quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
met ischias is het belangrijk dat je niet te lang zit, ligt, staat, loopt... alles tijdig afwisselen dus en idd niet tillen en stofzuigen en dweilen e.d.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Rottdog het volgende:
Hoe ist met Girly?
Lief dat jullie ernaar vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:59 schreef Martineke het volgende:
Girly hoe gaat het met jou eigenlijk??
ik ben nu al 2 keer getest op blaasontsteking, en toen had ik dus ook al last van die harde buiken snachts, alleen jah nooit echt aangegeven, ze testte het bij mij toen omdat ik begin nov ineens last kreeg van harde buiken achter mekaar wat langer aanhield dan half uur, waardoor ik toen ook naar ziekenhuis moest, kon toen niet liggen en staan van de pijn, daar was ook niks byzonders uitgekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef Belana het volgende:
girly, ik zou het ff aan de vk vragen, maar er komt bij mij op dat je misschien wel blaasontsteking hebt en als dat zo is moet je het zo snel mogelijk laten behandelen. Ik had het aan het eind van mijn zwangerschap en het gaf mij ook harde buiken.
Jah voel me snel een zeur hahaha,ik wacht ook met alles tot het uiterste. nou heb geprobeerd te bellen, kon alleen voor overige info tot 11 uur bellen, en om nou een spoedeisende nummer te bellen is ook zo overdreven, ik bel ze morgen ochtend wel eventjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef Belana het volgende:
toch maar weer ff testen dan, want om in rust zoveel harde buiken te hebben is toch niet helemaal goed hoor. Geen paniek ofzo, maar je moet het wel in de gaten laten houden en melden bij je vk
en geloof me, je bent GEEN zeur
Ik zal proberen niet zo eigenwijs te den.. deed al teveel zelfstandigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hey! Daar is ze dan!![]()
Leuk wat van je te lezen!
Doe rustig aan he, de komende dagen!
voor mail moet je nog even geuld hebben..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef dutchie het volgende:
Geniet ervan Evenstar. En idd onderschat het niet hoor. Het is en blijft een zware buikoperatie. Anders fluit je lijf je wel weer terug en da's geen fijn gevoel.
Wat dacht je toen ik de naam in 1x goed had? Jullie volgende dochter wordt Morwen.
Is ze mooi? Is ze lief?
Krijg ik nog mail?
![]()
Zie je wel, toch wel Gandalfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef _evenstar_ het volgende:
en voor de grapjassen die denken dat als het een jochei zou zijn geweest, nee hij zou dan ggeen aragorn of frodo o.i.d. hetendie naam verklap ik niet want die staat op halt voor een eventuele tweede
![]()
Dan nog had je stuwing gekregenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
vrij weinig pijn alleen erg veel stuwing omdat ze de medicatie waren vergeten... dus ik heb een boezem a la lolo ferrarieven door de zure appel heen bijten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |