laatste keer dt ik een bloedneus had, kreeg ik een steigerplaat tegen me gezicht geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk...
Zal het koude weer wel wezen...
Ja gewoon doorgaan met werken zoals al heel deze weekquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Burner82 het volgende:
iemand nog wat leuks in de planning vandaag?
persoonlijk niet echt mijn idee van iets leuks majaquote:Op donderdag 29 december 2005 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja gewoon doorgaan met werken zoals al heel deze week![]()
Bloedneuzen komen bij mij altijd aan het begin of einde van een verkoudheidquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk...
Zal het koude weer wel wezen...
Ach het is hier niet echt slecht hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
persoonlijk niet echt mijn idee van iets leuks majawhatever makes you happy
wat ga je met oud op nieuw doen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach het is hier niet echt slecht hoor
maar ik ga morgenavond wel een borreltje kopen in de stad want dat heb ik wel verdient![]()
Oh da's niet zo heel spectaculair, maar dan komen d'r wat vrienden over de vloer en gaan we een avond Zuid Africaanse witte wijn drinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat ga je met oud op nieuw doen dan?
wij noemen dat gewoon: zuipenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh da's niet zo heel spectaculair, maar dan komen d'r wat vrienden over de vloer en gaan we een avond Zuid Africaanse witte wijn drinken![]()
Een avond zonder drank, en dan lukt het wel om voor 12.00 uur hier de eerste post te plaatsenquote:
haha ik had gehoopt dat niemand het door zou hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een avond zonder drank, en dan lukt het wel om voor 12.00 uur hier de eerste post te plaatsen
je bent goed bezig![]()
ja, 1 fles en 5 man, is niet lollig hequote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het om meerdere flessen gaat ja![]()
middag waxquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaa![]()
doelde eigenlijk meer op:
[afbeelding]
bonjour monsieurquote:
lijkt een beetje een jongere george clooney..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Waxxer het volgende:
Bonjour
Dagje he?Ik heb eigenlijk weinig te vertellen...
Lijk wel communicatiemoe ofzo
k ook, kunnen we ons samen vervelenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef keizerpinguin het volgende:
ik verveel me!!
Jij?!? niks te zeggen?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Waxxer het volgende:
Bonjour
Dagje he?Ik heb eigenlijk weinig te vertellen...
Lijk wel communicatiemoe ofzo
denk dat ik dalijk maar cabin fever ga opzetten als achtergrond gewauwel en beweging...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik verveel me niet..
*October Sky kijk*
Nu ben ik net als in het dagelijks leven zeg maar.... virtueel een grote bek, maar eigenlijk gewoon een... ja, bijna junk-achtig figuur die alleen maar schaapachtig kan lachen.quote:
of elkaar vervelen!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
k ook, kunnen we ons samen vervelen
dat is optie 2quote:
Misschien is dat wel waarom iedereen zo dol op je is?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu ben ik net als in het dagelijks leven zeg maar.... virtueel een grote bek, maar eigenlijk gewoon een... ja, bijna junk-achtig figuur die alleen maar schaapachtig kan lachen.![]()
Ringen?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:38 schreef creno het volgende:
jeuj !de ringen zijn binnen, ik kan ze dus ophalen en iemand in london verrassen, maar ik denk dat het beter is om ze samen te halen zodat we ze kunnen passen. Stel dat ze niet goed zijn...
Dol op mij?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom iedereen zo dol op je is?
vriendschapsringen, wilde ik eigenlijk nog even mee wachten, maar ik vond het ook weer wel een leuk kerstcadeautje en we hadden elkaar ook geen cadeautje gegeven toen we een half jaar samen waren. Vandaar dusquote:
Diamant? Robijn? Goud?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef creno het volgende:
[..]
vriendschapsringen, wilde ik eigenlijk nog even mee wachten, maar ik vond het ook weer wel een leuk kerstcadeautje en we hadden elkaar ook geen cadeautje gegeven toen we een half jaar samen waren. Vandaar dus
Maar blijven knókken he?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef TehRockstar het volgende:
October Sky is kut, ondanks Jake Gyllenhaal.
hij leest nooit terug,( en hij heeft ze mee uitgezocht, zou dus alleen een verrassing zijn als ik ze in london onder zijn neus houdtquote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Diamant? Robijn? Goud?En als hij nou stiekem inene lurkt?
En niet eens een cadeautje?Ooooooooohhhhhh...
Ja maar dan nóg.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb vakantie..
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc215/th_de78f_011.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |