quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thnx..ben benieuwd wat t word...
Als ze gaat aanvallen, ga ik niet terugkatten maar heel zakelijk wat eisen op tafel leggen,
Geweldig nog meer vers bloedquote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo Hé
iemand die ter intruduktie direct maar het lijstje ingevuld heeft in zijn allereerste post![]()
Welkom hier![]()
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thnx..ben benieuwd wat t word...
Als ze gaat aanvallen, ga ik niet terugkatten maar heel zakelijk wat eisen op tafel leggen,
Jij hebt liever 30+ ersquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Geweldig nog meer vers bloed
Een beetje jong maar ok
Nee die had ik alquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....
En tevens fipo? niet dus
Laagquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt liever 30+ ers?
yup..begeleider is erbij en t is ook niet thuis.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het is wel een gesprek met je begeleider erbij? Misschien is het dan wel goed als ze uitvalt, dan ziet je begeleider ook eens wat er allemaal aan de hand is....
En tevens fipo? niet dus
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij zat gewoon op F5 te rammen tot het topic er stond, geef maar toe!
Mag ik ook eens plezier hebben?quote:
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?quote:
Hoi wax...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou poeh joh goh
*stress*
Dat blijft altijd het moeilijkste voor mij: stress, druk en gedoe en vloekwaardige gebeurtenissen in mijzélf verwerken zonder dat ik me tegen iemand verbaal kan uiten, dus gewoon met een stem kan zeggen hoe de vork in de steel zit waardoor ik in de betreffende situatie zit (het betreft hier deadline- en afsprakenstress, bij de weg). Dan ga ik hyperen.
Naja, hoi goeienoav'nd en harrrrrrrrtelijk donderdag
GMTAquote:
Dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?![]()
In plaats van bloed zijn er dan ook mensen die direct gaan roepenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Geweldig nog meer vers bloed
Een beetje jong maar ok
Zo werd je wel verwelkomd hier toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik een breezah?
En dat zeg jij.
Ja ..t was ook een complimentquote:
Huw?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nou ben k opeens wel weer leuk?![]()
Oh?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt liever 30+ ers?
Hahaiquote:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo werd je wel verwelkomd hier toch?
Ohw.. dankje...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ..t was ook een compliment![]()
He..ik zal mn broertje afbellen voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval geen koters die net zindelijk zijn...
Maak je foto's voor het verslag?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai![]()
![]()
Hoe gaat'ie?? Er is hier vanavond een groots opgezet homofeest in een voormalige kerk!Ben benieuwd of het druk wordt, heb er nl érg weinig over gelezen/gehoord.
Ik bespeur een lichtelijke bitchfightquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval geen koters die net zindelijk zijn...
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichtelijke bitchfight
Jah geef me CDP even aan de lijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He..ik zal mn broertje afbellen voor je
Foei CDPquote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..
Tenminste van mijn kant
Mot je nâh met mai?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah geef me CDP even aan de lijn...
Zeg ik ben niet jouw spank-ezeltje!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..
Tenminste van mijn kant
You'd wish!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ik ben niet jouw spank-ezeltje!
Ik ga er niet heenquote:
En ook voor u:quote:Op donderdag 29 december 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... sinds wanneer is cdp....
Neeeeeee, te makkelijk!
Ah blij dat ik nog ergens goed werk verricht.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt me Veronica Mars aangeradenDan ben je per definitie al leuk
Volgens jouw maatstaven ben ik niet leuk nee... sluit maar aan i/d rijquote:Op donderdag 29 december 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... sinds wanneer is cdp....
Neeeeeee, te makkelijk!
O, NOU snap ik waar die onderliggende vervelende toon tegen mij vndaan komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens jouw maatstaven ben ik niet leuk nee... sluit maar aan i/d rij
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef Waxxer het volgende:
......en er is een dresscode: get pink.
Dan heb ik als provinciale boerenlul al gegeten en gedronken.
Bones is toch met David Boreanaz? Daar heb ik al eens iets van gedownload, maar dat kon me niet echt boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah blij dat ik nog ergens goed werk verricht.
Mag ik je dan nu ook Bones aanraden?
Het is een soort Scrubs meets CSI en dan iets vreemder..maar de humor zal je denk ik goed liggen.
david boreanazquote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Bones is toch met David Boreanaz? Daar heb ik al eens iets van gedownload, maar dat kon me niet echt boeien eigenlijk.
Ik heb niks tegen homo's die opvallend "gay" zijn, serieus, dat moeten ze helemaal zelf weten, maar... En.... Nou ja, ik heb er ook niks op tegen om er tussen te lopen. Maar zie je mij er al actief aan meedoen?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]maar waxx... mooi roze is niet lelijk
Heel slim wax..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's die opvallend "gay" zijn, serieus, dat moeten ze helemaal zelf weten, maar... En.... Nou ja, ik heb er ook niks op tegen om er tussen te lopen. Maar zie je mij er al actief aan meedoen?Dan zul je me eerst met liters alcohol moeten vullen en ga ik me de weken erop gigantisch schamen.
Maar kort gezegd zijn de zaken die ik echt MOET doen nu, veel en veeeelll belangrijker dan zo'n feest. En daarbij trek ik het niet, vandaag.
Inderdaad.. je wordt genegeerd..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Just-Dennis het volgende:
maar ja bla bla bla enzo
Jij gaat wel?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef Just-Dennis het volgende:
maar ja bla bla bla enzo
Ik kan het ook niet volgen, tgaat me ff te snelquote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
uhuh
kep het hier al wel weer gehad op dat Fok gedoe!
Zwolle heeft gewoon geen aantrekkingskracht...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De laatste keren was het ook.... aan de rustige kant... zeg maar...
Ahhw..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
uhuh
kep het hier al wel weer gehad op dat Fok gedoe!
hij iis net zo tactisch als mijquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef timp0e het volgende:
Wat is je voornaam? Tim
Wat is de betekenis van je nickname? Gewoon me naam + p0e![]()
En die van je user-icoon? Dunno
En van je signature? Tekst van Loesje, vondik leuk![]()
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via Serial
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Van msn, en ik heb hem niet geneukt![]()
![]()
Hoe oud ben je? 16
Wat voor studie/werk doe je? VMBO-theoretische leerweg
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets) neej
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Computeren, pretparken, winkelen
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat dat moet?
Wat is je eerste indruk van ons? Daar laat ik me nog niet over uit
Wat wil je ons nog vragen? Wie is er hetero hier?![]()
Het is meteen zijn laatste post geweest ook, geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hij iis net zo tactisch als mij
Wat een kutsig heb je. Volgens mij ben je een kutjoch.quote:
Hij is altijd zo aardig... gewoon doen zoals wij doen...negeren of uitscheldenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een kutsig heb je. Volgens mij ben je een kutjoch.
Post es een foto.
niks kijken, mee praten, altijd lol hierquote:
is het negeren of scheldenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is altijd zo aardig... gewoon doen zoals wij doen...negeren of uitschelden
Trouwens lurken mag, maar eenmaal als je eenmaal iets post moet je dat ook blijven doen
Nou, zo denkt niet iedereen er over hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
niks kijken, mee praten, altijd lol hier
Ik ben altijd lief.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is altijd zo aardig... gewoon doen zoals wij doen...negeren of uitschelden
Trouwens lurken mag, maar eenmaal als je eenmaal iets post moet je dat ook blijven doen
ik welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, zo denkt niet iedereen er over hoor
Is er met de kerst een dennenappel op je hoofd gevallen of zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.. CDP is aan het bitchen.
ja, jij bent bambi, bambi is liefquote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.. CDP is aan het bitchen.
Komt een partijtje lekker weer aan morgen, zo te lezenquote:Het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag 90% kans op een weeralarmsituatie met sneeuw en later ijzel.
Een gebied met sneeuw bereikt aan het begin van de middag Zeeland en trekt vervolgens noordoostwaarts. Halverwege de avond bereikt de sneeuw het noordoosten. Aan het begin van de avond gaat de sneeuw in het zuidwesten in onderkoelde regen over hetgeen aanleiding geeft tot ijzel. De zone met ijzel ligt rond middernacht over de zuidwestelijke helft van het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die in de kustprovincies in de namiddag aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
Zeker weten?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zow...
lekker tochquote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Komt een partijtje lekker weer aan morgen, zo te lezen
Ook vakantie hequote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zekers... vakantie he
En daar?
Als 't maar na 15.30 onze omgeving bereikt... dan vind ik alles bestquote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hier ligt echt nauwelijks sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 21:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat is er om die tijd?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als 't maar na 15.30 onze omgeving bereikt... dan vind ik alles best
Je kunt gaan langlaufen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tussen 13.00 en 15.00 ben ik sporten
Dan hoef je niet eens meer te gaan sporten..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Naar Ede? Denk er niet over!
Mwah, ga liever 'gewoon' sportenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens meer te gaan sporten..
Whehe.. bang voor de kou?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, ga liever 'gewoon' sporten
Robbie is op RTL 9 ofzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie draai*
Ga je douchen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef Just-Dennis het volgende:
Zoo dan ga ik nu maar weer is lekker een triest geintje uithalen, ben ik zo goed in volgens Vlarp
maar een voorbeeld noemen doet ie dan maar even niet.
Dat is pas een zielig geintje
Dat kan ik dan weer zelden, dat blijft bij mij hangen op flink glimlachen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef Sunjammer het volgende:
Als ik jank tijdens een film, is het van het lachen...
standaard hierquote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie draai*
Lach jij zelden? Ik haalde nét mun mail op en ik lach me gewoon zo een hartkwaal!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer zelden, dat blijft bij mij hangen op flink glimlachen.
Ik lach zelden hardop trouwens nu ik 't zo bekijk,... damn, wat ben ik suf.
Hou je mond. Het is ernstig.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Lach jij zelden? Ik haalde nét mun mail op en ik lach me gewoon zo een hartkwaal!
Maar dit vergt echt het uiterste van een mens om DIT niet van de daken te brullen hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je mond. Het is ernstig.
Hij is DOOD en het kost me geld
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Sunjammer het volgende:
Ik krijg van jou een hartkwaal Parleur.
Koffie!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar dit vergt echt het uiterste van een mens om DIT niet van de daken te brullen hoor!
Maar is het ECHT waar Ang3l? Want dan ben je eigenlijk nog klunziger dan dat ik je me steeds probeer voor te stellenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je mond. Het is ernstig.
Hij is DOOD en het kost me geld
Jah, tis echt waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar is het ECHT waar Ang3l? Want dan ben je eigenlijk nog klunziger dan dat ik je me steeds probeer voor te stellen![]()
Die heffen 'de toiletaffaire' van jou alledrie op doodeenvoudige wijze op!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koffie!
Rood knopje!
.! Shit ik ben de derde vergeten
O nee: kurkentrekker!!!
Dus je bedoelt eigenlijk dat je onder werktijd niet prive met je GSM mag spelen... er daarom zo af en toe tussenuit wipt om op de toilet heel haastig een smsje naar me in te drukken... en in de spanning heb je je GSM in de toiletpot laten vallen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, tis echt waar.
En tis jouw schuld!
Jij vroeg om een SMS en ik kan je onmogelijk SMS-en waar mensen bij zijn!!
Je moet wat specifiejer zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Parleur het volgende:
Zo gaan we deze noemen Ang3l: DE TOILETAFFAIRE!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus je bedoelt eigenlijk dat je onder werktijd niet prive met je GSM mag spelen... er daarom zo af en toe tussenuit wipt om op de toilet heel haastig een smsje naar me in te drukken... en in de spanning heb je je GSM in de toiletpot laten vallen!![]()
Toen ik het las dacht ik dat ik dood ging!
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Sunjammer het volgende:
't Is altijd de schuld van Parleur ja!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Sunjammer het volgende:
't Is altijd de schuld van Parleur ja!!
Als Esjee je een beetje beter zou kennen zou hij dat niet zeggen!quote:
Welke leuke jongen?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het kan helemaal niet mijn schuld zijn, want ik weiger pertinent met Ang3l samen in één gebouw te zijn. Laat staan samen naar het toilet te gaan! Hij heeft zun GSM gewoon helemaal zélf de toilet in gegooit. De PRUTSER!
En wat doet die leuke jongen in jouw fotoboek?
Mja... dat vraag ik dus aan jou? En wat doet ie in jouw fotoboek?quote:
aanwezig en leuk zijn ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef Sunjammer het volgende:
Aanwezig zijn denk ik?
Ik gooi altijd met een d!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het kan helemaal niet mijn schuld zijn, want ik weiger pertinent met Ang3l samen in één gebouw te zijn. Laat staan samen naar het toilet te gaan! Hij heeft zun GSM gewoon helemaal zélf de toilet in gegooit. De PRUTSER!
Nee TRS, je mag me niet pijpen.quote:
ja goed opletten hier hoor, al is het dan kerstvakantie, je steekt hier van dat posten altijd wel iets opquote:
Gelukkig weten anderen beterquote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als Esjee je een beetje beter zou kennen zou hij dat niet zeggen!
Als ik je zou pijpen zou m'n mond wel iets verder dicht zijn.quote:
Och ja, jij bent je japanner gewendquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik je zou pijpen zou m'n mond wel iets verder dicht zijn.
Ang3lquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, jij bent je japanner gewend
Uhhu... ik normaal ook, maar ik ben mezelf niet nu...quote:
Precies... en die zeggen dat soort dingen natuurlijk ook niet!quote:
Die fluisteren dat wel in m'n oorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Precies... en die zeggen dat soort dingen natuurlijk ook niet!
Wat kun je kunstig kopiëren en plakken vanuit je MSN.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Uhhu... ik normaal ook, maar ik ben mezelf niet nu...
Ik dacht eerst dat het een grap was dat je je telefoon in de WC had gegooiD... maar toen dacht ik: 'nee... het is echt zo'n kluns die dat onder het uitroepen van 'oeps' zo kan doen'
Het is verdomde jammer dat ik dáár niet bij ben geweest... of beter: ik met een camera... dát was pas spannende televisie geworden!
Ik denk dat de toiletaffaire van je de winnaar van 2005 gaat worden hoor Ang3l... al weet je het met jou nooit... het jaar duurt nog twee hele dagen... er kan nog van álles gebeuren
tis vakantiequote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Andyvie het volgende:
*mental note* Lees nooit de mail van je werk rond een uur of half 11 's avonds. Dat is niet goed voor je bedrust en je bloeddruk
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef creno het volgende:
hoe leuk de musical ook zal zijn, ik moet hem nog zien, ik denk toch dat ik de originele nummers leuker vind dan de nederlandse versies.
Nee hier ook niet meer hoorquote:
Ik kopieer even kunstig uit jouw jongste mailtje:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat kun je kunstig kopiëren en plakken vanuit je MSN.
Ik had ook kunnen weten dat je maar 1x per etmaal creatief kon zijn in je bewoordingen
Wat is nou weer een woordgrappelijke vondst?!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik kopieer even kunstig uit jouw jongste mailtje:
"... kunstig in elkaar gezette zinnen en hippe zinsnedes en woordgrappelijke vondsten..."
Is dat wat wordt bedoeld met mijn creativiteit?
Hij is leuk he? Met al die stukjes tekst tussendoorquote:
moet je eens naar TiTaTovenaar gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnBrrrrrrrrrrr.
Het is echt 1 van de weinige musicals die me TE zoet lijkt (en musicals zijn nogal vaak erg zoet, maar deze lijkt me ECHT over de top).
Ok wellicht kan het nog erger, inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
moet je eens naar TiTaTovenaar gaan![]()
Degene die VLAK daarna zijn GSM in de WC gooit!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is nou weer een woordgrappelijke vondst?!
Dat is helemaal geen Nederlands! Wie schrijft zoiets?!
Ja? Ken ik 'm?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
Degene die VLAK daarna zijn GSM in de WC gooit!!!
Mooi. Dan kan ik zometeen.quote:
Ik weet niet... ik geloof eigenlijk ook nog niet helemaal of ie wel bestaat. Of hij wel KAN bestaan! Het is natuurlijk menselijk om af en toe wat doms te doen... maar zoals hij constant op dagelijkse basis loopt te klunzen... Ik denk dat het een mooi studieobject is. Sowieso. Hier kunnen hele groepen studenten afstudeerscripties over schrijven!quote:
Oh moet ik dan weer mee?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik zometeen.
Blech, heb geen zin, tis veels te koud op de badkamer
Hij klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik geloof eigenlijk ook nog niet helemaal of ie wel bestaat. Of hij wel KAN bestaan! Het is natuurlijk menselijk om af en toe wat doms te doen... maar zoals hij constant op dagelijkse basis loopt te klunzen... Ik denk dat het een mooi studieobject is. Sowieso. Hier kunnen hele groepen studenten afstudeerscripties over schrijven!
Wilde je meedoen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En je hebt niet eens op mij gewacht???![]()
Neuh. Ik zet de verwarming wel wat hoger (of leg de badjas en joggingbroek en trui pal naast de douche neerquote:
Kijk in godsnaam uit op de badkamer! Neem in ieder geval GEEN losse dingen mee de badkamer in liefurt!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik zometeen.
Blech, heb geen zin, tis veels te koud op de badkamer
O, ik wilde je net gaan bellen vanonder de douche uitquote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kijk in godsnaam uit op de badkamer! Neem in ieder geval GEEN losse dingen mee de badkamer in liefurt!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik zet de verwarming wel wat hoger (of leg de badjas en joggingbroek en trui pal naast de douche neer)
Dat gaat niet he... want je GSM moet nog drogen van de keer dat je hem mee naar de wc hebt genomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik wilde je net gaan bellen vanonder de douche uit
Ja of jij houdt de badjas vast zodta ik er direct in kan stappen, dat kan ook.quote:
Ik heb meerdere GSM-metjes!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat gaat niet he... want je GSM moet nog drogen van de keer dat je hem mee naar de wc hebt genomen!
Maar ik walg al bij het idee dat er alleen abba-nummers in zitten. Ik heb het niet zo op abba. Mij te gayquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Angel, mamma mia is echt keigrappig en het gaat helemaal niet over Abba, maar over een meisje met drie mogelijke vaders en die probeert dus uit te vinden welke van de drie haar vader is. Echt geniaal, ik ben al vier keer geweest
Zo dacht ik er ook over hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnBrrrrrrrrrrr.
Het is echt 1 van de weinige musicals die me TE zoet lijkt (en musicals zijn nogal vaak erg zoet, maar deze lijkt me ECHT over de top).
Klinkt als die Cartman's mother is a dirty slut episode van South Parkquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Angel, mamma mia is echt keigrappig en het gaat helemaal niet over Abba, maar over een meisje met drie mogelijke vaders en die probeert dus uit te vinden welke van de drie haar vader is. Echt geniaal, ik ben al vier keer geweest
Owh... meerdere nog wel... je houdt er rekening mee dat er af en toe eentje verloren gaat?quote:
gay gehalte viel me erg mee trouwens.. (van de bezoekers dan)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik walg al bij het idee dat er alleen abba-nummers in zitten. Ik heb het niet zo op abba. Mij te gay
ik ga wel als ie in belgië speelt, das toch al gauw zo'n 15 tot 25 euro goedkoperquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Ja. maar je krijgt het nr nietquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... meerdere nog wel... je houdt er rekening mee dat er af en toe eentje verloren gaat?
dat wordt gecompenseerd met de spelers en de werknemersquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
gay gehalte viel me erg mee trouwens.. (van de bezoekers dan)
Ga je niet 12 februari met Ryan mee dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
ik ga wel als ie in belgië speelt, das toch al gauw zo'n 15 tot 25 euro goedkoper
Sorry to keep you in the darkquote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon zegt, dan weet ik ook waar ik aan toe ben
Pfff neequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of jij houdt de badjas vast zodta ik er direct in kan stappen, dat kan ook.
Volgens mij valt het met de acteurs nog wel mee... itt Sweet Charityquote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef creno het volgende:
[..]
dat wordt gecompenseerd met de spelers en de werknemers
Dan moet je ook nietquote:
ik doequote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je ook nietdoen als je niet meemag!
12 februari is helemaal uitverkocht, en ryan_r moet werken. Maar hij gaat stage lopen bij mamma mia in belgië, dus vandaarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je niet 12 februari met Ryan mee dan?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik doeals ik
wil doen tegen jou
Het geeft niet joh.. nee hoor...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sorry to keep you in the dark
Who is the father of Eric Cartmanquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klinkt als die Cartman's mother is a dirty slut episode van South Park
Slaap lekker meneerquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef creno het volgende:
maar ik duik mijn bedje in, twas kort maar aangenaam, truste
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je bent wel lief als je zo doet![]()
Sweet Dreams Crenoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef creno het volgende:
maar ik duik mijn bedje in, twas kort maar aangenaam, truste
Ahh, ja. Ik ga nog wel 12 februariquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
12 februari is helemaal uitverkocht, en ryan_r moet werken. Maar hij gaat stage lopen bij mamma mia in belgië, dus vandaar
Ik kom wel weer een keer langs binnenkortquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
How can I make it up with you?
Doe je mee aan de Miss-verkiezing?quote:
Gei... ehm gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom wel weer een keer langs binnenkort
Als ik Miss word dan wil ik overal vredequote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Miss-verkiezing?
En hoe had je de jury omgekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:ik heb zojuist de titel LEUKSTE CHATTER VAN 2005 gewonnen
Ik gooide m'n gsm in de wcquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe had je de jury omgekocht![]()
*gooit rozen*quote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als ik Miss word dan wil ik overal vrede
*applaus*![]()
Hmm dat moet dan een typfoutje zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:ik heb zojuist de titel LEUKSTE CHATTER VAN 2005 gewonnen
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:ik heb zojuist de titel LEUKSTE CHATTER VAN 2005 gewonnen
O sorry, zal er in 't vervolg de doorns afhalen dan.quote:
Beterquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, zal er in 't vervolg de doorns afhalen dan.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm dat moet dan een typfoutje zijn
Ik stem op jou! *duwt Dennis aan de kant*quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik Miss word wil ik gratis mckroketten voor iedereen
Dus...dus... dat was helemaal niet spontaan vanmiddag gebeurd.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik ken je niet... maar ik vind je nu al leuk!
OBJECTION!quote:
Pfffquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stem op jou! *duwt Dennis aan de kant*
Hier, een roos voor je, zonder doorntjes
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stem op jou! *duwt Dennis aan de kant*
Hier, een roos voor je, zonder doorntjes
Och, was vast een typfout.quote:
Waarschijnlijker dan Just_Dennis en Miss 2005, niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
![]()
Ang3l en chatter van het jaar 2005![]()
WELLES!!quote:
Mja Just_Dennis zou wel miss kunnen wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dan Just_Dennis en Miss 2005, niet?
Ik vond het _ streepje beter bij je passen dan het - streepjequote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja Just_Dennis zou wel miss kunnen worden
die Just_Dennis ken ik toch niet![]()
Ohquote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het _ streepje beter bij je passen dan het - streepje
Het _ streepje is namelijk lager.
Zegquote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het _ streepje beter bij je passen dan het - streepje
Het _ streepje is namelijk lager.
Zeg, een Miss moet wel tegen kritiek kunnen hequote:
Hier dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg![]()
Wil jij ophouden met JD te treiteren! Als je aan JD komt, dan kom je aan mij!
Is JD dan nu al de vervangen van je verloren Den?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg![]()
Wil jij ophouden met JD te treiteren! Als je aan JD komt, dan kom je aan mij!
Doe je dan wel iets over het doucheputjequote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, een Miss moet wel tegen kritiek kunnen he
(en ik moet nog steeds douchen vind ik)
Ja, mag ik je neus ff lenen?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Die je dan wel iets over het doucheputje![]()
En dat vinden wij ook Ang3l! Leg je alles goed vast als je zo de douche instapt?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, een Miss moet wel tegen kritiek kunnen he
(en ik moet nog steeds douchen vind ik)
Nee ik pas wel op dat ik niet verdwaal. Zal een lampje meenemen, k?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je daar niet tussendoor glipt![]()
Aan de ketting?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
En dat vinden wij ook Ang3l! Leg je alles goed vast als je zo de douche instapt?
Ga es douchenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik pas wel op dat ik niet verdwaal. Zal een lampje meenemen, k?
Ga 's wieberenquote:
Ik lig al jaren aan de kettingquote:
En wie's nu het slachtoffer?quote:
Ben je nou nog niet aan het douchen?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig al jaren aan de ketting
Die mag ook pas af als ie er vanzelf afvalt (en dat kan want het is leer en hij verslijt al aardig)
Nee ik probeer Parleur af te schudden op MSN maar hij is hardnekkigquote:Op donderdag 29 december 2005 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet aan het douchen?![]()
Mja ik vind Parleur tofquote:Op donderdag 29 december 2005 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik probeer Parleur af te schudden op MSN maar hij is hardnekkig
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga naar de wc (zonder mobiel)
I can understand whyquote:
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op donderdag 29 december 2005 23:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga naar de wc (zonder mobiel) en slapen enzo.. daaag
Hoeft ook nietquote:
O noem je dat zo, roddelen over fokkers op MSNquote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
Ga maar douchen, of maak het topic even vol
dan ga ik de honden uitlaten![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
vol ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |