Haarlem toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef Suijk het volgende:
Doen we ook nog iets oefenen eigenlijk deze dagen?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef twi het volgende:
Liever iemand die helemaal niet bestaan heeft, dan iemand die hersenloos op een veldje in Beverwijk is gaan matten.
Ik lees net het hele verhaal op een ander forum maar ik heb helemaal dubbel gelegen om deze toch wel zieke grap.quote:Maar het blijft natuurlijk wel een grap van formaat. Weet niet of die "Viggo" thuis over de bank rolt van het lachen of in z'n broek schijt dat er een paar honderd gefrustreerde Ajacieden naar 'm op zoek zijn
Lees even wat terug, qua tifo-akties van 410?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat is de zieke grap?
Okay coolquote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
off-topic: hij speelt nu bij Delfia![]()
zat hij dan op het Stanislas trouwens in Delft of niet?![]()
Idd, dat zal wel lukken voor een half-jarig contractquote:
Palermoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef jna het volgende:
Palermo wilt Maduro ook hebben
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=32695
Hoi Mathijsenquote:Joris Mathijsen maakt op de officiële website van AZ duidelijk dat hij op korte termijn niet zal vertrekken bij de Alkmaarders. Maar bijtekenen is voor hem momenteel ook geen optie. De 25-jarige verdediger van AZ en Oranje heeft nog een contract tot medio 2008 en maakt zich voorlopig nog niet druk over zijn nabije toekomst.
“Mijn contract bij AZ loopt na dit seizoen nog twee jaar door. Ik mag dus niet eens met een andere club praten. Dat heb ik ook niet gedaan. AZ wil mijn contract openbreken. Mijn zaakwaarnemer voert die gesprekken, ik zit daar niet bij. Ik concentreer me alleen maar op mijn spel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet sta te trappelen om bij te tekenen, maar ook niet om weg te gaan.”
“Op dit moment heb ik het prima naar m’n zin en spelen we met AZ om de prijzen. Dat is ook belangrijk. Ik wil eerst nog een prijs pakken. Vorig jaar zijn we in de UEFA-cup ver gekomen, maar we hebben nog iets recht te zetten. Daarnaast is het wel een droom van mij om nog eens in een buitenlandse competitie te spelen."
"Ik wil continu mijn grenzen verleggen. Van Willem II, naar AZ, naar het Nederlands elftal. Wie had dat een paar jaar terug kunnen denken?” aldus Mathijsen.
Fiorentina is wel een mooie club voor de Jong, zowiezo denk (en hoop) ik dat men wel weer de aansluiting gaat vinden met de topclubs daar als je ziet hoe ze daar op het moment bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Italiaanse clubs in de markt voor De Jong?
Na belangstelling uit Engeland en Duitsland schijnt Nigel de Jong zich nu ook te kunnen verheugen op belangstelling uit Italië. Palermo, elfde in de Serie A, en Fiorentina, vierde in de Serie A, zouden ook interesse hebben in de middenvelder van Ajax. Ajax zou 4,5 miljoen vragen voor De Jong, die aan het eind van het seizoen transfervrij mag vertrekken, maar nog geen club lijkt te hebben
Wil nog niet echt lukken met de grote clubs voor nigel![]()
je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
4,5 miljoen voor een half jaartje
je hebt het over het logo? tja, denk dat je ziet wat je wilt zien gastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
even een vraagje tussendoor wat weinig met voetbal opzich te maken heeft.... maareeh.... waarom heeft die ajax een soort van paardenneuker in zijn muts![]()
Louis was lyrisch over deze rechtsbuiten. Maar Louis heeft sowieso geen goede hand qua Argentijnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef Radegast het volgende:
Ik heb net een videoband gekeken met een beelden van Rosales toen hij nog bij Newell's in Argentinie speelde. Hoe heeft Ajax die jongen in godsnaam als rechtbuiten gescout? Onbegrijpelijk, overduidelijk een typische Argentijnse spits voor in een op de counter ingestelde 4-4-2-ploeg.
Ik snap dat echt niet.
Palermo en Fiorentina is niet verkeerd hoor. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:50 schreef SoA-Holic het volgende:
Italiaanse clubs in de markt voor De Jong?
Na belangstelling uit Engeland en Duitsland schijnt Nigel de Jong zich nu ook te kunnen verheugen op belangstelling uit Italië. Palermo, elfde in de Serie A, en Fiorentina, vierde in de Serie A, zouden ook interesse hebben in de middenvelder van Ajax. Ajax zou 4,5 miljoen vragen voor De Jong, die aan het eind van het seizoen transfervrij mag vertrekken, maar nog geen club lijkt te hebben
Wil nog niet echt lukken met de grote clubs voor nigel![]()
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Palermo en Fiorentina is niet verkeerd hoor. Verre van zelfs.
Hij is dan ook een typische Ajaciedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.
Okee, als je dat vergelijkt wel. Hoewel je momenteel denk ik beter voor Fiorentina kan spelen dan voor Man Utd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajax is een mooiere en grotere club. Hij heeft het niveau van Arsenal/Man utd etc voor ogen waar ie heen wil dan zijn dit ook mindere clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |