Lekkere redding samen met Salcidoquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
Deze redding mag er ook wel weer wezen:
[afbeelding]Gomes
.
Haha, PSV heerstquote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen moeten ze dan Ronaldinho, Ego´o of Marquez verkopen.
Anders kan hij ballen gaan vangen in het mini stadion
1992?! Ga eens gauw naar bed kleine dreumel!quote:Op donderdag 28 december 2006 02:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Haha, PSV heerst. Maar Gomes kan wel lekker in het Mini Estadi keepen, beter dan die kutstadions in de eredivisie
![]()
Marquez wordt binnenkort toch ook Spanjool?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen moeten ze dan Ronaldinho, Ego´o of Marquez verkopen.
Anders kan hij ballen gaan vangen in het mini stadion
NEe maar ik heb ergens gelezen dat Marquez al min of meer zeker is, slechts een kwestie van (weinig) tijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ronaldinho misschien ook wel, maar een paspoort krijg je niet bij een pakje boter
Laag bij de gronds effectbejag van die verslaggever.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:59 schreef kollie het volgende:
Net even de beelden van Studio Voetbal terug gezien. Ontroerend. Gomes![]()
Daar heb je wel een punt, die verslaggever was er wel duidelijk op uit.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef MrSleep het volgende:
Dat idee had ik inderdaad ook. Als verslaggever even over iets gevoeligs beginnen en je krijgt 'mooie' beelden![]()
Misschien wel ja, maar toch blijven het mooie beelden.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, die verslaggever was er wel duidelijk op uit.
Het hoort niet, vind ikquote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef kollie het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar toch blijven het mooie beelden.
Tjah, daar kun je over twisten. Laten we dat in een ander topic doen, niet in dit prachtige topicquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:58 schreef Beschouw het volgende:
Gomes. Beter dan Yashin en Gordon Banks..
Dat vind ik nog steeds zo'n onzin he. Het was niet alsof ze met zn 2en tegelijk in de goal stonden ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:25 schreef Beschouw het volgende:
Heinz Kroket is voorlopig nog onaantastbaar. Weliswaar heeft PSV zijn record gebroken, maar dat gebeurde met twee keepers. Telt dus niet.
Ik vind het geweldig dat er waardering is voor Gomes buiten Eindhoven, maar als je zegt dat 1 speler een club het kampioenschap bezorgd, doe je de rest van het team tekort. Die 56 goals gaan er niet vanzelf in bijvoorbeeld. En tel eens hoeveel kansen PSV tegen krijgt in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdomd, eens een leuke sfeeractie bij psv. Mooi gebaar naar een keeper die psv dit jaar kampioen heeft gemaakt...
Wat een held is het tochquote:
Tweede.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Gomes een held is. Ik ben benieuwd waar wij hadden gestaan als wij hem in de goal hadden staan.![]()
En Farfan en Koné in de spits, Cocu op het middenveld en Alex in de verdediging?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Gomes een held is. Ik ben benieuwd waar wij hadden gestaan als wij hem in de goal hadden staan.![]()
Dan had ie naast mij op de tribune in Eindhoven gestaan vermoed ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
En Farfan en Koné in de spits, Cocu op het middenveld en Alex in de verdediging?
NEEquote:Op zondag 21 januari 2007 01:04 schreef RayMania het volgende:
Tijd dat Gomes eens naar een andere club verhuist.
quote:22/1/2007 - Gomes verbijsterd door eerbetoon van PSV-fans
In het Brabants Dagblad laat Heurelho Gomes weten overdonderd en verbijsterd te zijn over het indrukwekkende eerbetoon aan de doelman. De Eindhovense aanhang had voor de gelegenheid de gehele West-tribune versierd met kleuren van de Braziliaanse vlag. Bovendien hing er een enorm spandoek met daarop een lovende tekst over de keeper en waren er twee megahandschoenen te bewonderen. De 25-jarige Braziliaanse keeper noemt het zelfs de mooiste triomf in zijn loopbaan.
PSV Netwerk
"Sommige spelers krijgen zo'n eerbetoon aan het eind van hun carriere of als ze een club verlaten. Dat dit midden in het seizoen gebeurt, is heel erg bijzonder. Al het werk wat ik voor PSV doe en gedaan heb, wordt zo honderd keer terugbetaald. Dat geeft wel aan dat PSV een grote, hechte familie is. In alle geledingen van de club voel je warmte. Ik heb, door het overlijden van mijn vader, een moeilijk jaar gehad. Daarom is dit een heel belangrijk moment in mijn carrière. Ik ben dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Het is de mooiste prijs die ik ooit gewonnen heb. Ik hoop de fans ooit terug te kunnen betalen wat ze voor mij gedaan hebben. Ik zal ze proberen te bedanken met mijn werk op het veld", aldus een geëmotioneerde Gomes.
Emerson en Cicinho zijn geblesseerd, en Emerson mag al ex-international worden genoemd. Die Dudu en Elano heeft Dunga tot nu toe volgens mij altijd opgeroepen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
De trainer wil gewoon veel spelers testen. Emerson, Cicinho, Cris, Baptista en Daniel Carvalho zijn ook niet opgeroepen. Dudú, Elano, Tinga en clown Helton zijn wel opgeroepen. Uiteindelijk zit Gomes er wel bij denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |