Je kunt gaan langlaufen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tussen 13.00 en 15.00 ben ik sporten
Dan hoef je niet eens meer te gaan sporten..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Naar Ede? Denk er niet over!
Mwah, ga liever 'gewoon' sportenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens meer te gaan sporten..
Whehe.. bang voor de kou?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah, ga liever 'gewoon' sporten
Robbie is op RTL 9 ofzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie draai*
Ga je douchen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef Just-Dennis het volgende:
Zoo dan ga ik nu maar weer is lekker een triest geintje uithalen, ben ik zo goed in volgens Vlarp
maar een voorbeeld noemen doet ie dan maar even niet.
Dat is pas een zielig geintje
Dat kan ik dan weer zelden, dat blijft bij mij hangen op flink glimlachen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef Sunjammer het volgende:
Als ik jank tijdens een film, is het van het lachen...
standaard hierquote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
*herrie draai*
Lach jij zelden? Ik haalde nét mun mail op en ik lach me gewoon zo een hartkwaal!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer zelden, dat blijft bij mij hangen op flink glimlachen.
Ik lach zelden hardop trouwens nu ik 't zo bekijk,... damn, wat ben ik suf.
Hou je mond. Het is ernstig.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Lach jij zelden? Ik haalde nét mun mail op en ik lach me gewoon zo een hartkwaal!
Maar dit vergt echt het uiterste van een mens om DIT niet van de daken te brullen hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je mond. Het is ernstig.
Hij is DOOD en het kost me geld
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Sunjammer het volgende:
Ik krijg van jou een hartkwaal Parleur.
Koffie!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar dit vergt echt het uiterste van een mens om DIT niet van de daken te brullen hoor!
Maar is het ECHT waar Ang3l? Want dan ben je eigenlijk nog klunziger dan dat ik je me steeds probeer voor te stellenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou je mond. Het is ernstig.
Hij is DOOD en het kost me geld
Jah, tis echt waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar is het ECHT waar Ang3l? Want dan ben je eigenlijk nog klunziger dan dat ik je me steeds probeer voor te stellen![]()
Die heffen 'de toiletaffaire' van jou alledrie op doodeenvoudige wijze op!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koffie!
Rood knopje!
.! Shit ik ben de derde vergeten
O nee: kurkentrekker!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |