via ajax?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die optie is ook nog open bij mij, maar ik heb geen idee hoe aan kaarten te komen...
oh ja dat heb je nu nodigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder uitkaart/Europese uitkaart? Kan ik wel vergeten...
wie was toen trainer?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik snap dat echt niet.
Louis wist toen al dat ie weggingquote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mauro kwam uit de koker van Louis hé! We kunnen niet alles afschuiven op Koeman.
Vast alleen maar omdat hij het in het Argentijns Olympisch elftal wel eens een goede wedstrijd op die plek heeft gespeeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Hoe heeft Ajax die jongen in godsnaam als rechtbuiten gescout?
Je zou het haast denken ja, ...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vast alleen maar omdat hij het in het Argentijns Olympisch elftal wel eens een goede wedstrijd op die plek heeft gespeeld.
nee (nog niet)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosales weg?
Nouja, Guisseppe Meazza heeft een groot uitvak he. Kunnen wel een man of 6.000/7.000 in en volgens mij gaan er niet zoveel Ajacieden mee. Soms is het toch ook gewoon eerst EU+, EU, Voorrangsuitkaart, gewone uitkaart, SCC, Supp.CC, gewone CC? In die volgorde dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder uitkaart/Europese uitkaart? Kan ik wel vergeten...
Elke stuiver is meegenomen!!!quote:
ik dacht te kunnen gokken en niet voor mn eigen plek te gaan (omdat er meerdere meewillen), gaat me dat nu ineens 50 euro kostenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:27 schreef superjoden het volgende:
3 kaartjes binnen voor Ajax - Inter. 2006 gaat europees in ieder geval goed beginnen
ik heb geen contact met die tifosiquote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik ook niet echt.
Misschien dat onze 410 gangers hier meer over kunnen vertellen?
waarom niet gewoon eerst voor je eigen plek halenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht te kunnen gokken en niet voor mn eigen plek te gaan (omdat er meerdere meewillen), gaat me dat nu ineens 50 euro kosten
leek me lastig om voor regio 410 extra kaarten bij te halen. En eerste ronde was het op zuid ook geen probleem.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:31 schreef superjoden het volgende:
[..]
waarom niet gewoon eerst voor je eigen plek halen, je kunt daarna nog kaarten bij kopen
![]()
Dan moet ik de gok maar nemen indd dat als ik aan de beurt ben dat er nog kaarten zijn, verwacht het wel ja...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, Guisseppe Meazza heeft een groot uitvak he. Kunnen wel een man of 6.000/7.000 in en volgens mij gaan er niet zoveel Ajacieden mee. Soms is het toch ook gewoon eerst EU+, EU, Voorrangsuitkaart, gewone uitkaart, SCC, Supp.CC, gewone CC? In die volgorde dus.
En als je helemaal niks hebt kun je via Ajax Travel nog gewoon boeken, nadeel is wel dat het superduur is. (Kaartje zit daar bij inbegrepen)
aha ok op die manier... 410 zal idd wel uitverkocht zijn. nou zou vandeweek dan nog wel ff kaarten gaan halen als je wilt voordat straks ook de CC houders al kunnen kopen want dan lukt het je waarschijnlijk nog geen eens om kaarten van ¤ 50,- te kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leek me lastig om voor regio 410 extra kaarten bij te halen. En eerste ronde was het op zuid ook geen probleem.
Verkeerd gegokt dus
Huntelaar scoort gewoon in elk systeemquote:De kersverse Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar laat op de website van Dipo weten dat hij bij de Amsterdammers het liefst wil renderen in een systeem met drie spitsen. "Wat mijn verwachtingen zijn? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nog niet heel veel over heb nagedacht, omdat ik nu nog met Heerenveen bezig was", aldus de jongeling. "Ik speel het liefst met drie spitsen, maar in een tweespitsensysteem zou ik ook kunnen spelen. M'n voorkeur gaat echter duidelijk uit naar een driespitsensysteem."
Ajax-trainer Danny Blind hield de afgelopen vijf wedstrijden vast aan een speelwijze met twee aanvallers "Dan moeten we ervoor zorgen dat het weer 4-3-3 wordt", grapt Huntelaar. "Nee, de trainer bepaalt natuurlijk, wat dat betreft moet je gewoon doen wat de trainer zegt. We hebben het erover gehad en ik heb duidelijk laten blijken dat ik 4-3-3 het fijnste vindt. Hoe Ajax op dat moment speelt, dat zien we dan wel. Ik doe gewoon m'n best en in 4-4-2 kan ik ook doelpunten maken."
Dat Ajacieden als Ryan Babel en Mauro Rosales niet blij zijn met zijn komst kan de van SC Heerenveen overgekomen Achterhoeker niet verontrusten. "Ik heb daar geen problemen mee. Meestal zijn de mensen niet blij als er andere spelers komen. Dat is nu eenmaal zo en daar moet je gewoon goed mee omgaan."
Huntelaar hielp Ajax vrijdagavond in Friesland onder zeer winterse omstandigheden aan een pijnlijke nederlaag. De 22-jarige spits ziet dat niet als een onoverkomelijk probleem. "De plaatsen twee tot en met vijf geven recht op de play-offs, dat komt volgens mij niet meteen in gevaar door deze uitslag", stelt Huntelaar in AD Sportwereld. Blind schudde zijn nieuwe spits direct na afloop van het duel de hand. "Hij feliciteerde me met de overwinning. Daar bleef het bij. Het was ook niet het moment om uitgebreider op Ajax en de toekomst in te gaan."
Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Huntelaar scoort gewoon in elk systeem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |