kon geen OP bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
5 minuten krijg je, dus sneller tikkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef richardgie het volgende:
Willen jullie niet zo snel type.Was nog bezig is er al een nieuw Topic.Maar toch bedankt stinkie![]()
ja zal tijd worden bouwjaar 1998quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
Oh ja sorryquote:
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja sorryIk heb het nog op de RDWsite gecheckt toen, maar op de een of andere manier niet goed getypt
![]()
Oh ja TT nummer is fout
Volgens mij welquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
5 minuten krijg, dus sneller tikken
je zit toch niet de OP over te tikken he![]()
Als je wil kan je even opnieuw de .txt uit de OP geheel vervangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doen
quote:
Nee,zegt me echt helemaal niks,maar vertel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
-edit nou kan Gawaine ook blij zijn
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef stinkie het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:Heb jij een trekhaak achter die Pinda?
<Insert: Waaaaah.smiley>quote:Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
Richard:
[..]
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typen
Maar wat deed jij dan eerder?
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typen.
Ik beheers dan ook alleen maar het een vinger systeem,dus een ieder die wel weet hoe het moet en snel kan typen is mij voor.En ik moet eerst effe kijken hoe het ook alweer moet,een nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
ff zonder dolle, je hebt een mooie machinequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Een mooie GSXR-750 model 2003 bij DIvmo vandaag geweest![]()
[..]
![]()
[..]
<Insert: Waaaaah.smiley>
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |