Dus je bedoelt eigenlijk dat je onder werktijd niet prive met je GSM mag spelen... er daarom zo af en toe tussenuit wipt om op de toilet heel haastig een smsje naar me in te drukken... en in de spanning heb je je GSM in de toiletpot laten vallen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, tis echt waar.
En tis jouw schuld!
Jij vroeg om een SMS en ik kan je onmogelijk SMS-en waar mensen bij zijn!!
Je moet wat specifiejer zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Parleur het volgende:
Zo gaan we deze noemen Ang3l: DE TOILETAFFAIRE!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dus je bedoelt eigenlijk dat je onder werktijd niet prive met je GSM mag spelen... er daarom zo af en toe tussenuit wipt om op de toilet heel haastig een smsje naar me in te drukken... en in de spanning heb je je GSM in de toiletpot laten vallen!![]()
Toen ik het las dacht ik dat ik dood ging!
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Sunjammer het volgende:
't Is altijd de schuld van Parleur ja!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Sunjammer het volgende:
't Is altijd de schuld van Parleur ja!!
Als Esjee je een beetje beter zou kennen zou hij dat niet zeggen!quote:
Welke leuke jongen?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het kan helemaal niet mijn schuld zijn, want ik weiger pertinent met Ang3l samen in één gebouw te zijn. Laat staan samen naar het toilet te gaan! Hij heeft zun GSM gewoon helemaal zélf de toilet in gegooit. De PRUTSER!
En wat doet die leuke jongen in jouw fotoboek?
Mja... dat vraag ik dus aan jou? En wat doet ie in jouw fotoboek?quote:
aanwezig en leuk zijn ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef Sunjammer het volgende:
Aanwezig zijn denk ik?
Ik gooi altijd met een d!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Het kan helemaal niet mijn schuld zijn, want ik weiger pertinent met Ang3l samen in één gebouw te zijn. Laat staan samen naar het toilet te gaan! Hij heeft zun GSM gewoon helemaal zélf de toilet in gegooit. De PRUTSER!
Nee TRS, je mag me niet pijpen.quote:
ja goed opletten hier hoor, al is het dan kerstvakantie, je steekt hier van dat posten altijd wel iets opquote:
Gelukkig weten anderen beterquote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als Esjee je een beetje beter zou kennen zou hij dat niet zeggen!
Als ik je zou pijpen zou m'n mond wel iets verder dicht zijn.quote:
Och ja, jij bent je japanner gewendquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik je zou pijpen zou m'n mond wel iets verder dicht zijn.
Ang3lquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, jij bent je japanner gewend
Uhhu... ik normaal ook, maar ik ben mezelf niet nu...quote:
Precies... en die zeggen dat soort dingen natuurlijk ook niet!quote:
Die fluisteren dat wel in m'n oorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Precies... en die zeggen dat soort dingen natuurlijk ook niet!
Wat kun je kunstig kopiëren en plakken vanuit je MSN.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Uhhu... ik normaal ook, maar ik ben mezelf niet nu...
Ik dacht eerst dat het een grap was dat je je telefoon in de WC had gegooiD... maar toen dacht ik: 'nee... het is echt zo'n kluns die dat onder het uitroepen van 'oeps' zo kan doen'
Het is verdomde jammer dat ik dáár niet bij ben geweest... of beter: ik met een camera... dát was pas spannende televisie geworden!
Ik denk dat de toiletaffaire van je de winnaar van 2005 gaat worden hoor Ang3l... al weet je het met jou nooit... het jaar duurt nog twee hele dagen... er kan nog van álles gebeuren
tis vakantiequote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Andyvie het volgende:
*mental note* Lees nooit de mail van je werk rond een uur of half 11 's avonds. Dat is niet goed voor je bedrust en je bloeddruk
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef creno het volgende:
hoe leuk de musical ook zal zijn, ik moet hem nog zien, ik denk toch dat ik de originele nummers leuker vind dan de nederlandse versies.
Nee hier ook niet meer hoorquote:
Ik kopieer even kunstig uit jouw jongste mailtje:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat kun je kunstig kopiëren en plakken vanuit je MSN.
Ik had ook kunnen weten dat je maar 1x per etmaal creatief kon zijn in je bewoordingen
Wat is nou weer een woordgrappelijke vondst?!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik kopieer even kunstig uit jouw jongste mailtje:
"... kunstig in elkaar gezette zinnen en hippe zinsnedes en woordgrappelijke vondsten..."
Is dat wat wordt bedoeld met mijn creativiteit?
Hij is leuk he? Met al die stukjes tekst tussendoorquote:
moet je eens naar TiTaTovenaar gaanquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is abba....wat kan er leuk aan zijnBrrrrrrrrrrr.
Het is echt 1 van de weinige musicals die me TE zoet lijkt (en musicals zijn nogal vaak erg zoet, maar deze lijkt me ECHT over de top).
Ok wellicht kan het nog erger, inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef creno het volgende:
[..]
moet je eens naar TiTaTovenaar gaan![]()
Degene die VLAK daarna zijn GSM in de WC gooit!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is nou weer een woordgrappelijke vondst?!
Dat is helemaal geen Nederlands! Wie schrijft zoiets?!
Ja? Ken ik 'm?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
Degene die VLAK daarna zijn GSM in de WC gooit!!!
Mooi. Dan kan ik zometeen.quote:
Ik weet niet... ik geloof eigenlijk ook nog niet helemaal of ie wel bestaat. Of hij wel KAN bestaan! Het is natuurlijk menselijk om af en toe wat doms te doen... maar zoals hij constant op dagelijkse basis loopt te klunzen... Ik denk dat het een mooi studieobject is. Sowieso. Hier kunnen hele groepen studenten afstudeerscripties over schrijven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |