeld bij rkc. Verwacht geen wonderen van de man, een goeie aanvullig voor de breedte is het wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:02 schreef Roeni3 het volgende:
Van VI.nl:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74490/sc=f64a9f
Hmm, das dus geen Ajax-opleiding. Zou hij wel genoeg van het Ajax-systeem hebben opgepikt in de tijd dat hij bij Ajax zat? Kan me niet herinneren dat ik hem heb zien spelen, eigenlijk.
EDIT: Oh, hij speelde bij Ajax 2 zie ik. Nou ja, zal wel wat hebben opgepikt daar, mag ik aannemen.
Precies. Hij is in ieder geval niet slecht, volgens mij, en dat 'ie transfervrij overkomt is al helemaal een pluspuntquote:Op zondag 1 januari 2006 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij heeft idd alleen in de jeugd gespeeld, ik heb 'm daar een paar keer zien spelen toendertijd. Wat me opviel was dat ie een goeie pass in de benen heeft maar erg licht was qua fysiek. Dat laatste punt heeft ie sterk ontwikkeld bij rkc. Verwacht geen wonderen van de man, een goeie aanvullig voor de breedte is het wel.
Jenner heeft inderdaad in de Ajax-jeugd gezeten, in dezelfde lichting als VdV geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja; iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Ik google wel even ofzo.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee dat is niet wat Nashje bedoelt. de zogenaamde schwalbe van Juanfran was dus door een verdediger gemaakt. Farfan was een voorbeeld van een aanvaller die moet scoren door een schwalbe te maken. das veel erger. en Juanfran kan best zijn uitgegleden,niemand apelleerde voor een pingel. dat de scheids er 1 geeft is zijn zaak.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef frenzy2003 het volgende:
ook nog even van mij de beste wensen voor 2006 voor alle ajacieden hier,en hopen op een betere 2de seizoenshelft en een mooi vervolg in de CL..
Dan gaat de vlag uit man!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
deze was eerder.
als ze Rosales verkopen dan kunnen ze wat mij betreft de tering krijgen.
Dat hebben wij niet nodig/quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tis de rage om al die feyenoorders dwars te zitten. kvind het zelf ook een beetje nep..
Zo heel veel heeft hij er toch ook nog niet genomen? Is vorig seizoen begonnen met schieten, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Galasek kan echt geweldig penalties raak schieten, hij heeft er zelfs nog nooit eentje gemist in de eredivisie.
Ik dacht dat Jenner alleen voor Delftse amateurclubs en voor NAC heeft gespeeld hoor...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jenner heeft inderdaad in de Ajax-jeugd gezeten, in dezelfde lichting als VdV geloof ik.
Edit: Nou weet ik het niet meer zeker, trouwens...even doorzoeken.
Misschien heeft ie weleens stage gelopen bij Ajax...
DHC, vroeger nog betaald voetbal gespeeld!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jenner alleen voor Delftse amateurclubs en voor NAC heeft gespeeld hoor...
Wat is jouw bron dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef JeroenV het volgende:
Nee. Hij zat in de Ajaxjeugd achter Daniel de Ridder. Die kreeg door een toenmalig persoon de voorkeur, dus moest Jenner weg.
Net zo nep als dat logo in je avatar bedoel je.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tis de rage om al die feyenoorders dwars te zitten. kvind het zelf ook een beetje nep..
er is niks nep aan dat logo. dat is het logo van nu,blijf jij maar in het verleden levenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net zo nep als dat logo in je avatar bedoel je.
Echt snugger ben je niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
er is niks nep aan dat logo. dat is het logo van nu,blijf jij maar in het verleden leven.
quote:Blind maakt tussenbalans op
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Ajax staat na een rumoerige eerste competitiehelft op de vierde plaats van de Eredivisie. Tijd voor trainer Danny Blind om de tussenbalans op te maken. De Amsterdammers gebruikten zo nu en dan het ongebruikelijke 4-4-2 syteem, wat even voor betere resultaten zorgde. In Heerenveen werd echter het jaar afgesloten met een nederlaag tegen de plaatselijke SC.
De overwintering van Ajax in de Champions League is een knap resultaat van het team. In de volgende ronde is het Italiaanse Internazionale de tegenstander. Maar vooral bij de nationale competitie loopt het met Ajax minder dit jaar.
“Ik ben qua punten niet blij, wij hadden ons meer voorgesteld van de eerste seizoenshelft. Wij zijn nu in een rol gedrongen waarin we ons weinig kunnen permitteren en moeten hopen op misstappen van anderen. Dat is een onprettige situatie. Onze doelstelling op dit moment is zo snel mogelijk vast bij de eerste vijf te komen. En dan maar kijken of dat vijf, vier, drie of twee wordt. Of misschien wel één, heel opportunistisch gedacht."
Over de omschakeling in de basisformatie zegt Blind het volgende. "Het is knutselen ten opzichte van wat onze visie is, en dáár willen we op termijn weer naartoe. Er zijn heel veel grote clubs die met drie spitsen spelen en dat is de visie die ook wij intern nastreven. Het gaat om de punten, maar wel gekoppeld aan een bepaalde speelstijl en een bepaald spelniveau. Je probeert dat hand in hand te laten gaan en op het moment dat dat niet hand in hand gaat, moet je ingrijpen. Dat hebben we gedaan."
heus wel hoor. maar goed ik heb al meer topics van jou gezien waarin ik zie dat je een onzinnig persoon bent dus ik maak men woorden niet langer aan jou vuil. daaagquote:
Tuurlijk joh, we weten allemaal meteen welke topics je bedoeltquote:Op zondag 1 januari 2006 18:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heus wel hoor. maar goed ik heb al meer topics van jou gezien waarin ik zie dat je een onzinnig persoon bent dus ik maak men woorden niet langer aan jou vuil. daaag.
Check z'n fotoboekquote:Op zondag 1 januari 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, we weten allemaal meteen welke topics je bedoeltGa jij nou maar lekker janken omdat je 250e Ajax topic om onbegrijpelijke redenen gesloten wordt.
Dat is tenminste nuttig.
Welk vak heb je seizoenskaart trouwens of hoef ik dat niet eens te vragen?
hoe kan ajax het goedkeuren als het van alle voetbalorganisaties al niet mag?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef devv05 het volgende:
Ik kreeg trouwens een paar dagen terug een brief in de bus dat Ajax boos op ons is vanwege het vuurwerk tijdens Ajax - Groningen. Doordat vuurwerk vaak onder de megadoeken afgestoken wordt levert dat een groot gevaar op voor de mensen op het vak en met name onder het doek. Als straf hiervoor mogen er tijdens Ajax - NEC geen sfeeracties plaatsvinden en alle boetes voor vuurwerk worden van het budget van het sfeerteam afgetrokken(geen zin om de hele brief over te tikken maar hier kwam het op neer)
Te achterlijk gewoon, hun zijn juist de reden dat het zo stiekem moet allemaal, en door dat stiekeme gedoe ontstaan gevaarlijke situaties. Vuurwerk zal toch altijd blijven en is gewoon zo sfeerverhogend. Sta die zooi gewoon toe, als het normaal gebruikt wordt is het echt totaal ongevaarlijk maar door het verbieden zorg je inderdaad voor risico's. Niemand heeft zin in een stadionverbod van 18 maanden en een boete van 5.000 euro.
Maar goed, officieel geen sfeeractie tegen NEC dus. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Wat grappigquote:Op zondag 1 januari 2006 17:55 schreef DeeBee het volgende:
(..)Jenner begon met wedstrijdvoetbal bij DVV Delft. Als pupil werd hij weggeplukt door Feyenoord, maar Jenner bleef niet lang bij de stadionclub. "Ik ging weer terug naar Delft. Vervolgens heb ik een tijdje gespeeld bij Tonegido en vier jaar gevoetbald bij DHC. Als junior werden Farid Bibouh en ik gescout door Jo Jansen van NAC. Jo Jansen is dit jaar overleden tijdens een bezoek aan Ghana. Hij was een boegbeeld van NAC."(...)
Bron
wel leuk om te zien hoe kan gaan met zulke jongens, want Farid Bibouh die genoemd wordt speelt nu gewoon weer hier in Delft bij een 3e klasser (waar hij wel topscorer is), terwijl hij samen met Jenner naar NAC ging
ach sommige mensen zijn nog erger dan kakkerlakken. negeren dan maar hequote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Suijk het volgende:
Gaan we nu ook al mede-Ajacieden afzeiken?
ik zal iig men club niet laten vallen als ze 1 speler verkopenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ja wat wil je als je foto's van 50 cent en the game in je fotoboek zet
Ik heb gehoord dat het goed gekeurd kan worden (en bij sommige clubs al gebeurd), maar dan wel met zooi veiligheidsmaatregelen zodat het bijna georganiseerd is. (maar goed lijkt me niet echt haalbaar en wenselijk in ons geval)quote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe kan ajax het goedkeuren als het van alle voetbalorganisaties al niet mag?
Wat een zelfkennis, ik zal je proberen te negeren.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ach sommige mensen zijn nog erger dan kakkerlakken. negeren dan maar he.
ik zat tegen twente in vak 413.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het goed gekeurd kan worden (en bij sommige clubs al gebeurd), maar dan wel met zooi veiligheidsmaatregelen zodat het bijna georganiseerd is. (maar goed lijkt me niet echt haalbaar en wenselijk in ons geval)
Wat wel zou kunnen is dat Ajax die stomme CL vlaggetjes afschaft, dat scheelt per wedstrijd 10.000 euro, betaal daar die boetes dan maar van
Maar goed, ik snap het probleem van Ajax ook wel. Alleen dit is geen oplossing, het vuurwerk blijft en het enige wat ze ermee bereiken is gevaarlijke situaties. Dan moet de KNVB zich er misschien eens over buigen.
[..]
Wat een zelfkennis, ik zal je proberen te negeren.
Maar geef nog even antwoord dan op welk vak je zit.
uuhmm..... okquote:Op zondag 1 januari 2006 19:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zal iig men club niet laten vallen als ze 1 speler verkopen.
Op 409?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:58 schreef -Wolf- het volgende:
Ga denk ik maar eens een halve seizoenskaart kopen.
Zit nog te twijfelen welke. Ben meer geneigd op het verlengde gedeelte te gaan zitten. En mis wel de eerste 2 wedstrijden.quote:
Ik zat er een beetje naast, kwam in de buurt.quote:
geen enkele Ajacied is erger dan kakkerlakkenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ach sommige mensen zijn nog erger dan kakkerlakken. negeren dan maar he.
Lekker gedogen en de boetes accepteren, dat 1e zou in Nederland geen probleem moeten zijn want daar zijn we goed in alleen het 2e is vervelend....quote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe kan ajax het goedkeuren als het van alle voetbalorganisaties al niet mag?
ja precies, en daarom maken ze er dus een probleem van.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Lekker gedogen en de boetes accepteren, dat 1e zou in Nederland geen probleem moeten zijn want daar zijn we goed in alleen het 2e is vervelend....
dat is al bijna de hele dag bezig hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks herhaling van het Ajax jaaroverzicht op AT5 (jajaja eindelijk kan in Gorinchem AT5 ontvangen via Digi tv)
Kan bestquote:Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is al bijna de hele dag bezig hoor
heb het net weer gekeken, wat een kutjaar![]()
logischquote:Op zondag 1 januari 2006 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan best. Wist ik veel dat AT5 aan zoiets deed, ben al blij genoeg dat ik het nu heb ben die Feyenoord zooi van Rijnmond zat
Oke, alleen het jaaroverzicht komt nu later begrijp ikquote:Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
logisch
Er kwam net iets over v.d.vaart trouwens, zal nog wel herhaald worden. leuk om te kijken
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef frenzy2003 het volgende:
ook nog even van mij de beste wensen voor 2006 voor alle ajacieden hier,en hopen op een betere 2de seizoenshelft en een mooi vervolg in de CL..
off-topic: hij speelt nu bij Delfiaquote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Wat grappig
Ik heb nog met Farid in de brugklas gezeten en later wat klassen met hem gehad. Een vriend van me heeft nog een keer wat met Farid's kleine zusje uitgespookt![]()
Waar speelt hij nu dan DeeBee?
Normaliter moet alleen Feyenoord uit problemen opleveren. Maarja.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
off-topic: hij speelt nu bij Delfia![]()
zat hij dan op het Stanislas trouwens in Delft of niet?![]()
on-topic:
15/01/2006 14:30 Ajax-NEC
22/01/2006 12:30 FC Twente-Ajax
29/01/2006 14:30 Ajax-FC Utrecht
05/02/2006 14:30 Feyenoord-Ajax
08/02/2006 20:15 Ajax-Willem II
12/02/2006 12:30 ADO Den Haag-Ajax
19/02/2006 14:30 Ajax-RBC Roosendaal
deze wedstrijden nog tot en met de thuiswedstrijd met Inter...de thuiswedstrijden moeten wel te doen zijn lijkt mij zo, maar er zitten wat lastige uitwedstrijden bij toch wel...
Kleine correctiequote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaliter moet alleen Feyenoord uit geen problemen opleveren.
Die trein is inmiddels wel gemaakt denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaliter moet alleen Feyenoord uit problemen opleveren. Maarja.
ADO en Twente zijn ook lastigquote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Normaliter moet alleen Feyenoord uit problemen opleveren. Maarja.
quote:Wesley Sneijder vormt dit seizoen bij Ajax een van de weinige lichtpuntjes. De 21-jarige international zet in het veld steeds vaker de lijnen uit. "Dat komt uit mezelf. Ik ben nu 21, de jeugd is een beetje over", verklaart Sneijder op de website Highlow.nl. "Ik ben gegroeid. Ik ben professioneler geworden, volwassener natuurlijk. Dat mag ook wel."
De Utrechter lijkt zich steeds meer te presenteren als een leider. "Dat weet ik niet, hoor. Misschien is het gewoon een eigenschap van me. Ik probeer altijd al met scheidsrechters over dingen te praten." Aan een eventueel aanvoerderschap wil Sneijder echter nog niet denken. "Ik zie me nog niet als aanvoerder. Ik zal het nooit weigeren, maar laten we maar gewoon afwachten wat volgend jaar brengt. Je moet maar aan de trainer vragen of ik daar klaar voor ben. Ik probeer altijd medespelers aan te sturen en of dat nu met of zonder band is, dat maakt mij niet uit. Dat is ook niet zo belangrijk."
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
echt een triest volkje zijn jullie. Als een speler iets zegt waar totaal niks nieuws in staat krijgen jullie al harde pikkies
![]()
Triest ben je pas als je vaker in het Ajax topic te vinden bent dan in het kakkerlakken topicquote:Op maandag 2 januari 2006 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
echt een triest volkje zijn jullie. Als een speler iets zegt waar totaal niks nieuws in staat krijgen jullie al harde pikkies
![]()
What he said.quote:
waar zie jij een harde pik? of wil je dat graag zien?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 03:29 schreef nikky het volgende:
Cart_man Mag over een maand eens mailen met motivatie.
xboxps2 Mag ook wegblijven.
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap niet waarom je zo'n doek maakt als je iemand nog nooit IRL gezien hebt.
Niet slecht.quote:Rafael van der Vaart heeft een uitstekende start bij zijn nieuwe club Hamburger SV gemaakt, wat de Duitsers niet ontgaan is. Zo'n 23 procent koos de jonge international als beste speler van de eerste seizoenshelft in de Bundesliga. Daarmee werd de oud-Ajacied tweede.
Eerste werd Miroslav Klose van Werder Bremen, die met 38 procent een ruime voorsprong had op Van der Vaart. Robert Enke, uitkomend voor Hannover '96, werd uitgeroepen tot beste keeper.
quote:Ajax heeft een bod van FC Porto op Mauro Rosales afgeslagen, zo meldt De Telegraaf. De Portugese club van Co Adriaanse had naar verluidt twee miljoen euro over voor de Argentijnse rechtsbuiten en dat was veel te weinig in de ogen van de Amsterdammers.
Geel verwacht komende week een nieuw bod van Porto.
Rosales (24) kwam anderhalf jaar geleden na het behalen van Olympisch goud over van Newell's Old Boys. Met die transfer was zo'n zes miljoen euro gemoeid. Onder trainer Ronald Koeman had de Argentijn nog een basisplaats, maar diens opvolger Danny Blind lijkt het niet te zien zitten in Rosales.
quote:Nicolae Mitea hoopt in 2006 weer voor zijn club Ajax in actie te mogen komen. De 20-jarige Roemeen liet tegenover de Amsterdamse zender AT5 weten dat hij inmiddels druk aan het revalideren is van zijn knieoperatie en dat hij hoopt in maart weer inzetbaar te kunnen zijn.
Mitea liep in een duel voor het Amsterdam Tournament tegen Boca Juniors een zware knieblessure op en werd daar in september voor geopereerd. Inmiddels traint Mitea weer op het veld en heeft ook zijn toekomstplannen in Amsterdam uitgedacht: hij staat open voor een contractverlenging als ook Ajax met een voorstel komt. Mitea's huidige contract loopt volgend jaar, in 2007, af.
quote:
Mja dat begrijp ik ook niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik snap niet waarom je zo'n doek maakt als je iemand nog nooit IRL gezien hebt.
Dat was dus iemand anders.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef Tvduijn het volgende:
Tja die "viggo" zou toch de persoon zijn die altijd zn amsterdamse vlag meenam naar wedstrijden van milan, wel vreemd dat ik bij de CL finale vorig jaar (Milan - Liverpool) toch echt een A'damse vlag heb zien zwaaien (en toen had ik nog nooit gehoord van viggo ofzo)
Lijkt me duidelijk, met de Heerenveense tribune op de achtergrond!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef Jajong het volgende:
even tussendoor, iedereen weet dat dat plaatje van KJH in Ajaxshirt photoshopped is hè?
Jep. 7 of 8 januari is toch de presentatie?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef Jajong het volgende:
even tussendoor, iedereen weet dat dat plaatje van KJH in Ajaxshirt photoshopped is hè?
jaquote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef Jajong het volgende:
Is dat de hoofdtribune dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, met de Heerenveense tribune op de achtergrond!![]()
ideetje om een nieuw gmail adres aan te nemen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, met de Heerenveense tribune op de achtergrond!![]()
daar zeg je wat.. gebruik hem toch alleen voor spamdingen etc.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ideetje om een nieuw gmail adres aan te nemen?![]()
Leuk...quote:
ik ben in 1997 geslaagd voor VWO op RSG/OSG... jij?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef D1 het volgende:
begin me nu echt af te vragen of jij een oud klasgenootje bent
Kut.. ff terugrekenen...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik ben in 1997 geslaagd voor VWO op RSG/OSG... jij?
Donequote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef MaxPower het volgende:
mail anders ff naar de email in mn profiel, gaat wat sneller
nee die zit bij rkc. dan hebben we pienaar nog dit seizoen. dat word dus 4-4-2.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef D1 het volgende:
[..]
Done
OT: Als Rosales vertrekt, welke opties hebben we dan nog op rechtsbuiten?
Krohn-Dehli, ...?
Manchyurchan is geblesseerd en Babel is voor linksbuiten. anders hebben we ook boukhari nog voor rechtsbuiten. of sneijder,maduro,galasek,de jong,lindenbergh,charisteas of rosenberg.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef Nashje het volgende:
Krohn-Dehli zit bij RKC.
We hebben dan nog Pienaar, Manucharyan en eventueel Babel.
Op een één of andere manier lijken me Boukhari, Sneijder, Maduro, Galasek, en Lindenbergh niet de meest ideale figuren voor rechtsbuiten. Als je deze noemt kun je Vonk ook gelijk in dat lijstje meenemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Manchyurchan is geblesseerd en Babel is voor linksbuiten. anders hebben we ook boukhari nog voor rechtsbuiten. of sneijder,maduro,galasek,de jong,lindenbergh,charisteas of rosenberg.
Babel is ook geen rechtsbuiten en pienaar natuurlijk ook niet. maar met het huidige ajax is alles mogelijk. gelukkig spelen we al een aantal wedstrijden geen 4-3-3 meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef D1 het volgende:
[..]
Op een één of andere manier lijken me Boukhari, Sneijder, Maduro, Galasek, en Lindenbergh niet de meest ideale figuren voor rechtsbuiten. Als je deze noemt kun je Vonk ook gelijk in dat lijstje meenemen.
We hebben dan dus geen echte rechtsbuiten meer. Wie speelt in Jong Ajax op die positie, en is deze dicht bij het niveau dat nodig is om in Ajax 1 te spelen?
Pienaar en Maduro zijn ook geblesseerd. En Babel is voor heel de voorhoede.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Manchyurchan is geblesseerd en Babel is voor linksbuiten. anders hebben we ook boukhari nog voor rechtsbuiten. of sneijder,maduro,galasek,de jong,lindenbergh,charisteas of rosenberg.
Die halen ze ook terug.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:59 schreef SoA-Holic het volgende:
De Mul zou je eventueel ook nog terug kunnen halen.
ja ok. ik heb alleen het idee dat hun blessure van minder lange duur is. wat betreft Babel,het is toch meer een centrum spits. op andere posities bakt hij er niks van,trekt naar binnen toe en verliest de bal.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pienaar en Maduro zijn ook geblesseerd.
't is een spitsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef VoreG het volgende:
Waarom kan Babel niet op rechtsbuiten, voor de voorzetten. Hij is immers rechts en heeft snelheid
quote:Sinds 24 april 1978 speelde PSV 937 wedstrijden in de eredivisie, waarin het 2056 punten behaalde (gerekend naar drie punten per overwinning).
Dat is één punt meer dan het aantal dat Ajax in diezelfde periode verzamelde.
Waarom vanaf 78quote:
Ik denk juist 1 van de weinige data waarop PSV meer punten heeftquote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af, gewoon een willekeurige datum gepakt
Reminds me, ook even de kaarten regelen voor Ajax - Interquote:Op maandag 2 januari 2006 17:27 schreef superjoden het volgende:
3 kaartjes binnen voor Ajax - Inter. 2006 gaat europees in ieder geval goed beginnen
via ajax?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die optie is ook nog open bij mij, maar ik heb geen idee hoe aan kaarten te komen...
oh ja dat heb je nu nodigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder uitkaart/Europese uitkaart? Kan ik wel vergeten...
wie was toen trainer?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik snap dat echt niet.
Louis wist toen al dat ie weggingquote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mauro kwam uit de koker van Louis hé! We kunnen niet alles afschuiven op Koeman.
Vast alleen maar omdat hij het in het Argentijns Olympisch elftal wel eens een goede wedstrijd op die plek heeft gespeeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Hoe heeft Ajax die jongen in godsnaam als rechtbuiten gescout?
Je zou het haast denken ja, ...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vast alleen maar omdat hij het in het Argentijns Olympisch elftal wel eens een goede wedstrijd op die plek heeft gespeeld.
nee (nog niet)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosales weg?
Nouja, Guisseppe Meazza heeft een groot uitvak he. Kunnen wel een man of 6.000/7.000 in en volgens mij gaan er niet zoveel Ajacieden mee. Soms is het toch ook gewoon eerst EU+, EU, Voorrangsuitkaart, gewone uitkaart, SCC, Supp.CC, gewone CC? In die volgorde dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder uitkaart/Europese uitkaart? Kan ik wel vergeten...
Elke stuiver is meegenomen!!!quote:
ik dacht te kunnen gokken en niet voor mn eigen plek te gaan (omdat er meerdere meewillen), gaat me dat nu ineens 50 euro kostenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:27 schreef superjoden het volgende:
3 kaartjes binnen voor Ajax - Inter. 2006 gaat europees in ieder geval goed beginnen
ik heb geen contact met die tifosiquote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik ook niet echt.
Misschien dat onze 410 gangers hier meer over kunnen vertellen?
waarom niet gewoon eerst voor je eigen plek halenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht te kunnen gokken en niet voor mn eigen plek te gaan (omdat er meerdere meewillen), gaat me dat nu ineens 50 euro kosten
leek me lastig om voor regio 410 extra kaarten bij te halen. En eerste ronde was het op zuid ook geen probleem.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:31 schreef superjoden het volgende:
[..]
waarom niet gewoon eerst voor je eigen plek halen, je kunt daarna nog kaarten bij kopen
![]()
Dan moet ik de gok maar nemen indd dat als ik aan de beurt ben dat er nog kaarten zijn, verwacht het wel ja...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, Guisseppe Meazza heeft een groot uitvak he. Kunnen wel een man of 6.000/7.000 in en volgens mij gaan er niet zoveel Ajacieden mee. Soms is het toch ook gewoon eerst EU+, EU, Voorrangsuitkaart, gewone uitkaart, SCC, Supp.CC, gewone CC? In die volgorde dus.
En als je helemaal niks hebt kun je via Ajax Travel nog gewoon boeken, nadeel is wel dat het superduur is. (Kaartje zit daar bij inbegrepen)
aha ok op die manier... 410 zal idd wel uitverkocht zijn. nou zou vandeweek dan nog wel ff kaarten gaan halen als je wilt voordat straks ook de CC houders al kunnen kopen want dan lukt het je waarschijnlijk nog geen eens om kaarten van ¤ 50,- te kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leek me lastig om voor regio 410 extra kaarten bij te halen. En eerste ronde was het op zuid ook geen probleem.
Verkeerd gegokt dus
Huntelaar scoort gewoon in elk systeemquote:De kersverse Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar laat op de website van Dipo weten dat hij bij de Amsterdammers het liefst wil renderen in een systeem met drie spitsen. "Wat mijn verwachtingen zijn? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nog niet heel veel over heb nagedacht, omdat ik nu nog met Heerenveen bezig was", aldus de jongeling. "Ik speel het liefst met drie spitsen, maar in een tweespitsensysteem zou ik ook kunnen spelen. M'n voorkeur gaat echter duidelijk uit naar een driespitsensysteem."
Ajax-trainer Danny Blind hield de afgelopen vijf wedstrijden vast aan een speelwijze met twee aanvallers "Dan moeten we ervoor zorgen dat het weer 4-3-3 wordt", grapt Huntelaar. "Nee, de trainer bepaalt natuurlijk, wat dat betreft moet je gewoon doen wat de trainer zegt. We hebben het erover gehad en ik heb duidelijk laten blijken dat ik 4-3-3 het fijnste vindt. Hoe Ajax op dat moment speelt, dat zien we dan wel. Ik doe gewoon m'n best en in 4-4-2 kan ik ook doelpunten maken."
Dat Ajacieden als Ryan Babel en Mauro Rosales niet blij zijn met zijn komst kan de van SC Heerenveen overgekomen Achterhoeker niet verontrusten. "Ik heb daar geen problemen mee. Meestal zijn de mensen niet blij als er andere spelers komen. Dat is nu eenmaal zo en daar moet je gewoon goed mee omgaan."
Huntelaar hielp Ajax vrijdagavond in Friesland onder zeer winterse omstandigheden aan een pijnlijke nederlaag. De 22-jarige spits ziet dat niet als een onoverkomelijk probleem. "De plaatsen twee tot en met vijf geven recht op de play-offs, dat komt volgens mij niet meteen in gevaar door deze uitslag", stelt Huntelaar in AD Sportwereld. Blind schudde zijn nieuwe spits direct na afloop van het duel de hand. "Hij feliciteerde me met de overwinning. Daar bleef het bij. Het was ook niet het moment om uitgebreider op Ajax en de toekomst in te gaan."
Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Huntelaar scoort gewoon in elk systeem![]()
Haarlem toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef Suijk het volgende:
Doen we ook nog iets oefenen eigenlijk deze dagen?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef twi het volgende:
Liever iemand die helemaal niet bestaan heeft, dan iemand die hersenloos op een veldje in Beverwijk is gaan matten.
Ik lees net het hele verhaal op een ander forum maar ik heb helemaal dubbel gelegen om deze toch wel zieke grap.quote:Maar het blijft natuurlijk wel een grap van formaat. Weet niet of die "Viggo" thuis over de bank rolt van het lachen of in z'n broek schijt dat er een paar honderd gefrustreerde Ajacieden naar 'm op zoek zijn
Lees even wat terug, qua tifo-akties van 410?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat is de zieke grap?
Okay coolquote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
off-topic: hij speelt nu bij Delfia![]()
zat hij dan op het Stanislas trouwens in Delft of niet?![]()
Idd, dat zal wel lukken voor een half-jarig contractquote:
Palermoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef jna het volgende:
Palermo wilt Maduro ook hebben
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32695
Hoi Mathijsenquote:Joris Mathijsen maakt op de officiële website van AZ duidelijk dat hij op korte termijn niet zal vertrekken bij de Alkmaarders. Maar bijtekenen is voor hem momenteel ook geen optie. De 25-jarige verdediger van AZ en Oranje heeft nog een contract tot medio 2008 en maakt zich voorlopig nog niet druk over zijn nabije toekomst.
“Mijn contract bij AZ loopt na dit seizoen nog twee jaar door. Ik mag dus niet eens met een andere club praten. Dat heb ik ook niet gedaan. AZ wil mijn contract openbreken. Mijn zaakwaarnemer voert die gesprekken, ik zit daar niet bij. Ik concentreer me alleen maar op mijn spel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet sta te trappelen om bij te tekenen, maar ook niet om weg te gaan.”
“Op dit moment heb ik het prima naar m’n zin en spelen we met AZ om de prijzen. Dat is ook belangrijk. Ik wil eerst nog een prijs pakken. Vorig jaar zijn we in de UEFA-cup ver gekomen, maar we hebben nog iets recht te zetten. Daarnaast is het wel een droom van mij om nog eens in een buitenlandse competitie te spelen."
"Ik wil continu mijn grenzen verleggen. Van Willem II, naar AZ, naar het Nederlands elftal. Wie had dat een paar jaar terug kunnen denken?” aldus Mathijsen.
Fiorentina is wel een mooie club voor de Jong, zowiezo denk (en hoop) ik dat men wel weer de aansluiting gaat vinden met de topclubs daar als je ziet hoe ze daar op het moment bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Italiaanse clubs in de markt voor De Jong?
Na belangstelling uit Engeland en Duitsland schijnt Nigel de Jong zich nu ook te kunnen verheugen op belangstelling uit Italië. Palermo, elfde in de Serie A, en Fiorentina, vierde in de Serie A, zouden ook interesse hebben in de middenvelder van Ajax. Ajax zou 4,5 miljoen vragen voor De Jong, die aan het eind van het seizoen transfervrij mag vertrekken, maar nog geen club lijkt te hebben
Wil nog niet echt lukken met de grote clubs voor nigel![]()
je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
4,5 miljoen voor een half jaartje
je hebt het over het logo? tja, denk dat je ziet wat je wilt zien gastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
even een vraagje tussendoor wat weinig met voetbal opzich te maken heeft.... maareeh.... waarom heeft die ajax een soort van paardenneuker in zijn muts![]()
Louis was lyrisch over deze rechtsbuiten. Maar Louis heeft sowieso geen goede hand qua Argentijnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik heb net een videoband gekeken met een beelden van Rosales toen hij nog bij Newell's in Argentinie speelde. Hoe heeft Ajax die jongen in godsnaam als rechtbuiten gescout? Onbegrijpelijk, overduidelijk een typische Argentijnse spits voor in een op de counter ingestelde 4-4-2-ploeg.
Ik snap dat echt niet.
Palermo en Fiorentina is niet verkeerd hoor. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Italiaanse clubs in de markt voor De Jong?
Na belangstelling uit Engeland en Duitsland schijnt Nigel de Jong zich nu ook te kunnen verheugen op belangstelling uit Italië. Palermo, elfde in de Serie A, en Fiorentina, vierde in de Serie A, zouden ook interesse hebben in de middenvelder van Ajax. Ajax zou 4,5 miljoen vragen voor De Jong, die aan het eind van het seizoen transfervrij mag vertrekken, maar nog geen club lijkt te hebben
Wil nog niet echt lukken met de grote clubs voor nigel![]()
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Palermo en Fiorentina is niet verkeerd hoor. Verre van zelfs.
Hij is dan ook een typische Ajaciedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.
Okee, als je dat vergelijkt wel. Hoewel je momenteel denk ik beter voor Fiorentina kan spelen dan voor Man Utd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.
Ah, het Ajax van Italie dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, die club kennen we hier niet zo goed, maar daar lopen zo even 6 Italiaanse internationals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |