die heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
Wat zei JC ook alweer over AS Roma ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:47 schreef ASroma het volgende:
jammer dat de opmars is gestopt, maar ik zie ze nog wel 2de worden.
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
idd kan de TS niet een wat uitgebreidere OP maken voor zo'n historisch moment
@terrorobbie, ajax heeft 4-2 verloren,huntelaar gaf 1 assist en scoorde 1 maal.
uitblinker was georgios Samaras met voortreffelijk spel en 2 super goals.
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt er nog iets speciaals gedaan dit topic?
ik moest het even op zijn talpa's brengenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik dan blijkbaar gemist![]()
vaak niet neequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
jij viert zeker ook nooit je verjaardag?![]()
gelukkig is het een uitzondering. ik bedoel, het is geen Den Boschquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoorde al zoiets in het cafe. Maar kon niet geloven dan het grote ajax met zulke cijfers verliest.
Hoe sneu ben je als je als aanvaller het moet hebben van schwalbe's (farfan enzo)?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
Hoe sneu ben jij als je daar als Hagenees druk om gaat makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef DIGGER het volgende:
Hoe sneu ben je als je met 4-1 achter in de laatste minuut zo'n droevige schwalbe maakt?
(En hoe slecht als ref dat je er nog intrapt ook)
nee dat is niet wat Nashje bedoelt. de zogenaamde schwalbe van Juanfran was dus door een verdediger gemaakt. Farfan was een voorbeeld van een aanvaller die moet scoren door een schwalbe te maken. das veel erger. en Juanfran kan best zijn uitgegleden,niemand apelleerde voor een pingel. dat de scheids er 1 geeft is zijn zaak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef mitt het volgende:
DIGGER, je wordt uitgescholden voor PSV fan
2 Miljoen hadden ze het overquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
Rosales naar Porto, hmm, lijkt mij een betere combi dan Ajax-Rosales. Ajax heeft er dacht ik 4.7 miljoen euro voor betaald, dus maar eens kijken wat Porto wil betalen...
Humor. Koop eerst maar een paar fatsoenlijke verdedigers. Heitinga en Vermaelen samen in het centrumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |