Het is nog steeds een Arabier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk hoe alles kan veranderen. Als je ziet hoe sceptisch iedereen was toen Gomes hierheen kwam en sommigen hem al 'De Arabier' noemde...
Die bijnaam was vanwege zijn uiterlijk. Hij ziet er nog steeds een beetje zo uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef DeVinger het volgende:
want?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Braziliëop deze aardkloot
Was hij altijd al, maar ze hadden Dida op doelquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Brazilië
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Deze redding mag er ook wel weer wezen:
[afbeelding]Gomes
.
was drente volgens mij. Maar ik vind het een supergast (ben voor Feyenoord ook in deze barre decennia). Wat ik ook sympathiek vond was dat hij ook aangaf in een interfview met de Nos dat hij het ook voor de camera lui en dergelijke rot vond dat ze ook op kerst moeten werken. Eindelijk een voetballer die aan andere mensen denkt. Ook de manier hoe hij meeleeft en hoe hij keept wat een topper!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Drenthe hielp ie, was leuk ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef kollie het volgende:
Ik blijf het zeggen: wereldkeeper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |