Casanova is een draak van een film maar Heath maakt m best te doen..ondanks de pruiken..eyeliner staat m wel goedquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Cybart het volgende:
toch ff hulde aan TheRuksters Atavar trouwens
Heath.... al had ie best een andere tegenspeler mogen hebben
euhm die atavar is van BBMquote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Casanova is een draak van een film maar Heath maakt m best te doen..ondanks de pruiken..eyeliner staat m wel goed
Ik dacht dat jij ook niks beters te doen had?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
vuurwerk is voor mensen die niks nuttigs met hun geld kunenn doen!
Ja zover was ik ook wel hoor.quote:
Ach, cowboys, casanova's, potátoes, potàtoesquote:
Die grote film is anders wel van Lasse Halstrom hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook wel hoor.
Ik had het over de andere "grote" film van heath die binnenkort uitkomt..![]()
ik had het over:quote:
ik heb een stamkroegquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook niks beters te doen had?
Dat ding slaat ZO de plank mis..erg jammer..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die grote film is anders wel van Lasse Halstrom hoor!![]()
(maar hij ziet er idd uit als een draak van een film)
Had meneer Orbit niks beters te doen?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik had het over:
William Orbit feat Sugababes and Kenna - Spiral
Well now honey, doesn't thàt sound straight as hellquote:
Me 2!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga ff gtst kijken tot straks!
Het is een goed nummer heur.. en staat op ZIJN nieuwe album dus niet janken omdat de suikerschatjes nou meequote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had meneer Orbit niks beters te doen?
35 euro aan een avond onbeperkt eten en drinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je geld beter aan kunt uitgeven..
en ik vraag me af waarom ik nog single benquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well now honey, doesn't thàt sound straight as hell
ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Cybart het volgende:
en ik vraag me af waarom ik nog single ben![]()
![]()
![]()
Ik zou ook voor het vreten en drinken gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Cybart het volgende:
35 euro aan een avond onbeperkt eten en drinken
of 35 euro aan iets wat binnen 10 minuten weer voor bij is (en JA ik heb het over vuurwerk, niet over avonturen in het AFP te E)
Alle jongens zijn bang dat je hetero bent?quote:en ik vraag me af waarom ik nog single ben![]()
![]()
![]()
Ook nog op ZIJN album?! My godquote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een goed nummer heur.. en staat op ZIJN nieuwe album dus niet janken omdat de suikerschatjes nou meedoen
Sommige mannen vallen op hetero'squote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ook voor het vreten en drinken gaan
[..]
Alle jongens zijn bang dat je hetero bent?
heeft ie een bril?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik niet
Ach het heeft wel wat, zo'n stoere ferme knaap met zijn maten achter een pilsje in de stamkroeg
Is dat een koopsignaal?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Ach het heeft wel wat, zo'n stoere ferme knaap met zijn maten achter een pilsje in de stamkroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |