Wie: Huntelaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
wie of wat kan dit ajax nog redden?
dat is nog waar ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef RayMania het volgende:
Wat: De playoffs.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
kutzooi, heb talpa gemist.. Wat heeft ajax gedaan?
who gives a shitquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef PLAE@ het volgende:
En dit is dan 250Kon men niet wat werk maken van de openingspost misscihen?
![]()
Laat 2006 maar komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer van de eerste seizoenshelft, snel vergeten
zou schandalig zijn want met Huntelaar zouden ze juist naar 4-3-3 toe moeten werken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef HomerJ het volgende:
Als Rosales weg gaat spelen we dus definitief 4-4-2
idd kan de TS niet een wat uitgebreidere OP maken voor zo'n historisch momentquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef PLAE@ het volgende:
En dit is dan 250Kon men niet wat werk maken van de openingspost misscihen?
![]()
die heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
Wat zei JC ook alweer over AS Roma ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef ASroma het volgende:
jammer dat de opmars is gestopt, maar ik zie ze nog wel 2de worden.
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd kan de TS niet een wat uitgebreidere OP maken voor zo'n historisch moment
@terrorobbie, ajax heeft 4-2 verloren,huntelaar gaf 1 assist en scoorde 1 maal.
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt er nog iets speciaals gedaan dit topic?
ik moest het even op zijn talpa's brengenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik dan blijkbaar gemist![]()
vaak niet neequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?![]()
gelukkig is het een uitzondering. ik bedoel, het is geen Den Boschquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
Hoe sneu ben jij als je daar als Hagenees druk om gaat makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
nee dat is niet wat Nashje bedoelt. de zogenaamde schwalbe van Juanfran was dus door een verdediger gemaakt. Farfan was een voorbeeld van een aanvaller die moet scoren door een schwalbe te maken. das veel erger. en Juanfran kan best zijn uitgegleden,niemand apelleerde voor een pingel. dat de scheids er 1 geeft is zijn zaak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef mitt het volgende:
DIGGER, je wordt uitgescholden voor PSV fan
2 Miljoen hadden ze het overquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
Rosales naar Porto, hmm, lijkt mij een betere combi dan Ajax-Rosales. Ajax heeft er dacht ik 4.7 miljoen euro voor betaald, dus maar eens kijken wat Porto wil betalen...
Humor. Koop eerst maar een paar fatsoenlijke verdedigers. Heitinga en Vermaelen samen in het centrumquote:
Escudé wel, Grygera is net terug van een blessure.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Zijn Grygera en Escudé allebei geblesseerd?
Voor minder dan 4 miljoen laat Ajax hem, denk ik, niet gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
Rosales naar Porto, hmm, lijkt mij een betere combi dan Ajax-Rosales. Ajax heeft er dacht ik 4.7 miljoen euro voor betaald, dus maar eens kijken wat Porto wil betalen...
het grote kakkerlakken topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je dat kakkerlakken topic eens nodig is het foetsie
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Sloggi het volgende:
Zijn Grygera en Escudé allebei geblesseerd?
Da's dan best klote voor julliequote:
Staat jouw naam dan in de titel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?
Nu weer ophoeren naar je eigen topic.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?
Nu weer ophoeren naar je eigen topic.
quote:Blind: Feyenoord kon Vlaar goedkoper kopen
Feyenoord heeft Ron Vlaar voor minder geld kunnen kopen dan dat er aan Ajax werd gevraagd. Dat beweert Ajax-trainer Danny Blind. De door de Amsterdammers geboden één miljoen euro werd door AZ resoluut van de hand gewezen. De Alkmaarders lieten Ajax weten een bedrag van 3,5 miljoen te willen ontvangen voor Vlaar, maar naar verluidt kon Feyenoord de verdediger vervolgens voor twee miljoen kopen.
Blind vertelde aan De Gelderlander dat de ongelijke onderhandelingspositie te wijten is aan de slechte verstandhouding tussen Ajax en AZ. De Alkmaarse club deed die beschuldiging af als 'onzin'. Vlaar speelt vanaf januari voor Feyenoord. Naar verluidt heeft AZ een verkoopclausule in het contract van de voorstopper laten opnemen. Hierdoor krijgt de club van trainer Louis van Gaal vijftig procent van de transfersom zodra Feyenoord Vlaar doorverkoopt aan een andere club.
De twintigjarige Hensbroeker kwam onvoldoende aan voetballen toe in Alkmaar en wilde om die reden vertrekken. Hij had zijn zinnen op Ajax gezet, maar AZ ging niet akkoord met het bod van de Amsterdamse club. AZ-preses Dirk Scheringa wil geen enkele speler meer naar Ajax laten gaan sinds technisch directeur Martin van Geel afgelopen zomer plotseling overstapte van de Alkmaarderhout naar De Arena. De voorzitter neemt het Ajax bovendien kwalijk dat de club geïnteresseerd is in spelers van AZ.
Zo grappig is het ook weer niet en voor jou geldt hetzelfdequote:
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.quote:
Idd, het tekent de man.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.
dit soort gedrag kan er nog wel eens de reden van zijn dat ze zicht niet definitief bij de 'top 3' gaan vestigen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De blinde haat van Scheringa jegens Ajax is bespottelijk te noemen.
Bosvelt,wie daarna door een opstootje van het veld werd gestuurd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie maakte de "overtreding" op Juanfran eik gisteren?
nee, Bosvelt kwam er daarna wel bij, maar maakte volgens mij die 'overtreding' niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Bosvelt,wie daarna door een opstootje van het veld werd gestuurd..
Maakt z'n rode kaart alleen maar leukerquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, Bosvelt kwam er daarna wel bij, maar maakte volgens mij die 'overtreding' niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maakt z'n rode kaart alleen maar leuker
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:53 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
, graftak die vent. Bah
ontopic:
Ik wens alle Ajacieden alvast een sportief maar vooral succesvol 2006 toe!
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:53 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
, graftak die vent. Bah
ontopic:
Ik wens alle Ajacieden alvast een sportief maar vooral succesvol 2006 toe!
Mijn prognose:
bekerwinst en cl afdwingen. Dan zou mijn seizoen nog enigszins positief zijn.
Ook de uitschakeling in de KNVB-beker door Willem II vond ik een down. Verder sluit ik me erbij aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef HomerJ het volgende:
Wat waren nou de Ups en downs dit jaar?
Ups:
Goede 2e competitiehelft 2004/2005
2-3 winst of Feyenoord en 4-2 Winst op AZ.
Winst Johan Cruijf Schaal op PSV(1-2)
Overwintering in de Champions Leaugue
Komst Hunterlaar & Rosenberg
Downs:
Uitschakeling UEFA Cup
4-0 verlies tegen PSV.
1-2 verlies tegen Feyenoord.
Slechte 1e competitehelft
De Jong die zijn contract niet verlengd
In de AD Sportwereld van een paar weken geleden stond dat Ajax Jenner op hun shortlist hebben staan (is ook al hier gemeld). Bovendien komt RKC-er Krohn-Dehli terug naar Ajax. Die is dan wel een middenvelder, maar volgens mij kan hij ook uit de voeten als buitenspeler (is 'ie dat nu trouwens ook niet bij RKC?).quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Rosales weg? Is het uitverkoop ofzo? En wie komen er (behalve Huntelaar) bij?
Nee bij RKC is hij bankzitter als de Ceulaar fit is.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
In de AD Sportwereld van een paar weken geleden stond dat Ajax Jenner op hun shortlist hebben staan (is ook al hier gemeld). Bovendien komt RKC-er Krohn-Dehli terug naar Ajax. Die is dan wel een middenvelder, maar volgens mij kan hij ook uit de voeten als buitenspeler (is 'ie dat nu trouwens ook niet bij RKC?).
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee bij RKC is hij bankzitter als de Ceulaar fit is.
Ach, hij heeft een Ajax-opleiding gehad en kent het Ajax-systeem dus goed. Ook een positief punt.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff Jenner, die jongen maakt twee goede schaarbewegingen en hij staat al meteen op de shortlist bij Ajax. Ik vind het prima dat er meer Nederlanders spelen bij Ajax, maar ik heb nog liever betere spelers.
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooitquote:Op zondag 1 januari 2006 12:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.
[..]
Komt hij van de Ajax opleiding ja? Wist ik niet eens, dat is wel een pluspunt inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over of hij de bank warm houdt of niet? Heb het alleen over zijn rol als hij wél speelt.
[..]
Ach, hij heeft een Ajax-opleiding gehad en kent het Ajax-systeem dus goed. Ook een positief punt.
Omdat ie net terugkomt van een lange blessure, en daardoor speelt die belg van jullie.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooit![]()
Als jij niet kan uitvogelen op welke positie iemand staat als hij speelt, is dat jouw probleemquote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is moeilijk oordelen, hij speelt er bijna nooit![]()
Dacht het wel ja; iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Ik google wel even ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Komt hij van de Ajax opleiding ja? Wist ik niet eens, dat is wel een pluspunt inderdaad.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74490/sc=f64a9fquote:Krohn-Dehli stond van 2000 tot 2004 al op de loonlijst van Ajax, dat hem had opgepikt in Denemarken, waar hij speelde bij Rosenhoj, Hvidovre en Brøndby IF.
Hij heeft idd alleen in de jeugd gespeeld, ik heb 'm daar een paar keer zien spelen toendertijd. Wat me opviel was dat ie een goeie pass in de benen heeft maar erg licht was qua fysiek. Dat laatste punt heeft ie sterk ontwikkeld bij rkc. Verwacht geen wonderen van de man, een goeie aanvullig voor de breedte is het wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:02 schreef Roeni3 het volgende:
Van VI.nl:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74490/sc=f64a9f
Hmm, das dus geen Ajax-opleiding. Zou hij wel genoeg van het Ajax-systeem hebben opgepikt in de tijd dat hij bij Ajax zat? Kan me niet herinneren dat ik hem heb zien spelen, eigenlijk.
EDIT: Oh, hij speelde bij Ajax 2 zie ik. Nou ja, zal wel wat hebben opgepikt daar, mag ik aannemen.
Precies. Hij is in ieder geval niet slecht, volgens mij, en dat 'ie transfervrij overkomt is al helemaal een pluspuntquote:Op zondag 1 januari 2006 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij heeft idd alleen in de jeugd gespeeld, ik heb 'm daar een paar keer zien spelen toendertijd. Wat me opviel was dat ie een goeie pass in de benen heeft maar erg licht was qua fysiek. Dat laatste punt heeft ie sterk ontwikkeld bij rkc. Verwacht geen wonderen van de man, een goeie aanvullig voor de breedte is het wel.
Jenner heeft inderdaad in de Ajax-jeugd gezeten, in dezelfde lichting als VdV geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja; iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten? Ik google wel even ofzo.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee dat is niet wat Nashje bedoelt. de zogenaamde schwalbe van Juanfran was dus door een verdediger gemaakt. Farfan was een voorbeeld van een aanvaller die moet scoren door een schwalbe te maken. das veel erger. en Juanfran kan best zijn uitgegleden,niemand apelleerde voor een pingel. dat de scheids er 1 geeft is zijn zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |