quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef kokos het volgende:
Elisa Celina Erna.
Welkom op deze aardbol.
We kunnen weer allemaal doorgaan met F5-en dus!quote:
Evenstar en DM liggen nu wrsch in een deuk bij hun computerscherm.quote:
hehe die zullen ook wel denken.. wat een stelletje stresskippen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Evenstar en DM liggen nu wrsch in een deuk bij hun computerscherm.
Of iig later als ze het lezen.
lekker issie hequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kokos gefeliciteerd met je nichtje leuke naam
vicky wat een leukeavater
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef moussy het volgende:
Heb je je nagels al op Anitra?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet wat het is en heb altijd geld nodigiemand interesse
Maar iig fijn dat het goed is!
Ik heb ook details... wat bieden jullie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef Anitra het volgende:
ehhhmm het is hele waardevolle informatie dus erg duur
En ik heb alle details![]()
quote:Hoe plaats ik een advertentie/topic?
Geef altijd een richtprijs bij te verkopen artikelen;
quote:
Ja, onwijs. Ik ben meteen maar warm gaan douchen, maar dat was vrij pijnlijk, mijn benen tintelden helemaal. Gelukkig trok dat redelijk snel weer weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef sjak het volgende:
Tamea, wat bijzonder zeg dat iemand 'm terug gebracht heeft. Was je niet verkleumd toen je thuis kwam?
haha ik ben ook superbenieuwd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:10 schreef lcicle het volgende:
Ik kom pas feliciteren als ik weet of het een jongen of meisje is. Lekker puh
Minimaal, maar eigenlijk wil ik ook gewoon weten hoe mafkeesje nu echt heetquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:10 schreef lcicle het volgende:
Ik kom pas feliciteren als ik weet of het een jongen of meisje is. Lekker puh
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef E.T. het volgende:
naam?
Ja.
Geslacht?
Ja.
Gewicht?
Ja.
zonder deze gegevens feliciteer ik nog niet hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
nu alquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef E.T. het volgende:
Geslacht?
Ja.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef easy-going het volgende:
Als ze het geslacht en de naam maar niet zo lang geheim houden als Leah![]()
OMG dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ik hoop dat Darkmanta nog naar huis kan komen
Ben bang dat jullie anders wel heel lang moeten wachten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef livelink het volgende:
Ja, dan is het overmacht en zal iemand anders (Rewimo, Luchtbel, Anitra?) het ons toch moeten vertellen.
Hoelang heeft Leah het volgehouden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef easy-going het volgende:
Als ze het geslacht en de naam maar niet zo lang geheim houden als Leah![]()
Baby wordt binnenkort 1 als ik het goed hebquote:
Echt niet, ik heb een complete eed af moeten voor ik de kersverse papa aan de telefoon kreeg vanmiddag, dus ik houd braaf mijn mondjequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef livelink het volgende:
Ja, dan is het overmacht en zal iemand anders (Rewimo, Luchtbel, Anitra?) het ons toch moeten vertellen.
Ik denk dat in zulke omstandigheden het wel kan. Wat ik begrepen had van het personeel toen ik in het ziekenhuis lag (was toen ook noodweer) waren er een boel mensen in het ziekenhuis blijven slapen op stoelen enzo, dus denk dat ze dat daar ook wel kunnen met dit weer toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef Saffier het volgende:
Lautie was ook pas tegen middernacht thuis toen Tobias is geboren, en ik ben 's ochtends om 10.18 uur bevallen. En misschien mag Darkmanta wel een nachtje blijven? Anitra weet je of dat tot de mogelijkheden hoort?
Trouwens, ik heb Sugar nog helemaal niet gefeliciteerd met haar suikerklontje! Bij deze van harte, dat je er tijdens je zw maar weer net zo mooi uit mag zien als bij Maria en er weer net zo'n heerlijk moppie mag komen!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Evenstar en DM liggen nu wrsch in een deuk bij hun computerscherm.
Of iig later als ze het lezen.
Hahahaha ik zat al denken waar ben jequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef JMT het volgende:
Zo nu 't allemaal bekend is gemaakt door de vader himself kan ik hun nu ook volmondig van harte feliciteren met hun lieve dochtertje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier en succes ermee en tot snel in levende lijve !!
(p.s. ik wist 't ook al eerder maar wou niet me mondje voorbij praten)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hahahaha ik zat al denken waar ben je
Jij ook gefeliciteerd
Maurice, Yvonne, heel erg gefeliciteerd. Woei, ik ben zo blij voor jullie! En toch maar goed dat het echt een meisje wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]Nou nee...
Maar goed ik zal jullie niet meer in spanning laten
Onze dochter is geboren te Maastricht om 9:08 uur. Dochter en moeder maken het heeeeeel goed.Bij deze hartelijk bedankt namens ons en een heel fijn en gelukkig, maar vooral gezond 2006 gewenst.
Wij ook hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:26 schreef Belana het volgende:
Ik heb maandag mijn 1e echo... ik ben zo benieuwd....
Ikke vrijdag!!quote:
Jep en ben het nu al zat. Ben net 3 weken bezigquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef FoN het volgende:
Doen jullie mee aan moeders voor moeders?
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook benieuwd benquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef MeNicole het volgende:
Ikke vrijdag!!![]()
Vind het wel beetje eng zodat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb![]()
En ik negen januari!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ikke vrijdag!!![]()
Vind het wel beetje eng zodat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb![]()
hehehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef FoN het volgende:
Joh, bedenk maar zo, alle beetjes helpen, als je al iets meegeeft is dat meer dan wanneer je niet mee had gedaan
Dat zei ik iig tegen mezelf...![]()
Lekker naar huis dinsdagquote:Op zondag 1 januari 2006 13:49 schreef DarkManta het volgende:
Hartelijk dank voor jullie warme felicitaties.Een Update waar ons gezin helemaal blij mee is, is dat Arwen en haar moeder dinsdag lekker naar huis komen
Dat hoeft niet stiekum hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 06:05 schreef Renegate het volgende:
dus heeeeeeeeeeeeeeeeeel stiekum hoop ik dat het nu snel begin lol
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:33 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand die de naam Evenstar draagt moet uiteraard het kindje wel Arwen noemen
Prachtige naam
ik hou me inquote:Op maandag 2 januari 2006 13:05 schreef dutchie het volgende:
Belana succes vanavond!
volgens mij zit je toch wel stiekum nagels te bijten hč?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef m@x het volgende:
Wat een gezellig lijstje aan het begin van dit topic met al die 'oude bekenden' erin. Ik zou bijna ook last krijgen van klapperende eierstokken.
Nu heb ik het hartje wel goed gehord hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef Girly het volgende:
ladys fijn dat alles goed is met jou en de kleine, wat stom zeg dat tie maar kort het hartje liet horenmaar uiteindelijk weet je dat tie het doet en daar gaat het om.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
met ischias is het belangrijk dat je niet te lang zit, ligt, staat, loopt... alles tijdig afwisselen dus en idd niet tillen en stofzuigen en dweilen e.d.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Rottdog het volgende:
Hoe ist met Girly?
Lief dat jullie ernaar vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef Martineke het volgende:
Girly hoe gaat het met jou eigenlijk??
ik ben nu al 2 keer getest op blaasontsteking, en toen had ik dus ook al last van die harde buiken snachts, alleen jah nooit echt aangegeven, ze testte het bij mij toen omdat ik begin nov ineens last kreeg van harde buiken achter mekaar wat langer aanhield dan half uur, waardoor ik toen ook naar ziekenhuis moest, kon toen niet liggen en staan van de pijn, daar was ook niks byzonders uitgekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef Belana het volgende:
girly, ik zou het ff aan de vk vragen, maar er komt bij mij op dat je misschien wel blaasontsteking hebt en als dat zo is moet je het zo snel mogelijk laten behandelen. Ik had het aan het eind van mijn zwangerschap en het gaf mij ook harde buiken.
Jah voel me snel een zeur hahaha,ik wacht ook met alles tot het uiterste. nou heb geprobeerd te bellen, kon alleen voor overige info tot 11 uur bellen, en om nou een spoedeisende nummer te bellen is ook zo overdreven, ik bel ze morgen ochtend wel eventjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef Belana het volgende:
toch maar weer ff testen dan, want om in rust zoveel harde buiken te hebben is toch niet helemaal goed hoor. Geen paniek ofzo, maar je moet het wel in de gaten laten houden en melden bij je vk
en geloof me, je bent GEEN zeur
Ik zal proberen niet zo eigenwijs te den.. deed al teveel zelfstandigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Daar is ze dan!![]()
Leuk wat van je te lezen!
Doe rustig aan he, de komende dagen!
voor mail moet je nog even geuld hebben..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef dutchie het volgende:
Geniet ervan Evenstar. En idd onderschat het niet hoor. Het is en blijft een zware buikoperatie. Anders fluit je lijf je wel weer terug en da's geen fijn gevoel.
Wat dacht je toen ik de naam in 1x goed had? Jullie volgende dochter wordt Morwen.
Is ze mooi? Is ze lief?
Krijg ik nog mail?
![]()
Zie je wel, toch wel Gandalfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef _evenstar_ het volgende:
en voor de grapjassen die denken dat als het een jochei zou zijn geweest, nee hij zou dan ggeen aragorn of frodo o.i.d. hetendie naam verklap ik niet want die staat op halt voor een eventuele tweede
![]()
Dan nog had je stuwing gekregenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
vrij weinig pijn alleen erg veel stuwing omdat ze de medicatie waren vergeten... dus ik heb een boezem a la lolo ferrarieven door de zure appel heen bijten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |