Dr sjoerd heeft geen brilquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft ie een bril?
heeft ie een pet met een klep?
dan is het Dr ... Sjoerd????
Mja, ik ook..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen op hetero's
Wat is er mis mee ?quote:
Is het uitverkoop?quote:
Ik zag ze eerst!quote:
het is eerder een kwestie alle jongens zijn bang dat je ze leuk vindquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor het vreten en drinken gaan
[..]
Alle jongens zijn bang dat je hetero bent?
Gewoon zoenen als ze wat op hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
ik hoorde via via dat er blijkbaar nog wel een voetballertje rondloopt in mn stamkroeg die dodgy gevoelens heeft
ZE als in MEERVOUD!quote:
wie is het spelen is nooit mn sterkste kant geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dr sjoerd heeft geen bril
Wel een pet met een klep
Dat is meer een hetero kwaaltje toch? Dat al die jongens bang zijn dat als ze in je buurt bukken dat ze dan van achteren besprongen worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is eerder een kwestie alle jongens zijn bang dat je ze leuk vind
waarom denken jongens nou dat je alle jongens leuk vind?
net of zij op ieder wijf geilen?
en het zijn er hoogstens 3 a 4 die wat goodlooking zijn
ik hoorde via via dat er blijkbaar nog wel een voetballertje rondloopt in mn stamkroeg die dodgy gevoelens heeft
Ja uiteindelijk welquote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie is het spelen is nooit mn sterkste kant geweest
maar goed had ik hem uiteindelijk dan wel goed?
"ooooh vuile slet"quote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zoenen als ze wat op hebbendeed ik bij The Raptors ook, Eindhovense american football team
Eey *trotse pauwveren opzet* 2 van hetzelfde team he, op 1 avondquote:
Mwjah meneer de begeleider wou er eerst 2 weken overheen laten gaan vanwege zijn vakantie..nou dus echt nietquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, en Ang3l dan off all people!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey *trotse pauwveren opzet* 2 van hetzelfde team he, op 1 avond
Die's toch veels te groot joh!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:09 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l
Even m'n afspraak nakomen, aangezien geen andere fokker die hint had opgevat![]()
In dat telefoonverhaal van hedenmiddag zat ik dus te roepen over die phone van Bang and Olufsen
hier kan je hem vinden![]()
http://www.serenemobile.com
Die ene had een vriendin en die vond het maar wàt stoer, en die ander was singlequote:Op donderdag 29 december 2005 20:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat vonden hun vrouwen er van
Ik wilde net zeggen.. de laatste die hing z'n lap vlees naar binnen en deed dan niks meer..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene had een vriendin en die vond het maar wàt stoer, en die ander was single![]()
Alleen... sommige hetero's moeten echt eens leren wat zoenen is(sommige homo's ook, maar dat terzijde)
Ja ja. las ook pas naderhand dat hij afgerond en zo moest zijn omdat je hem in je broek kon stoppen zonder direct dat statement van Jane Mansfield te moeten herhalenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's toch veels te groot joh!
En B&O is poepieduur (en vaak ook poepieslechte kwaliteit aangezien design meer voor ze betekend dan duurzaamheid/kwaliteit)
Van dat laatste heb ik nooit lastquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen.. de laatste die hing z'n lap vlees naar binnen en deed dan niks meer... En zelfs zo diep dat ik bijna ging kokhalzen
oh god..een nieuwe breezer?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef timp0e het volgende:
Wat is je voornaam? Tim
Wat is de betekenis van je nickname? Gewoon me naam + p0e![]()
En die van je user-icoon? Dunno
En van je signature? Tekst van Loesje, vondik leuk![]()
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via Serial
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Van msn, en ik heb hem niet geneukt![]()
![]()
Hoe oud ben je? 16
Wat voor studie/werk doe je? VMBO-theoretische leerweg
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets) neej
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Computeren, pretparken, winkelen
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Omdat dat moet?
Wat is je eerste indruk van ons? Daar laat ik me nog niet over uit
Wat wil je ons nog vragen? Wie is er hetero hier?![]()
Zo.. komt er 1 binnen vallenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef timp0e het volgende:
Wat is je voornaam? Tim
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) Van msn, en ik heb hem niet geneukt![]()
![]()
Hoe oud ben je? 16
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Computeren, pretparken, winkelen
*staat op* Hallo. Mijn naam is Ang3l... en ik ben hetero *gaat zitten*quote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef timp0e het volgende:
Zegt de jongen die amper 2 jaar ouder isquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh god..een nieuwe breezer?
Je bent zelf net een jaar ouder...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
kheb al eens een jongen geprobeerd te versieren in me stamkroeg.... tis geen aanraderquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik niet
Ach het heeft wel wat, zo'n stoere ferme knaap met zijn maten achter een pilsje in de stamkroeg
Zo Héquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef timp0e het volgende:
Wat is je voornaam? Tim
![]()
Hoe oud ben je? 16
We hoeven ze niet eens meer op te voedenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo Hé
iemand die ter intruduktie direct maar het lijstje ingevuld heeft in zijn allereerste post![]()
Welkom hier![]()
En zeg het nu eens op een geloofwaardige manier?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*staat op* Hallo. Mijn naam is Ang3l... en ik ben hetero *gaat zitten*
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de jongen die amper 2 jaar ouder is
Ik had t over zn usernamequote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent zelf net een jaar ouder...
*staat op* Hallo. Mijn naam is Ang3l... en ik ben hetero *gaat zitten* ----->quote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En zeg het nu eens op een geloofwaardige manier?
Je werd neergehoekt?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb al eens een jongen geprobeerd te versieren in me stamkroeg.... tis geen aanrader
Wij weten wel beterquote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*staat op* Hallo. Mijn naam is Ang3l... en ik ben hetero *gaat zitten* ----->![]()
![]()
Wie was de laatste breezah dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
't is dat we het niet op cam zien.. maar anders...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*staat op* Hallo. Mijn naam is Ang3l... en ik ben hetero *gaat zitten* ----->![]()
![]()
Het nut om lijstje op te nemen in de H heeft dus al zijn nut bewezenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hoeven ze niet eens meer op te voeden
Damn. Daar gaat m'n maskerquote:
Thnx..ben benieuwd wat t word...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Andyvie het volgende:
CDP: heel veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |