Dat heb ik ook 9 maanden lang geroepenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Zal ik jullie vast teleurstellen.. er komen geen foto;s onlinedaar heb ik duidelijke redenen voor.. al is er altijd wel via mail te onderhandelen maar daarvoor moeten jullie maar even geduld hebben dan
![]()
Ik mag ze toch wel zien op MSN???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Zal ik jullie vast teleurstellen.. er komen geen foto;s onlinedaar heb ik duidelijke redenen voor.. al is er altijd wel via mail te onderhandelen maar daarvoor moeten jullie maar even geduld hebben dan
![]()
dutchie![]()
sommige kunnen wellicht gissen waaromquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 9 maanden lang geroepen![]()
![]()
![]()
de weeën gebeurden op de verkeerde plaats en op de verkeerde manier oid geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Lois het volgende:
Pfiew wat is er weer veel gebeurd hier *wist zweet van voorhoofd*
Merlijn![]()
wat een prachtige baby!!
wat zijn "verkeerde" weeën?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Enne enne Dutchie heb nooit een meeltje van je terug gehad![]()
Ikke ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Rottdog het volgende:
Enne enne Dutchie heb nooit een meeltje van je terug gehad![]()
Ga je het geslacht wel vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sommige kunnen wellicht gissen waarom
eennuh mail adres staat in profiel![]()
hmm mag of gefilmd worden of foto;s... heb zelf dan liever foto'squote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Leah het volgende:
Ah, dan ben je iig verder als ik. Vergeet vooral niet veel foto's te (laten) maken, en als het kan te filmen. Zeker na een KS zijn die beelden goud waard, echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |