Toen waren ze mij aan het dichtnaaien dus. Daarom is ie me zo dierbaar, dit moment had ik anders gemist.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ohooo die is liefklapperdeklapklap.. zo eentje zie ik vrijdag ook alleen dan die uit mijn buik komt
![]()
Idd dat stukje, het wegen, aankleden, tenen tellenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Leah het volgende:
OK, vooral het stukje dat je baby naar de afdeling gaat, en jij nog gehecht/naar de uitslaapkamer moet. Dat mis je namelijk, laat dat vooral filmen.
Vanavond gaan we dan ook lekker chinezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef MeNicole het volgende:
Evenstar het is toch wel een leuk vooruit zicht dat je vandaag je laatste dag hebt al niet mama zijnde![]()
Morgen heb je gewoon een beebje![]()
Hier net weer spugen, zit dus toch nog wel zoals het hoort
Oh lekker, nu wil ook ook chinezenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vanavond gaan we dan ook lekker chinezen
sterkte meistis geen pretje maar je komt er wel doorheen
![]()
8 uur s ochtendsquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef texelonia het volgende:
evenstar hoe laat moet je eigenlijk?
Zowaar een beetje nerveus... Succesquote:
Dat mag best wat groter!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef easy-going het volgende:
en ik vond je een bikkeltje tijdens je zwangerschap, wilde ik nog ff zeggen![]()
ja leuk!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
gaan we nog gokken jongen/meisje?
Ik ook, des te leuker is het om te zien wat er gegokt wordtquote:
Nee, ze heeft het niet verklaptquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef livelink het volgende:
p.s. had ik het eigenlijk dan al moeten weten? Zo ja, vergeten of overheen gelezen![]()
En maar hopen dat er dan nix tussen is gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ze moest om 8 uur onder het mes, dus de kleine is er vast al. Dat wordt weer F5-en voor nieuwsAnitraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Heb je al wat gehoord?
Hahahaha ka ik had om 6 uur een smsje dat ze naar het ziekenhuis gingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Ze moest om 8 uur onder het mes, dus de kleine is er vast al. Dat wordt weer F5-en voor nieuwsAnitraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Heb je al wat gehoord?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef MissBliss het volgende:
Hier een enorme lurker, ik post maar even dan zie ik gelijk wanneer het topic omhoogschiet![]()
Kan ik me voorstellen. Vond het zelf op de een of andere manier zo'n opluchting toen ik 12 weken was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef sjak het volgende:
Morgen ben ik 12 weken! Ik denk dat ik maar even lekker gebak ga halen dan om dat te vieren.
Ik heb OUD echt ontdekt als forumquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik dacht 'Wat moet zij nou in Z&G!' .
Spannend he!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef kokos het volgende:
Elisa Celina Erna.
Welkom op deze aardbol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |