Daar gaat het niet om, jullie kennen dit fanzine wsl niet maar het is zeer uitzonderlijk dat ze een speler van een andere club zo de hemel in prijzen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef cultheld het volgende:
Alleen weet Kevin Whitcher waarschijnlijk niet dat Gomes het liefst naar Spanje of Italië gaat.
nou ik zag hem van dichtbij toch bijzondere dingen doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond Gomes niet super gisteren trouwens. Dit is de normale Gomes, nog niet de piekende Gomes.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:15 schreef Radegast het volgende:
Dat balletje van Rosicky had ie anders best klem mogen hebben.![]()
Er zaten een paar goede reddingen bij, paar mindere acties ook. Denk dat hij nog wel beter kan. Werd ook niet heel uitvoerig getest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik zag hem van dichtbij toch bijzondere dingen doen.
Nou, hij bood toch zeker 2x redding, waar een 'normale' keeper het waarschijnlijk niet was gelukt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond Gomes niet super gisteren trouwens. Dit is de normale Gomes, nog niet de piekende Gomes.
ikke niet, vanaf oost zag hij er minder erg uit, ik vond die bal die Gomes met één hand uit de luch plukte in zn val eigenlijk nog mooierquote:
Maar jij zag ook rood voor Senderosquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ikke niet, vanaf oost zag hij er minder erg uit,
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Rubbereend nog berichtjes gestuurd naar DG zoals 2 ?? jaar geleden?
ja, dat vonden alle PSVers natuurlijk. Ik vond ook dat Henry rood had moeten hebben!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jij zag ook rood voor Senderos
Nee maar toen had je toch zo berichtje naar dat sms scorebord gestuurd van iets van groetjes aan alle fokkers behalve dg ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat staat in Hools
2 jaar geleden had ik zn nummer nog niet volgens mij
pfff geen idee meer, zou best kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar toen had je toch zo berichtje naar dat sms scorebord gestuurd van iets van groetjes aan alle fokkers behalve dg ofzoOf was dat iemand anders?
Selectief geheugen! Dat was jij eend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pfff geen idee meer, zou best kunnen
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:10 schreef MrSleep het volgende:
[..]
1992?! Ga eens gauw naar bed kleine dreumel!
TS is een beetje een saai figuur zonder enige inspiratie om iets leuks te verzinnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:37 schreef DeVinger het volgende:
Waarom geen leuke TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |