Ik hoop het. Als hij zijn huidige vorm doorblijft zetten, lijkt me die kans erg realistischquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Dos37 het volgende:
Word ie de 3de doelman op het WK?
Wie moet ie voor zich dulden eigenlijk Dida en ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als hij zijn huidige vorm doorblijft zetten, lijkt me die kans erg realistisch
Barthez heeft ermee wel heel wat gewonnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef DeTolk het volgende:
Gomes moet gewoon mee naar het WK . Topkeeper. alhoewel hij af en toe net Barthez is.,
Je zal maar Zoetebier hetenquote:Doelman Gomes kreeg meeste speelminuten
De eerste seizoenshelft heeft Gomes de meeste speelminuten (2250) van Hiddink gekregen. De doelman van PSV miste vanwege een blessure alleen de thuiswedstrijd tegen RBC. PSV speelde in totaal 26 officiële wedstrijden waarvan 18 in de competitie, zes in de Champions League, één in de beker en één om de JC-schaal. Timmy Simons begon als enige in alle wedstrijden in de basis. Cocu en Ooijer misten slechts één wedstrijd. (PSV-Netwerk)
quote:PSV lijkt mee te willen werken aan een vertrek van Gomes. De Eindhovenaren spraken dinsdagmiddag met een delegatie van Corinthians over een transfer van de Braziliaanse doelman.
'We zijn erover in gesprek', bevestigde technisch directeur en trainer Guus Hiddink aan De Telegraaf. 'Het is een grote club en hij kan daar veel gaan verdienen. Ik heb afgelopen zomer zijn contract open laten breken en er een goede som ingebracht, anders had Gomes nu zomaar kunnen vertrekken.'
Corinthians zou zelfs willen proberen om Gomes per direct naar São Paulo te halen, aangezien de Braziliaanse competitie in april aanvangt en de club de 25-jarige keeper er graag dan al bij wil hebben. Voor de goalie zelf zou dat een manier zijn om zich wat meer in de kijker te spelen bij bondscoach Carlos Alberto Parreira zo vlak voor het WK in Duitsland.
Hiddink zou bereid zijn aan zo'n versnelde overgang mee te werken en Edwin Zoetebier de laatste wedstrijden te laten keepen. 'Daar moet je dan niet al te kruimelig over doen.' (VI)
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Echt Hiddink, snel nog even de keeper verkopen en 'm dan peren
Ikke ikke ikke
[afbeelding]
Hoho, ik vind het geem topper. Dat is wat andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Aldostuta vindt hem nog steeds niet best hoor Suijk. Dus niet alle criticasters.
Mijn genuanceerde aard laat Derksen maar in beperkte mate toe. Kennelijk had jij dat nog nooit opgemerkt!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ben je nou de Derksen in je aan het verloochenen??
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ligt volledig aan jullie, dat zul je begrijpen....quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar ik vrees dan wel dat ik niet de enige ben die dat nog niet opgemerkt had.
Maar Aldostuta heeft ook een grote Ajax-brilquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Aldostuta vindt hem nog steeds niet best hoor Suijk. Dus niet alle criticasters.
Jaaa!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij blijft!
quote:'Als ik hier goed blijf spelen, zal de bondscoach van Brazilië dat ook zien. Natuurlijk is Corinthians een grote club en kan ik daar veel geld verdienen, maar als zij de clausule van negen miljoen niet willen betalen, blijft PSV mijn club.'
PSV wil het tot 2008 lopende contract van Gomes openbreken en verlengen tot 2011, zo liet technisch manager Stan Valckx weten. De keeper is bezig aan zijn tweede seizoen in Eindhovense dienst.
[/quote]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:27 schreef Garlic_Sauce het volgende:
'BLIJFT' impliceert anders dat het juist wel zijn club is.
quote:Maar je hebt gelijk Aldostuta, PSV is inderdaad niet jouw club![]()
Maar hoeveel clubs kunnen/willen 9 miljoen neerleggen voor een keeper...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:06 schreef DrDentz het volgende:
Staat volgend jaar ook nog onder lat? er zijn meer clubs dan Corinthians
Alleen de grote clubs lijkt mij maar die zijn over het algemeen al voorzien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
vast wel wat, voor een goede keeper
Ik heb er geen problemen mee, nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar aldo staat waarschijnlijk te juichen nu deze overschatte goalie het doel van PSV blijft verdedigen...
Wij ook niet. Allebei blij. Biertje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, nee.
Wie is Waterreusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Goede zaak voor PSV denk ik. Wordt hij de nieuwe Waterreus?
JIj vind hem overschat en niet zo goed als de Steek?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:06 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, nee.
Ik zie hem toch wel als de opvolger van Dida bij het Braziliaanse elftal. Hij moet nog leren, maar hij is nog jong en keepers worden met de jaren eigenlijk alleen maar beter. Hopelijk tekent hij snel een sterk verbeterd contract voor lange tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
JIj vind hem overschat en niet zo goed als de Steek?
Gomes heft het in zich om 's werelds beste keeper te worden, maar moet nog wel wat leren hier en daar.
Gomes is de ideale penalty-keeper;quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zie hem toch wel als de opvolger van Dida bij het Braziliaanse elftal. Hij moet nog leren, maar hij is nog jong en keepers worden met de jaren eigenlijk alleen maar beter. Hopelijk tekent hij snel een sterk verbeterd contract voor lange tijd.
off-topic: Ik vind Stekelenburg persoonlijk een erg overschatte keeper. Hij komt op mij over als een erg nerveuze keeper die weinig uitstraalt. Ik zou persoonlijk liever een penalty nemen op Stekelenburg dan op Gomes.
quote:
quote:"Heel blij"
"PSV is fantastisch", zei Gomes in een reactie op zijn tot 2011 verlengde contract. "Ik ben hier heel blij mee. Mijn gezin voelt zich thuis in Eindhoven de club doet het hartstikke goed. Ook is er aangetoond dat als er veel spelers vertrokken, dat dat goed opgevangen werd." Gomes onderstreepte zijn besluit door te zeggen dat hij niet voor het geld heeft gekozen. "Ik had in Brazilië meer kunnen verdienen, maar ik heb gekozen voor mijn gevoel. Daarnaast is ook de levenskwaliteit hier geweldig. São Paulo (de stad van Corinthians, de club die naar zijn diensten hengelde, red.) is een miljoenenstad, mijn vrouw en ik hebben een klein kindje. Hier kunnen we rustig over straat, zonder enig gevaar. Dat telt ook mee. Ik ben heel blij." Bij PSV komt Gomes volgens Guus Hiddink nu in de hogere rangen qua salaris. "Hij hoort inderdaad bij de beter verdienende spelers, en dat is gezien zijn prestaties volledig terecht. Dat heeft hij zeker bewezen."
Ik vind hem zwaar overschat ja. Dat Steek beter zou zijn heb niet niet beweerd hoor (althans niet recent....).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
JIj vind hem overschat en niet zo goed als de Steek?
Gomes heft het in zich om 's werelds beste keeper te worden, maar moet nog wel wat leren hier en daar.
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed kut.
Zou ideale keeper zijn voor elke club.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vind hem zwaar overschat ja. Dat Steek beter zou zijn heb niet niet beweerd hoor (althans niet recent....).
Een wereldkeeper zal hij niet worden, daarvoor is hij te incompleet.
Die begrijp ik even niet.quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef okee6 het volgende:
Farfán komt oorspronkelijk uit de armere wijken, kan wel begrijpen dat ie dan niet zo snel Nederlands spreekt.
Ja en nee, de overgang is voor hem groter dan voor Gomes. Laten we zeggen dat het leven voor Gomes veel overzichtelijker is en dat Gomes dat ook makkelijker oppikt. Gomes steunde bijvoorbeeld Hiddink juist bij de groepsvorming, Farfán daarentegen moest door Hiddink apart bewerkt worden. Vandaar ook dat hij zo explosief gegroeid is, na een rustige start bij PSV. Vergelijk dan weer met Beasley, die kent niet die survive wil, waardoor hij weer wat geleidelijker rijpt. Al hebben zowel Gomes als Farfán wel wat meer talent in huisquote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die begrijp ik even niet.
Waar een wil is, is een weg toch?
Hij spreekt ook slecht Spaans bedoel je? Van Portugees of Spaans naar Nederlands is vrijwel dezelfde stap hoor, Gomes heeft vermoedelijk een andere mentaliteit.quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef okee6 het volgende:
Farfán komt oorspronkelijk uit de armere wijken van Lima, kan wel begrijpen dat ie dan niet zo snel Nederlands spreekt.
Nee hoor; deels armoe, maar ook ziekte in de familie, kidnaps, noem maar op. Gomes blijft nu ook wel mede om die criminaliteit liever in Nederland, maar voor Farfán was het privé gewoon even zwaarder om te komen tot waar hij nu is. Trouwens, Farfán is degene die meestens Aissati en Afellay naar de club rijdt van het station. Dus groepsspeler is hij op die manier alsnog een beetje. Hij is een stuk vrolijker als toen ie net kwam.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef cultheld het volgende:
Hij bedoelt dat Farfán uit een achterstandswijk komt en gaat er vanuit dat Farfán weinig onderwijs heeft genoten (en daardoor minder snel een taal zal oppikken).
Langzaam maar zeker dringt de Herdgang-mentaliteit tot hem door.quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee hoor; deels armoe, maar ook ziekte in de familie, kidnaps, noem maar op. Gomes blijft nu ook wel mede om die criminaliteit liever in Nederland, maar voor Farfán was het privé gewoon even zwaarder om te komen tot waar hij nu is. Trouwens, Farfán is degene die meestens Aissati en Afellay naar de club rijdt van het station. Dus groepsspeler is hij op die manier alsnog een beetje. Hij is een stuk vrolijker als toen ie net kwam.
Als je niet wilt toegeven dat dat een blunder was......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:
Ik weet niet of dat een blunder is. Gomes is goed, maar Brazilië heeft op iedere positie veel uitstekende spelers. Ook een Baptista wordt thuis gelaten.
Hij heeft z'n contract vorig jaar verlengd. Zal dus wel flink prijzig zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoelang zou PSV Gomes nog kunnen behouden voor de cub ?
Het is dat dat Gomes zijn voorbeeld was vroeger, maar ik vind dat eerder een belediging. Gomes won al eerder het onderlinge duel met hem. En nu staat hij te keepen voor Brazilië, waar Dida wijselijk voor heeft bedankt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef koningdavid het volgende:
Gomes is gewoon goed. De commentator noemde hem vanavond zelfs Dida.
Of een clausule van 12 miljoen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft z'n contract vorig jaar verlengd. Zal dus wel flink prijzig zijn.
Lijkt wel op een line out bij rugby, zo hoog als Gomes komtquote:
Hij heeft nog 3.5 jaar contract, volgens mij hoeft ie helemaal niet weg.quote:Op zondag 3 december 2006 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven die kerel hij is te goed. Dit is wel zijn laatste seizoen in eindhoven lijkt me.
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.quote:
Discuswerpenquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.
Op andere gebieden van atletiek zal ie misschien ook niet slechts zijn trouwens.![]()
Echt? Tof dat je dat even met ons deelt, man!quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef Wiiii het volgende:
Gomes gaat de beste keeper allertijden worden.
Het had er pas uitgezien als hij er een had doorgelatenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef The_Verve het volgende:
Wat een keeper. Beste keeper die ik ooit live in een stadion heb mogen aanschouwen (vanavond). Kan ook geen betere opnoemen wereldwijd.
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die eerste was op de lat gegaan en die 2e had hij moeten pakken
Ik denk dat die eerste er niet in vloog maar better safe then sorry.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Die tweede gaat er alleen in omdat Lamey de bal lichtjes aanraakt en daardoor iets van koers veranderd. Ik heb die goal wel een stuk of 30 keer bekeken die dag.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Ach, als Roorda bij jullie in het doel had gestaan en Gomes bij ons, dan had Grunn deze wedstrijd gewonnenquote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je zonder hulp van PSV-verdedigers niet kan scoren tegen Gomes
Wat zei die.quote:
De warm up van Gomes is inmiddels een traditiequote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef leolinedance het volgende:
Altijd een feest met Gomes in het stadion. Jalala jalala Gomes Gomes!![]()
In het stadion begint iedereen al voor hem te zingen voordat ie ook maar 1 redding heeft verricht![]()
![]()
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleverenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind hem nu eigenlijk al in het rijtje Czech VD Sar horen. Daaronder komt de rest.
Voor minder moet hij het absoluut niet doen ook. 100% zeker dat hij het niveau van een absolute topclub aankan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleveren.
Gomes 1 miljoen euro. Fehér 8 ton lees ik net, valt nog mee. Voor Culina is wel meer betaald: 1.2 miljoen euroquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel koste die clown eigenlijk?
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3.5 jaar contract, volgens mij hoeft ie helemaal niet weg.
huhquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011
Als clubs Gomes willen hebben zullen ze minimaal 20 miljoen euro op tafel moeten leggen.
NEE!, harde valuta en anders niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
huh
Kan je dat niet gewoon overmaken dan ofzo?
quote:
20 miljoen voor een keeper? Al is Gomes wel de beste keeper ter wereld (staat in ieder geval in de top 3)quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011
Als clubs Gomes willen hebben zullen ze minimaal 20 miljoen euro op tafel moeten leggen.
Een keeper kan net zo goed als een spits de wedstrijd beslissen. We hebben het bij PSV al vaker als 1x gezien. Hij is zeker zo belangrijk als Farfan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
20 miljoen voor een keeper? Al is Gomes wel de beste keeper ter wereld (staat in ieder geval in de top 3)
Hij is het belangrijkste in het team samen met Cocu, jullie hadden best wel wat punten verloren als gomes er niet had gestaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een keeper kan net zo goed als een spits de wedstrijd beslissen. We hebben het bij PSV al vaker als 1x gezien. Hij is zeker zo belangrijk als Farfan.
En dan vind ik Gomes in wat hij doet nog wel een maatje beter dan Farfan. Hij staat er tenminste ALTIJD!
Dus waarom zou dit niet mogelijk zijn?
18 a 20 miljoen of zo, maar die blonk uit op een groot toernooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:53 schreef cultheld het volgende:
Wat betaalde Chelsea voor Cech eigenlijk?
10 miljoenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
18 a 20 miljoen of zo, maar die blonk uit op een groot toernooi
Grappig eigenlijk hoe alles kan veranderen. Als je ziet hoe sceptisch iedereen was toen Gomes hierheen kwam en sommigen hem al 'De Arabier' noemde...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Hélton was in het seizoen 2004/05 bij União Leiria de beste keeper van de Superliga en verdiende een transfer naar FC Porto. Co zette hem eerst op de bank, maar bracht hem later toch in als vervanger van clubheld Vitor Baía.
Prima keeper, maar niet beter dan Gomes als je het mij vraagt.
Het is nog steeds een Arabier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk hoe alles kan veranderen. Als je ziet hoe sceptisch iedereen was toen Gomes hierheen kwam en sommigen hem al 'De Arabier' noemde...
Die bijnaam was vanwege zijn uiterlijk. Hij ziet er nog steeds een beetje zo uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef DeVinger het volgende:
want?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Braziliëop deze aardkloot
Was hij altijd al, maar ze hadden Dida op doelquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Brazilië
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Deze redding mag er ook wel weer wezen:
[afbeelding]Gomes
.
was drente volgens mij. Maar ik vind het een supergast (ben voor Feyenoord ook in deze barre decennia). Wat ik ook sympathiek vond was dat hij ook aangaf in een interfview met de Nos dat hij het ook voor de camera lui en dergelijke rot vond dat ze ook op kerst moeten werken. Eindelijk een voetballer die aan andere mensen denkt. Ook de manier hoe hij meeleeft en hoe hij keept wat een topper!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Drenthe hielp ie, was leuk ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef kollie het volgende:
Ik blijf het zeggen: wereldkeeper!
Lekkere redding samen met Salcidoquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Deze redding mag er ook wel weer wezen:
[afbeelding]Gomes
.
Haha, PSV heerstquote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen moeten ze dan Ronaldinho, Ego´o of Marquez verkopen.
Anders kan hij ballen gaan vangen in het mini stadion
1992?! Ga eens gauw naar bed kleine dreumel!quote:Op donderdag 28 december 2006 02:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Haha, PSV heerst. Maar Gomes kan wel lekker in het Mini Estadi keepen, beter dan die kutstadions in de eredivisie
![]()
Marquez wordt binnenkort toch ook Spanjool?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen moeten ze dan Ronaldinho, Ego´o of Marquez verkopen.
Anders kan hij ballen gaan vangen in het mini stadion
NEe maar ik heb ergens gelezen dat Marquez al min of meer zeker is, slechts een kwestie van (weinig) tijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldinho misschien ook wel, maar een paspoort krijg je niet bij een pakje boter
Laag bij de gronds effectbejag van die verslaggever.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:59 schreef kollie het volgende:
Net even de beelden van Studio Voetbal terug gezien. Ontroerend. Gomes![]()
Daar heb je wel een punt, die verslaggever was er wel duidelijk op uit.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef MrSleep het volgende:
Dat idee had ik inderdaad ook. Als verslaggever even over iets gevoeligs beginnen en je krijgt 'mooie' beelden![]()
Misschien wel ja, maar toch blijven het mooie beelden.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, die verslaggever was er wel duidelijk op uit.
Het hoort niet, vind ikquote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef kollie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar toch blijven het mooie beelden.
Tjah, daar kun je over twisten. Laten we dat in een ander topic doen, niet in dit prachtige topicquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:58 schreef Beschouw het volgende:
Gomes. Beter dan Yashin en Gordon Banks..
Dat vind ik nog steeds zo'n onzin he. Het was niet alsof ze met zn 2en tegelijk in de goal stonden ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Beschouw het volgende:
Heinz Kroket is voorlopig nog onaantastbaar. Weliswaar heeft PSV zijn record gebroken, maar dat gebeurde met twee keepers. Telt dus niet.
Ik vind het geweldig dat er waardering is voor Gomes buiten Eindhoven, maar als je zegt dat 1 speler een club het kampioenschap bezorgd, doe je de rest van het team tekort. Die 56 goals gaan er niet vanzelf in bijvoorbeeld. En tel eens hoeveel kansen PSV tegen krijgt in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdomd, eens een leuke sfeeractie bij psv. Mooi gebaar naar een keeper die psv dit jaar kampioen heeft gemaakt...
Wat een held is het tochquote:
Tweede.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Gomes een held is. Ik ben benieuwd waar wij hadden gestaan als wij hem in de goal hadden staan.![]()
En Farfan en Koné in de spits, Cocu op het middenveld en Alex in de verdediging?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Gomes een held is. Ik ben benieuwd waar wij hadden gestaan als wij hem in de goal hadden staan.![]()
Dan had ie naast mij op de tribune in Eindhoven gestaan vermoed ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
En Farfan en Koné in de spits, Cocu op het middenveld en Alex in de verdediging?
NEEquote:Op zondag 21 januari 2007 01:04 schreef RayMania het volgende:
Tijd dat Gomes eens naar een andere club verhuist.
quote:22/1/2007 - Gomes verbijsterd door eerbetoon van PSV-fans
In het Brabants Dagblad laat Heurelho Gomes weten overdonderd en verbijsterd te zijn over het indrukwekkende eerbetoon aan de doelman. De Eindhovense aanhang had voor de gelegenheid de gehele West-tribune versierd met kleuren van de Braziliaanse vlag. Bovendien hing er een enorm spandoek met daarop een lovende tekst over de keeper en waren er twee megahandschoenen te bewonderen. De 25-jarige Braziliaanse keeper noemt het zelfs de mooiste triomf in zijn loopbaan.
PSV Netwerk
"Sommige spelers krijgen zo'n eerbetoon aan het eind van hun carriere of als ze een club verlaten. Dat dit midden in het seizoen gebeurt, is heel erg bijzonder. Al het werk wat ik voor PSV doe en gedaan heb, wordt zo honderd keer terugbetaald. Dat geeft wel aan dat PSV een grote, hechte familie is. In alle geledingen van de club voel je warmte. Ik heb, door het overlijden van mijn vader, een moeilijk jaar gehad. Daarom is dit een heel belangrijk moment in mijn carrière. Ik ben dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Het is de mooiste prijs die ik ooit gewonnen heb. Ik hoop de fans ooit terug te kunnen betalen wat ze voor mij gedaan hebben. Ik zal ze proberen te bedanken met mijn werk op het veld", aldus een geëmotioneerde Gomes.
Emerson en Cicinho zijn geblesseerd, en Emerson mag al ex-international worden genoemd. Die Dudu en Elano heeft Dunga tot nu toe volgens mij altijd opgeroepen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
De trainer wil gewoon veel spelers testen. Emerson, Cicinho, Cris, Baptista en Daniel Carvalho zijn ook niet opgeroepen. Dudú, Elano, Tinga en clown Helton zijn wel opgeroepen. Uiteindelijk zit Gomes er wel bij denk ik.
Niet beter dan Gomes, wel een prima keeper hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef mcyodogg het volgende:
Dat ie Julio Cesar oproept kan ik inkomen. Die draait een superseizoen met Inter. Maar die Helton van Porto is toch niets bijzonders?
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een keeper, behoort serieus tot een van de beste keepers ter wereld.
Dat mag ik toch hopen ja. 15 M minimaal toch. Maar ik wil helemaal niet dat hij gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:18 schreef ASSpirine het volgende:
Als er ooit een recordbedrag wordt uitgegeven voor een keeper dan zal het wel Gomes worden
PSV ies mijn cloepquote:Op woensdag 21 februari 2007 04:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk wil hij zelf ook langer blijven
Vastleggen tot 2020 als het kan
Daar gaat het niet om, jullie kennen dit fanzine wsl niet maar het is zeer uitzonderlijk dat ze een speler van een andere club zo de hemel in prijzen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef cultheld het volgende:
Alleen weet Kevin Whitcher waarschijnlijk niet dat Gomes het liefst naar Spanje of Italië gaat.
nou ik zag hem van dichtbij toch bijzondere dingen doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond Gomes niet super gisteren trouwens. Dit is de normale Gomes, nog niet de piekende Gomes.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:15 schreef Radegast het volgende:
Dat balletje van Rosicky had ie anders best klem mogen hebben.![]()
Er zaten een paar goede reddingen bij, paar mindere acties ook. Denk dat hij nog wel beter kan. Werd ook niet heel uitvoerig getest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik zag hem van dichtbij toch bijzondere dingen doen.
Nou, hij bood toch zeker 2x redding, waar een 'normale' keeper het waarschijnlijk niet was gelukt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond Gomes niet super gisteren trouwens. Dit is de normale Gomes, nog niet de piekende Gomes.
ikke niet, vanaf oost zag hij er minder erg uit, ik vond die bal die Gomes met één hand uit de luch plukte in zn val eigenlijk nog mooierquote:
Maar jij zag ook rood voor Senderosquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ikke niet, vanaf oost zag hij er minder erg uit,
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Rubbereend nog berichtjes gestuurd naar DG zoals 2 ?? jaar geleden?
ja, dat vonden alle PSVers natuurlijk. Ik vond ook dat Henry rood had moeten hebben!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jij zag ook rood voor Senderos
Nee maar toen had je toch zo berichtje naar dat sms scorebord gestuurd van iets van groetjes aan alle fokkers behalve dg ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat staat in Hools
2 jaar geleden had ik zn nummer nog niet volgens mij
pfff geen idee meer, zou best kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar toen had je toch zo berichtje naar dat sms scorebord gestuurd van iets van groetjes aan alle fokkers behalve dg ofzoOf was dat iemand anders?
Selectief geheugen! Dat was jij eend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pfff geen idee meer, zou best kunnen
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:10 schreef MrSleep het volgende:
[..]
1992?! Ga eens gauw naar bed kleine dreumel!
TS is een beetje een saai figuur zonder enige inspiratie om iets leuks te verzinnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:37 schreef DeVinger het volgende:
Waarom geen leuke TT?
Mwa soms saai danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
Ik zal het nieuwe topic wel openen
en Bos je bent niet saai hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |