nee die heeft PSV nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Jnk18 het volgende:
Gelukkig heeft psv GOmez
Mooiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gomez dus weg na dit seizoen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zag ik daar Addo nou ook warm lopen ?
ja iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Europa dit ziet zal hij snel verkocht worden
??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:09 schreef Tommeke het volgende:
Oeeehhh! Jammer!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef Elusive het volgende:
colina weer door de bocht met z'n ex-ajax arrogantie
Sukkelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef Elusive het volgende:
colina weer door de bocht met z'n ex-ajax arrogantie
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:11 schreef twi het volgende:
Jeroen Grueter komt met z'n elleboog tot aan wat anders bij Gomes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof anders dat ie het aardig naar zijn zin heeft in Eindhoven, en buiten dat om heeft ie ook nog een doorlopend contract. Rest alleen nog de vraag hoeveel miljoen men wil besteden aan een keeper, want ik ben bang dat ie voor minder dan 20 niet de deur uit komt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Europa dit ziet zal hij snel verkocht worden
Ik denk dat Gomes nog wel 2 á 3 seizoenen blijft. Daarna naar Barcelona of AC Milan denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Als Arsene op zit te letten speelt 'ie komend seizoen in London.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Tallie1982 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! IK KEEK VERDOMME ZET ER DAN BIJ WAT VOOR SPOILER
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Als je geen geld wilt uitgeven , kan je ook niks kopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Toch jammer dat PSV geen aanvaller heeft kunnen aantrekken afgelopen winter..
iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]!!! IK KEEK VERDOMME ZET ER DAN BIJ WAT VOOR SPOILER
Ik zou 't raar vinden, zeker gezien de keeperssituatie bij Milan en Arsenal. Toch twee ploegen die al vaak genoeg live hebben kunnen zien wat voor 'n wereldkeeper 'ie is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomes nog wel 2 á 3 seizoenen blijft. Daarna naar Barcelona of AC Milan denk ik.
Commentator bedoelt duiken denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Gomes springt veel hoger dan de commentator zei:
[afbeelding]
Hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik geloof anders dat ie het aardig naar zijn zin heeft in Eindhoven, en buiten dat om heeft ie ook nog een doorlopend contract. Rest alleen nog de vraag hoeveel miljoen men wil besteden aan een keeper, want ik ben bang dat ie voor minder dan 20 niet de deur uit komt.![]()
Toen gaf Sansoni hem een extra zetje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
Dat blijft een mooie foto , in die wedstrijd heeft ie toch de punten voor PSV gepakt , al had ik dat liever anders gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
Hij is geloof ik voor 13 miljoen euro op te halen: Geen geld voor zo'n wereldkeeper en -mensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou 't raar vinden, zeker gezien de keeperssituatie bij Milan en Arsenal. Toch twee ploegen die al vaak genoeg live hebben kunnen zien wat voor 'n wereldkeeper 'ie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |