Lijkt wel op een line out bij rugby, zo hoog als Gomes komtquote:
Hij heeft nog 3.5 jaar contract, volgens mij hoeft ie helemaal niet weg.quote:Op zondag 3 december 2006 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven die kerel hij is te goed. Dit is wel zijn laatste seizoen in eindhoven lijkt me.
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.quote:
Discuswerpenquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.
Op andere gebieden van atletiek zal ie misschien ook niet slechts zijn trouwens.![]()
Echt? Tof dat je dat even met ons deelt, man!quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef Wiiii het volgende:
Gomes gaat de beste keeper allertijden worden.
Het had er pas uitgezien als hij er een had doorgelatenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef The_Verve het volgende:
Wat een keeper. Beste keeper die ik ooit live in een stadion heb mogen aanschouwen (vanavond). Kan ook geen betere opnoemen wereldwijd.
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die eerste was op de lat gegaan en die 2e had hij moeten pakken
Ik denk dat die eerste er niet in vloog maar better safe then sorry.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Die tweede gaat er alleen in omdat Lamey de bal lichtjes aanraakt en daardoor iets van koers veranderd. Ik heb die goal wel een stuk of 30 keer bekeken die dag.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Ach, als Roorda bij jullie in het doel had gestaan en Gomes bij ons, dan had Grunn deze wedstrijd gewonnenquote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je zonder hulp van PSV-verdedigers niet kan scoren tegen Gomes
Wat zei die.quote:
De warm up van Gomes is inmiddels een traditiequote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef leolinedance het volgende:
Altijd een feest met Gomes in het stadion. Jalala jalala Gomes Gomes!![]()
In het stadion begint iedereen al voor hem te zingen voordat ie ook maar 1 redding heeft verricht![]()
![]()
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleverenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind hem nu eigenlijk al in het rijtje Czech VD Sar horen. Daaronder komt de rest.
Voor minder moet hij het absoluut niet doen ook. 100% zeker dat hij het niveau van een absolute topclub aankan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleveren.
Gomes 1 miljoen euro. Fehér 8 ton lees ik net, valt nog mee. Voor Culina is wel meer betaald: 1.2 miljoen euroquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel koste die clown eigenlijk?
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3.5 jaar contract, volgens mij hoeft ie helemaal niet weg.
huhquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011
Als clubs Gomes willen hebben zullen ze minimaal 20 miljoen euro op tafel moeten leggen.
NEE!, harde valuta en anders niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
huh
Kan je dat niet gewoon overmaken dan ofzo?
quote:
20 miljoen voor een keeper? Al is Gomes wel de beste keeper ter wereld (staat in ieder geval in de top 3)quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
4,5 jaar zelfs, tot de zomer van 2011
Als clubs Gomes willen hebben zullen ze minimaal 20 miljoen euro op tafel moeten leggen.
Een keeper kan net zo goed als een spits de wedstrijd beslissen. We hebben het bij PSV al vaker als 1x gezien. Hij is zeker zo belangrijk als Farfan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
20 miljoen voor een keeper? Al is Gomes wel de beste keeper ter wereld (staat in ieder geval in de top 3)
Hij is het belangrijkste in het team samen met Cocu, jullie hadden best wel wat punten verloren als gomes er niet had gestaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een keeper kan net zo goed als een spits de wedstrijd beslissen. We hebben het bij PSV al vaker als 1x gezien. Hij is zeker zo belangrijk als Farfan.
En dan vind ik Gomes in wat hij doet nog wel een maatje beter dan Farfan. Hij staat er tenminste ALTIJD!
Dus waarom zou dit niet mogelijk zijn?
18 a 20 miljoen of zo, maar die blonk uit op een groot toernooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:53 schreef cultheld het volgende:
Wat betaalde Chelsea voor Cech eigenlijk?
10 miljoenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
18 a 20 miljoen of zo, maar die blonk uit op een groot toernooi
Grappig eigenlijk hoe alles kan veranderen. Als je ziet hoe sceptisch iedereen was toen Gomes hierheen kwam en sommigen hem al 'De Arabier' noemde...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Hélton was in het seizoen 2004/05 bij União Leiria de beste keeper van de Superliga en verdiende een transfer naar FC Porto. Co zette hem eerst op de bank, maar bracht hem later toch in als vervanger van clubheld Vitor Baía.
Prima keeper, maar niet beter dan Gomes als je het mij vraagt.
Het is nog steeds een Arabier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk hoe alles kan veranderen. Als je ziet hoe sceptisch iedereen was toen Gomes hierheen kwam en sommigen hem al 'De Arabier' noemde...
Die bijnaam was vanwege zijn uiterlijk. Hij ziet er nog steeds een beetje zo uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef DeVinger het volgende:
want?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Braziliëop deze aardkloot
Was hij altijd al, maar ze hadden Dida op doelquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef Dos37 het volgende:
Hij is tegenwoordig toch wel de nummer 1 in Brazilië
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Deze redding mag er ook wel weer wezen:
[afbeelding]Gomes
.
was drente volgens mij. Maar ik vind het een supergast (ben voor Feyenoord ook in deze barre decennia). Wat ik ook sympathiek vond was dat hij ook aangaf in een interfview met de Nos dat hij het ook voor de camera lui en dergelijke rot vond dat ze ook op kerst moeten werken. Eindelijk een voetballer die aan andere mensen denkt. Ook de manier hoe hij meeleeft en hoe hij keept wat een topper!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Drenthe hielp ie, was leuk ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Wel leuk om te zien hoe die greene hielp toen ie kramp had... blijkbaar is het nog een aardige gozer ook
Wat een onzin...quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:22 schreef kollie het volgende:
Ik blijf het zeggen: wereldkeeper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |