laatste keer dt ik een bloedneus had, kreeg ik een steigerplaat tegen me gezicht geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk...
Zal het koude weer wel wezen...
Ja gewoon doorgaan met werken zoals al heel deze weekquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Burner82 het volgende:
iemand nog wat leuks in de planning vandaag?
persoonlijk niet echt mijn idee van iets leuks majaquote:Op donderdag 29 december 2005 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja gewoon doorgaan met werken zoals al heel deze week![]()
Bloedneuzen komen bij mij altijd aan het begin of einde van een verkoudheidquote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk...
Zal het koude weer wel wezen...
Ach het is hier niet echt slecht hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 11:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
persoonlijk niet echt mijn idee van iets leuks majawhatever makes you happy
wat ga je met oud op nieuw doen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach het is hier niet echt slecht hoor
maar ik ga morgenavond wel een borreltje kopen in de stad want dat heb ik wel verdient![]()
Oh da's niet zo heel spectaculair, maar dan komen d'r wat vrienden over de vloer en gaan we een avond Zuid Africaanse witte wijn drinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat ga je met oud op nieuw doen dan?
wij noemen dat gewoon: zuipenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh da's niet zo heel spectaculair, maar dan komen d'r wat vrienden over de vloer en gaan we een avond Zuid Africaanse witte wijn drinken![]()
Een avond zonder drank, en dan lukt het wel om voor 12.00 uur hier de eerste post te plaatsenquote:
haha ik had gehoopt dat niemand het door zou hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een avond zonder drank, en dan lukt het wel om voor 12.00 uur hier de eerste post te plaatsen
je bent goed bezig![]()
ja, 1 fles en 5 man, is niet lollig hequote:Op donderdag 29 december 2005 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben ook bang dat het om meerdere flessen gaat ja![]()
middag waxquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaa![]()
doelde eigenlijk meer op:
[afbeelding]
bonjour monsieurquote:
lijkt een beetje een jongere george clooney..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Waxxer het volgende:
Bonjour
Dagje he?Ik heb eigenlijk weinig te vertellen...
Lijk wel communicatiemoe ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |