het duurt een paar jaar, maar het komt welquote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
hehe... zijn we het eindelijk eens ergens over eens
blijf ik gewoon nog wel paar jaar wachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het duurt een paar jaar, maar het komt wel
*aai*aai*aai*aai*aai* *knuffel*knuffel*knuffel*quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef davidov het volgende:
[..]
*purr*purr*purr*
Iets harder en ik ontplof
*purr*purr*puurr* SPLAT!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*aai*aai*aai*aai*aai* *knuffel*knuffel*knuffel*
O...ow.... J-j-je bent een m-m-m-mens!!!![]()
geef toe je vond het lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O...ow.... J-j-je bent een m-m-m-mens!!!![]()
vuurwerkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef Weemz het volgende:
Hoi. Zometeen met mijn broertje zijn vuurwerk ophalen. Ben benieuwd hoe druk het is.
Regel dan ook eerst een massage voor je gaat sporten!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
grmbl.. overal spierpijn, van 1 keertje squashen
mja en ik zat mn vader al uit te lachen dat ie zat te stretchenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Regel dan ook eerst een massage voor je gaat sporten!
nu weet je waarom hij dat doetquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja en ik zat mn vader al uit te lachen dat ie zat te stretchen
einde berichtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef TehRockstar het volgende:
Thee is op. Zus naar winkel gestuurd.
lui varken!!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef TehRockstar het volgende:
Thee is op. Zus naar winkel gestuurd.
alleen?quote:
arme jijquote:
Sir burner heeft vast nog wel een gaatje vrij hoor!quote:
of jij?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:05 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Sir burner heeft vast nog wel een gaatje vrij hoor!
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner overquote:
breng jij me dan ff naar bambi?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner over![]()
En het was niet burner die zielig alleen in zijn mandje lagquote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik moet zo werken, maar ik laat het met alle gerustheid aan burner over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |