quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Evenstar en DM liggen nu wrsch in een deuk bij hun computerscherm.
![]()
Of iig later als ze het lezen.
![]()
![]()
Nou nee...
Maar goed ik zal jullie niet meer in spanning laten
![]()
Onze dochter is geboren te Maastricht om 9:08 uur. Dochter en moeder maken het heeeeeel goed.
Extra complimentjes naar mijn vrouw en ik mag wel zeggen dat ik nog meer en nog meer trots op mijn vrouw dan ik al was. Ruggeprik en keizersnede ging voortreffelijk, daar ik anders had verwacht en mijn vrouw in paniek zou raken i.v.m met haar angsten.
Dochterje lief Arwen, is kern gezond en weegt 7 pondjes
![]()
het ronde bolletje heeft ze van de vader en haar neusje en mondje heeft van de moeder.
![]()
Ik zou hier een heel lang verhaal kunnen schrijven, maar andere dingen hebben nou eenmaal hogere prioriteit, ons kindje, ons gezinnentje, onze vrienden en kennissen,ons bedrijf (er moet immers luiers en flesje melk op de plank), back t o the real world dus.
Namens ons wil ik op de eerste plaats Anitra bedanken voor de steun en toeverlaat die mijn vrouw aan haar heeft gehad, ondanks haar eigen vreselijke pijnen en.....
Ons bedankje gaat ook uit naar Fok! met name (Danny en Knorretje), klinkt raar, maar als je er over nadenkt: Zonder Danny, geen fok, geen fok had ik mijn vrouw niet leren kennen.
Danny wens ik heeel veel succes met het vinden van een baan of eventueel met zijn nieuwe bedrijf en hoop dat ie met fok! een gat in de markt kan slaan en zo zijn gezinnetje alles bieden wat hij wil.
In dat rijtje horen ook thuis de fokkers die met mijn vrouw corresponderen via Fok!, mijn vrouw heeft van wat jullie kunnen leren en heeft voor haar manier ook steun er in kunnen zoeken.
Zodra moeder en dochter uit het ziekenhuis zijn hersteld, zal moeders jullie nog persoonlijk bedanken.
Zelf ben ik heel slecht in namen en heb het zo druk met andere dingen dat ik niet weet wie allemaal in dat rijtje zit.
![]()
Bij deze hartelijk bedankt namens ons en een heel fijn en gelukkig, maar vooral gezond 2006 gewenst.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.