quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt liever 30+ ers?
Hahaiquote:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo werd je wel verwelkomd hier toch?
Ohw.. dankje...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ..t was ook een compliment![]()
He..ik zal mn broertje afbellen voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval geen koters die net zindelijk zijn...
Maak je foto's voor het verslag?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahai![]()
![]()
Hoe gaat'ie?? Er is hier vanavond een groots opgezet homofeest in een voormalige kerk!Ben benieuwd of het druk wordt, heb er nl érg weinig over gelezen/gehoord.
Ik bespeur een lichtelijke bitchfightquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
In ieder geval geen koters die net zindelijk zijn...
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichtelijke bitchfight
Jah geef me CDP even aan de lijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
He..ik zal mn broertje afbellen voor je
Foei CDPquote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..
Tenminste van mijn kant
Mot je nâh met mai?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah geef me CDP even aan de lijn...
Zeg ik ben niet jouw spank-ezeltje!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..een gezond staaltje sarcasme en afkraken..
Tenminste van mijn kant
You'd wish!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ik ben niet jouw spank-ezeltje!
Ik ga er niet heenquote:
En ook voor u:quote:Op donderdag 29 december 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... sinds wanneer is cdp....
Neeeeeee, te makkelijk!
Ah blij dat ik nog ergens goed werk verricht.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt me Veronica Mars aangeradenDan ben je per definitie al leuk
Volgens jouw maatstaven ben ik niet leuk nee... sluit maar aan i/d rijquote:Op donderdag 29 december 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... sinds wanneer is cdp....
Neeeeeee, te makkelijk!
O, NOU snap ik waar die onderliggende vervelende toon tegen mij vndaan komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens jouw maatstaven ben ik niet leuk nee... sluit maar aan i/d rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |