Lijkt wel op een line out bij rugby, zo hoog als Gomes komtquote:
Hij heeft nog 3.5 jaar contract, volgens mij hoeft ie helemaal niet weg.quote:Op zondag 3 december 2006 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Niet te geloven die kerel hij is te goed. Dit is wel zijn laatste seizoen in eindhoven lijkt me.
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.quote:
Discuswerpenquote:Op zondag 3 december 2006 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ie nog een keer stopt met keepen kan ie altijd nog hoogspringer worden.
Op andere gebieden van atletiek zal ie misschien ook niet slechts zijn trouwens.![]()
Echt? Tof dat je dat even met ons deelt, man!quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef Wiiii het volgende:
Gomes gaat de beste keeper allertijden worden.
Het had er pas uitgezien als hij er een had doorgelatenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef The_Verve het volgende:
Wat een keeper. Beste keeper die ik ooit live in een stadion heb mogen aanschouwen (vanavond). Kan ook geen betere opnoemen wereldwijd.
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..quote:Op zondag 10 december 2006 00:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die eerste was op de lat gegaan en die 2e had hij moeten pakken
Ik denk dat die eerste er niet in vloog maar better safe then sorry.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Die tweede gaat er alleen in omdat Lamey de bal lichtjes aanraakt en daardoor iets van koers veranderd. Ik heb die goal wel een stuk of 30 keer bekeken die dag.quote:Op zondag 10 december 2006 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die eerste was onderkant lat erin gevlogen..
Die 2e is onhoudbaar.
Ach, als Roorda bij jullie in het doel had gestaan en Gomes bij ons, dan had Grunn deze wedstrijd gewonnenquote:Op zondag 10 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je zonder hulp van PSV-verdedigers niet kan scoren tegen Gomes
Wat zei die.quote:
De warm up van Gomes is inmiddels een traditiequote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef leolinedance het volgende:
Altijd een feest met Gomes in het stadion. Jalala jalala Gomes Gomes!![]()
In het stadion begint iedereen al voor hem te zingen voordat ie ook maar 1 redding heeft verricht![]()
![]()
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleverenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind hem nu eigenlijk al in het rijtje Czech VD Sar horen. Daaronder komt de rest.
Voor minder moet hij het absoluut niet doen ook. 100% zeker dat hij het niveau van een absolute topclub aankan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht dat Barcelona, AC Milan en Bayern München zich wel voor Gomes zullen melden in de zomer. Gelukkig wil hij niet met alle geweld persé weg, dus zal hij een hoop euro's opleveren.
Gomes 1 miljoen euro. Fehér 8 ton lees ik net, valt nog mee. Voor Culina is wel meer betaald: 1.2 miljoen euroquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef DeVinger het volgende:
Hoeveel koste die clown eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |