quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij moet ons vermaken dan
trs is nog jong... hij kan nog maar tot 100 tellenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef tech het volgende:
Was [HOMO] 1517 niet eerst aan de beurt?
Goedemiddag allemaal, trouwens!
*purrr*quote:
hij is een beetje dom.....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef tech het volgende:
Was [HOMO] 1517 niet eerst aan de beurt?
Goedemiddag allemaal, trouwens!
nee, mer ze hebben geen tijd, veel te druk rond deze tijd van het jaar ... en ik weet nog nie wat k met me haar ga doenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef Sunjammer het volgende:
Niemand die je tegen zal houden...
gewoon uitstellen tot VOLGEND JAARquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, mer ze hebben geen tijd, veel te druk rond deze tijd van het jaar ... en ik weet nog nie wat k met me haar ga doen![]()
denk dat dat wel moet eigelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
gewoon uitstellen tot VOLGEND JAAR![]()
zo niet.... dan tochquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
denk dat dat wel moet eigelijk
dat d8 ik tochquote:
*purr*purr*purr*quote:
hehe... zijn we het eindelijk eens ergens over eensquote:
het duurt een paar jaar, maar het komt welquote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
hehe... zijn we het eindelijk eens ergens over eens
blijf ik gewoon nog wel paar jaar wachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het duurt een paar jaar, maar het komt wel
*aai*aai*aai*aai*aai* *knuffel*knuffel*knuffel*quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef davidov het volgende:
[..]
*purr*purr*purr*
Iets harder en ik ontplof
*purr*purr*puurr* SPLAT!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*aai*aai*aai*aai*aai* *knuffel*knuffel*knuffel*
O...ow.... J-j-je bent een m-m-m-mens!!!![]()
geef toe je vond het lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O...ow.... J-j-je bent een m-m-m-mens!!!![]()
vuurwerkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef Weemz het volgende:
Hoi. Zometeen met mijn broertje zijn vuurwerk ophalen. Ben benieuwd hoe druk het is.
Regel dan ook eerst een massage voor je gaat sporten!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
grmbl.. overal spierpijn, van 1 keertje squashen
mja en ik zat mn vader al uit te lachen dat ie zat te stretchenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Regel dan ook eerst een massage voor je gaat sporten!
nu weet je waarom hij dat doetquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja en ik zat mn vader al uit te lachen dat ie zat te stretchen
einde berichtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef TehRockstar het volgende:
Thee is op. Zus naar winkel gestuurd.
lui varken!!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef TehRockstar het volgende:
Thee is op. Zus naar winkel gestuurd.
alleen?quote:
arme jijquote:
Sir burner heeft vast nog wel een gaatje vrij hoor!quote:
of jij?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:05 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Sir burner heeft vast nog wel een gaatje vrij hoor!
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner overquote:
breng jij me dan ff naar bambi?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner over![]()
En het was niet burner die zielig alleen in zijn mandje lagquote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |