quote:Op zondag 1 januari 2006 14:56 schreef frenzy2003 het volgende:
ook nog even van mij de beste wensen voor 2006 voor alle ajacieden hier,en hopen op een betere 2de seizoenshelft en een mooi vervolg in de CL..
Dan gaat de vlag uit man!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef jimjim1983 het volgende:
deze was eerder.
als ze Rosales verkopen dan kunnen ze wat mij betreft de tering krijgen.
Dat hebben wij niet nodig/quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tis de rage om al die feyenoorders dwars te zitten. kvind het zelf ook een beetje nep..
Zo heel veel heeft hij er toch ook nog niet genomen? Is vorig seizoen begonnen met schieten, geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Galasek kan echt geweldig penalties raak schieten, hij heeft er zelfs nog nooit eentje gemist in de eredivisie.
Ik dacht dat Jenner alleen voor Delftse amateurclubs en voor NAC heeft gespeeld hoor...quote:Op zondag 1 januari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jenner heeft inderdaad in de Ajax-jeugd gezeten, in dezelfde lichting als VdV geloof ik.
Edit: Nou weet ik het niet meer zeker, trouwens...even doorzoeken.
Misschien heeft ie weleens stage gelopen bij Ajax...
DHC, vroeger nog betaald voetbal gespeeld!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jenner alleen voor Delftse amateurclubs en voor NAC heeft gespeeld hoor...
Wat is jouw bron dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:20 schreef JeroenV het volgende:
Nee. Hij zat in de Ajaxjeugd achter Daniel de Ridder. Die kreeg door een toenmalig persoon de voorkeur, dus moest Jenner weg.
Net zo nep als dat logo in je avatar bedoel je.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tis de rage om al die feyenoorders dwars te zitten. kvind het zelf ook een beetje nep..
er is niks nep aan dat logo. dat is het logo van nu,blijf jij maar in het verleden levenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net zo nep als dat logo in je avatar bedoel je.
Echt snugger ben je niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
er is niks nep aan dat logo. dat is het logo van nu,blijf jij maar in het verleden leven.
quote:Blind maakt tussenbalans op
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Ajax staat na een rumoerige eerste competitiehelft op de vierde plaats van de Eredivisie. Tijd voor trainer Danny Blind om de tussenbalans op te maken. De Amsterdammers gebruikten zo nu en dan het ongebruikelijke 4-4-2 syteem, wat even voor betere resultaten zorgde. In Heerenveen werd echter het jaar afgesloten met een nederlaag tegen de plaatselijke SC.
De overwintering van Ajax in de Champions League is een knap resultaat van het team. In de volgende ronde is het Italiaanse Internazionale de tegenstander. Maar vooral bij de nationale competitie loopt het met Ajax minder dit jaar.
“Ik ben qua punten niet blij, wij hadden ons meer voorgesteld van de eerste seizoenshelft. Wij zijn nu in een rol gedrongen waarin we ons weinig kunnen permitteren en moeten hopen op misstappen van anderen. Dat is een onprettige situatie. Onze doelstelling op dit moment is zo snel mogelijk vast bij de eerste vijf te komen. En dan maar kijken of dat vijf, vier, drie of twee wordt. Of misschien wel één, heel opportunistisch gedacht."
Over de omschakeling in de basisformatie zegt Blind het volgende. "Het is knutselen ten opzichte van wat onze visie is, en dáár willen we op termijn weer naartoe. Er zijn heel veel grote clubs die met drie spitsen spelen en dat is de visie die ook wij intern nastreven. Het gaat om de punten, maar wel gekoppeld aan een bepaalde speelstijl en een bepaald spelniveau. Je probeert dat hand in hand te laten gaan en op het moment dat dat niet hand in hand gaat, moet je ingrijpen. Dat hebben we gedaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |